Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.03.2021. 12:26
Rezervni dijelovi za vodene duvače
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d. Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik
Broj: 6555 /21
Dana, 18.03.2021. godine
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 6118/21 od 12.03.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za vodene duvače" - putem otvorenog postupka, interni broj: 95/20-P1, Uprava preduzeća na sjednici održanoj dana 2021. godine donijela je:
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za vodene duvače" - putem otvorenog postupka, interni broj: 57/20
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 6118/21 od 12.03.2021. godine, te se Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci u predmetu: „Nabavka rezervnih dijelova za vodene duvače" -putem otvorenog postupka, interni broj: 95/20-P1, dodjeljuje: DOO „ENPRO" Bijeljina na iznos do 70.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.
Član 2.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.
Član 3.
Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Služba komercijale Preduzeća.
Član 4.
Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
OBRAZLOŽENJE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu osnovu Odluke Uprave preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 18789/20 od 31.07.2020. godine i Odluka Uprave preduzeća o izmjeni Odluke broj: 1401/21 od 26.01.2021. godine. Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je: 70.000,00 KM.
Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-1-47-3-130/21 objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 05.02.2021. godine, sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u „SI. glasniku BiH". Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 5645/21 od 09.03.2021. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je Izvještaj o radu sa preporukom broj: 6118/21 od 12.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka rezervnih dijelova za vodene duvače" - putem otvorenog postupka, interni broj: 95/20-P1
U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjele ponude, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kome je utvrđeno sljedeće:
Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 10.03.2021. godine do IO00 časova) zaprimljena je ponuda sledećeg ponuđača:
DOO „ENPRO" Bijeljina sa iznosom ponude od 95.045,07 KM bez uračunatog PDV-a.
1. ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA
OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI |
DOO „ENPRO" Bijeljina |
Obrazac za dostavljanje ponude, Aneks 2 |
Dostavljen |
Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3 |
Dostavljen |
Obrazac za povjerljive informacije, Aneks 4 |
Dostavljen |
Potpisan i ovjeren Nacrt ugovora i okvirnog sporazuma, Aneks 5 |
Dostavljeni |
Popis izvršenog ugovora- Aneks 6 |
Dostavljen |
Potvrda o izvršenom ugovoru |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava za član 45. ZJN |
Dostavljena |
Izvod iz sudskog registra |
Dostavljen |
Ovjerena Izjava za član 47. ZJN |
Dostavljena |
Potvrda poslovne banke |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava za ateste |
Dostavljena |
Ovjerena Izjava za član 52. ZJN |
Dostavljena |
ANALIZA PONUDE
Ponuda ponuđača DOO „ENPRO" Bijeljina zadovoljava minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke, ekonomske i formalno pravne zahtjeve ugovornog organa.
Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa Članom 3. stav 3. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) E-aukcija se ne može zakazati, nego se postupak okončava u skladu sa članom 69. Zakona.
U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno na protokol Ugovornog organa ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
Dostavljeno:
1. Ponuđaču,
2. Upravi,
3. Komisiji za nabavke,
4. a/a.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
HEMIJA PATENTING d.o.o Lukavac - Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
Hidraulika Hukić d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. M.Trifunovića Uče br. 36 75000 Tuzla
-
INSTRUMENTSd.o.o. Sarajevo - ul.Trg Heroja broj 8 71000 Sarajevo
-
D.o.o. EMONT Bijeljina - Jakova Milovića br.16 76300 Bijeljina
-
ENEK B&E d.o.o. Sarajevo - Ul. Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
MANECO d.o.o. Kakanj - Ul. Almira Hasagića broj 9 72240 Kakanj
-
Potens Perforacija d.o.o. Požega - Bakionička 14 31210 Požega