Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 01.04.2021. 11:41

Proizvodi crne metalurgije

Izvor: Akta.ba, 23.03.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d. Trebinje Zavisno preduzeće

„Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" A.D. Ugljevik

 

Broj: 6954/21

Dana, 23.03.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1., 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju r radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 6674/21 od 19.03.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka proizvoda crne metalurgije " - putem otvorenog postupka, interni broj: 10/21, LOT 1-Nabavka čeličnih gredica, Uprava preduzeća na sjednici održanoj dana:        23.03.2021. godine donijela je:

 

ODLUKU

o dodjeli okvirnog sporazuma u postupku javne nabavke: „Nabavka prizvoda crne metalurgije" - putem otvorenog postupka, interni broj: 10/21 za LOT 1- „Nabavka čeličnih gredica"

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 6674/21 od 19.03.2021. godine, te se Okvirni sporazum na period do 12 mjeseci u predmetu: „Nabavka proizvoda crne metalurgije"- LOT l-„Nabavka čeličnih gredica", putem otvorenog postupka, interni broj: 10/21, dodjeljuje: ponuđaču „TREASURE" d.o.o. Zenica na iznos do 400.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.

 

Član 2.

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviti će se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 15 dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.

 

Član 4.

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Ova Odluka se dostavlja svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne Odluke Uprave preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 2111/21 od 03.02.2021. godine i Posebne Odluke Mješovitog Holdinga „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d. Trebinje broj: 01-394-2/21 od 10.02.2021. godine.

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a za LOT 1 je: 400.000,00 KM.

Obavještenje o nabavci objavljeno na portalu javnih nabavki pod brojem 1276-1-1-72-3-153/21 od 12.02.2021. godine, a sažetak obavještenja o nabavci objavljen je u „Sl. glasniku BiH" broj: 35.

 

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem broj: 5655/21 od 09.03.2021. godine.

 

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana: 19.03.2021. godine Izvještaj o radu sa preporukom broj: 6674/21 od 19.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka proizvoda crne metalurgije" - LOT 1" Nabavka čeličnih gredica", putem otvorenog postupka, interni broj: 10/21.

 

U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajući zapisnik, u kome je utvrđeno sljedeće:

Do zakazanog roka za prijem ponuda (do 11.03.2021. godine do 10°°) na Protokol Preduzeća su zaprimljene ponude:

 

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/datum i vrijeme Prijema

Ponuđena cijena u KM bez PDV-a

1.

„TREASURE" d.o.o. Zenica

5854/21 od 11.03.21 u 08o5

LOT 1: 519.000,00 KM LOT 2: 485.775,00 KM LOT 3: 84.900,00 KM

 

2.

„FERHEM" d.o.o. Lukavac

5861/21 od 11.03.21 u 08:45

LOT 1: 520.900,00 KM LOT 2: 463.370,00 KM LOT 3: 68.700,00 KM

 

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 11.03.2021. godine do 10°° časova.

 

ANALIZOM DOKUMENTACIJE PRISTIGLE PONUDE ZA LOT 1 UTVRĐENO JE SLJEDEĆE:

ANALITIČKI PRIKAZ ZAHTJEVANIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINICIJE PONUĐAČA

 

„TREASURE" d.o.o. Zenica

„FERHEM" d.o.o. Lukavac

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE

LOT-1

LOT-1

PONUDA MORA DA SADRŽI

 

 

Obrazac za dostavljanje ponude,

Dostavljen

Dostavljen

Aneks 2

 

 

Obrazac za cijenu ponude, Aneks 3

Dostavljen

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije,

Dostavljen

Dostavljen

Aneks 4

 

 

Potpisan i ovjeren Nacrt ugovora i

Dostavljen

Dostavljen

Nacrt okvirnog sporazuma- Aneks 5

 

 

Popis izvršenog ugovora - Aneks 6

Dostavljen

Dostavljen

Potvrda o izvršenim ugovorima

Dostavljena

Dostavljena

Garancija banke za LOT 1

Dostavljena

Dostavljena

Izjava u skladu sa članom 45. ZJN,

Dostavljena

Dostavljena

Prilog 1

 

 

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Dostavljen

Izjava u skladu sa članom 47. ZJN,

Dostavljena

Dostavljena

Prilog 2

 

 

Potvrda poslovne banke

Dostavljena

Dostavljena

Izjava u skladu sa članom 52. ZJN

Dostavljena

Dostavljena

Prilog 3

 

 

 

ANALIZA PONUDA

-LOT 1: NABAVKA ČELIČNIH GREDICA

 

PONUDE KOJE SU ISPUNILE SVE TEHNIČKE, FORMALNO-PRAVNE ZAHTJEVE 1 MINIMUM KVALIFIKACIONIH USLOVA:

1,

„TREASURE" d.o.o. Zenica

г.

„FERHEM" d.o.o. Lukavac

 

RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUDA

LOT 1: NABAVKA ČELIČNIH GREDICA

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je slijedeća rang lista ponuđača za LOT 1:

 

NAZIV PONUĐAČA

CIJENA BEZ PDV-a

1.

„TREASURE" d.o.o. Zenica

519.000,00 KM

2.

„FERHEM" d.o.o. Lukavac

520.900,00 KM

Nakon rasprave u kojoj su učestvovali svi članovi Komisije doneseni su sledeći zaključci:

 

Zaključak 1.

Obzirom da je Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno provođenje E-aukcije i da su za predmetnu nabavku zaprimljene i prihvatljive ponude dva ponuđača za LOT 1, u skladu sa Članom 4. (Zakazivanje i početak E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16), Ugovorni organ će zakazati E- aukciju.

 

Zaključak 2.

Sledeći sastanak Komisije održaće se nakon okončanja E-aukcije.

Dana 19.03.2021. godine, održan je drugi zatvoreni sastanak komisije na kom su prisustvovali predsjednik, članovi i sekretar Komisije za javnu nabavku.

Drugi zatvoreni sastanak je otvorila i uvodnu riječ dala predsjednik Komisije, istakavši da su realizovani zaključci sa sastanka Komisije održanog 16.03.2021. godine.

Naime, Ugovorni organ je u skladu sa sa Članom 4. (Zakazivanje i početak E-aukcije) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik BiH broj 66/16) zakazao E-aukciju za 18.03.2021. godine za LOT 1 sa početkom u 1300 časova.

Zakazana E-aukcija održana je: 18.03.2021. godine za LOT 1 u periodu od 13°° do 1320 časova.

 

IV. KONAČNA RANG LISTA PRIHVATLJIVIH PONUĐAČA KOJI SU UČESTVOVALI U E-AUKCIJI:

LOT 1: NABAVKA ČELIČNIH GREDICA

 

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, utvrđena je slijedeća rang lista ponuđača za LOT 1:

 

NAZIV PONUĐAČA

CIJENA BEZ PDV-a

1.

„TREASURE" d.o.o. Zenica

519.000,00 KM

2.

„FERHEM" d.o.o. Lukavac

520.900,00 KM

 

U skladu sa članom 64. Zakona o javnim nabavkama, na osnovu kriterijuma najniže cijene prihvatljive ponude, Komisija konstatuje, da je dostavljena ponuda ponuđača „TREASURE" d.o.o. Zenica ispunila minimum kvalifikacionih uslova, kao i sve tehničke i formalno - pravne zahtjeve ugovornog organa

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti, niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.

U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je Preporuka data u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 2. tačka b) i člana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje^ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najma nj

 

 

 

Dostavljeno:

1.       Ponuđačima,

2.       Komisiji za nabavke,

3.       a/a.-

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: