Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.02.2021. 11:20
(izmjena aukcije) Nabavka proizvoda crne metalurgije
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1276-1-1-72-8-195/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 1276-1-1-72-3-153/21
Datum objave obavještenja 12.2.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MJEŠOVITI HOLDING "ELEKTROPRIVREDA REPUBLIKE SRPSKE" - ZAVISNO
PREDUZEĆE "RUDNIK I TERMOELEKTRANA UGLJEVIK" AKCIONARSKO DRUŠTVO
UGLJEVIK
IDB/JIB 4400449490005
Kontakt osoba Dragana Trakilovic
Adresa Ugljevik bb
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Općina/Grad Ugljevik
Telefon (055) 774-328
Faks (055) 774-165
Elektronska pošta javnenabavke@riteugljevik.com
Internet adresa
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
6.3.2021.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 11.03.2021. 10:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto ZP "RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, Upravna zgrada, sala broj 003
Datum i vrijeme 11.03.2021. 11:00
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 3 (VII,VIII,IX).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 - Nabavka čeličnih gredica
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 14622000-7 Čelik
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljnije u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
400000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Magacin RJ TE
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 06.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.03.2021. 11:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 - Nabavka crnih čeličnih limova
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 14622000-7 Čelik
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljnije u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
300000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Magacin RJ TE
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 06.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.03.2021. 11:00
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 3 - Nabavka manganskih limova
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 14622000-7 Čelik
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljnije u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
60000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Magacin RJ TE
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 06.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 11.03.2021. 11:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
JUNUZOVIĆ-KOPEX d.o.o. Lukavac - Modrac, Studenac bb 75300 Lukavac
-
TREASURE d.o.o. Zenica - Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona Zenica I 72000 Zenica
-
FORESTER d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 159 A 71000 Sarajevo
-
WRIGG GIL d.o.o. Sarajevo - Trg heroja do broja 30 71000 Sarajevo
-
Siming d.o.o. Jesenice na Dolenjskem - Obrežje 7 D 8261 Jesenice na Dolenjskem
-
INEX-PROMET d.o.o. Doboj. - ul. Braće Jugovića 40 A 74000 Doboj
-
Separacija Gabrić d.o.o. Tomislavgrad - Lipa b.b. 80240 Tomislavgrad
-
04.01.2022
-
04.01.2022
-
04.01.2022
-
01.04.2021
-
12.02.2021