Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.04.2021. 08:53

Štapovi za turbogenerator

Izvor: Akta.ba, 05.04.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d.Trebinje Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj: 8482 /21

Dana, 02.04.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav 1, 2, 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na Preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 7838/21 od 31.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka štapova za turbogenerator", putem otvorenog postupka, interni broj: 42/21, objavljen na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba  pod brojem: 1276-1-1-129-3-196/21 od 01.03.2021. godine, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana 02.04.2021. godine, donijela je:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku Javne nabavke: „Nabavka štapova za turbogenerator", putem otvorenog postupka, interni broj: 42/21

 

Član 1.

 

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 7838/21 od 31.03.2021. godine u postupku javne nabavke: „Nabavka štapova za turbogenerator", putem otvorenog postupka, interni broj: 42/21, te se ugovor na period od 12 (dvanaest) mjeseci i finansijske vrijednosti od 73.635,00 KM bez PDV-a dodjeljuje ponuđaču „BELAZ PREMAR SERVICES" d.o.o. Ugljevik.

 

Član 2.

 

Prijedlog ugovora dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 (deset) dana, računajući od dana kada su svi ponuđači obaviješteni o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

 

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, Ugovorni organ će postupati u skladu sa članom 100. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

 

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Član 5.

 

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove.

 

Član 6.

 

Ova Odluka dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

 

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Prijedloga posebne odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 2752/21 od 10.02.2021. godine i Posebne odluke Nadzornog odbora Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 2990/21 od 12.02.2021. godine. Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka. Procijenjena vrijednost javne nabavke je 80.000,00 KM bez PDV-a.

 

Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki dana 01.03.2021. godine, pod brojem: 12761-1-129-3-196/21.

 

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 7267/21 od 25.03.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dodjelu ugovora broj: 7838/21 od 31.03.2021. godine.

 

U postupku po Izvještaju je utvrđeno da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponude i o tome sačinila odgovarajući Zapisnik o otvaranju ponuda broj: 7351/21 od 26.03.2021. godine, u kojem je utvrđeno slijedeće:

 

Do zakazanog roka za prijem ponuda za predmetnu nabavku, do 26.03.2021. godine do 10.00 časova, za predmetnu nabavku zaprimljena je jedna ponuda, i to:

 

Naziv/ime ponuđača

Blagovremene ponude/ datum i vrijeme prijema

Ukupna cijena ponude bez uračunatog PDV-a na paritetu DDP

Neblagovr

emeno primljene ponude

BELAZ PREMAR SERVICES" 26.03.2021. 1 d.o.o. Ugljevik godine u O940

časova

73.635,00 KM

/

Krajnji rok za prijem ponuda bio je: 26.03.2021. godine do 10.00 časova .

 

Predstavnik ponuđača „BELAZ PREMAR SERVICES" d.o.o. Ugljevik je prisustvovao otvaranju pristigle ponude, te mu je primjerak Zapisnika o otvaranju ponuda broj: 7351/21 od 26.03.2021. godine uručen lično. Takođe, navedeni Zapisnik je imenovanom ponuđaču dostavljen isti dan putem faxa i na isti nije bilo primjedbi.

 

ANALIZA PONUDA

Zatvoreni sastanak Komisije, na kojem je pregledana pristigla ponuda, te izvršena analiza dostavljene dokumentacije, održanje dana 31.03.2021. godine.

 

Analizom pristigle ponude, uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije, Komisija je konstatovala sljedeće:

 

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA

 

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

Ponuđač: BELAZ PREMAR SERVICES" d.o.o. Ugljevik

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Obrazac za povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljen

Potpisan i ovjeren nacrt ugovora - Aneks 5

Dostavljen

Popis izvršenog ugovora - Aneks 6

Dostavljen

Potvrda o izvršenom ugovoru

Dostavljena

Ovjerena Izjava u vezi člana 45. ZJN BiH - Prilog 1

Dostavljena

Izvod iz sudskog registra

Dostavljen

Ovjerena Izjava u vezi člana 47. ZJN BiH - Prilog 2

Dostavljena

Potvrda poslovne banke ili druge ovlaštene finansijske institucije

Dostavljena

Ovjerena pismena izjava ponuđača iz člana 52. ZJN BiH - Prilog 3

Dostavljena

 

Slijedom navedenog Komisija za javnu nabavku, nakon ocjene ponude ponuđača „BELAZ PREMAR SERVICES" d.o.o. Ugljevik, jednoglasno je konstatovala da je ponuđač zadovoljio minimum kvalifikacionih uslova i dostavio prihvatljivu ponudu za Ugovorni organ, te je predložila njegov izbor.

 

Tačkom 8.2 Tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. Obzirom da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, u skladu sa članom 3. stav (3) Pravilnika o uslovima i načinu korištenja E-aukcije (Službeni glasnik ĐiH broj 66/16) E-aukcija se nlije mogla zakazati, nego se postupak okončao u skladu sa članom 69. Zakona.

 

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjele ponude, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke.

 

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

 

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH „ERS" MP a.d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: