Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 15.04.2021.

Materijal za kućne priključke

Izvor: Akta.ba, 12.04.2021.

JAVNO PREDUZEĆE VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. ZENICA

Direktor preduzeća

Broj: 105-4563/21 DžS Zenica, 12.04.2021. godine

Na osnovu člana 32. i člana 64., stav 1., tačka (b), čiana 70. stav 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), na Preporuku Komisije za nabavku broj: 501-4561-1/21 DžS od 12.04.2021. godine, a u skladu sa članom 26. i 27. Statuta Javnog preduzeća «Vodovod i kanalizacija®, direktor Javnog preduzeća «Vodovod i kanalizacija d.o.o. Zenica donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

I             

Usvaja se Zapisnik o ocjeni ponuda sa preporukom za dodjelu okvirnog sporazuma za javnu nabavku broj: 501-4561/21 DžS od 12.04.2021. godine u postupku dodjele okvirnog sporazuma za nabavku materijala za kućne priključke i prihvata se preporuka Komisije za nabavke da se okvirni sporazum zaključi sa ponuđačem:

Bihexo d.o.o. Sarajevo

kao najbolje ocijenjenom ponuđaču, prema ponudi protokolisanoj pod brojem: 501-4284/21 od 30 03.2021. godine, a nakon e-aukcije za ostvarenu cijenu od 36.400,00 KM, bez uračunatog PDV-a.

II            

Prvobitno ponuđena cijena izabranog ponuđača u iznosu od 48.793,20 KM nakon provedene e-aukcije umanjena je za 25,4 %.

Procenat iz prethodnog stava će se obračunati kao rabat prilikom ispostavljanja faktura ili će se pojedinačne cijene prilikom fakturisanja umanjiti za navedeni procenat.

III           

Prijedlog okvirnog sporazuma dostavit će se na potpis izabranom ponuđaču Bihexo d.o.o. Sarajevo, u skladu sa članom 98. Zakona o javnim nabavkama

IV          

Za izvršenje ove Odluke zadužuje se Komisija za nabavke, Služba za kadrovske i opšte poslove te Komercijalna i Finansijska služba u preduzeću.

V            

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama („SI. glasnik BiH" broj 39/14.).

VI          

Ova Odluka objavit će se na web-stranici http://www.vikze.ba/, istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke.

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 105-2082/21 BS od 15.02.2021 .godine, kao i Odlukom o izmjeni Odluke o pokretanju postupka javne nabavke broj: 105-3738/21 od 16.03.2021. godine. Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva sa zaključivanjem okvirnog sporazuma na period od 24 mjeseca.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez uračunatog PDV-a je 49.000,00 KM.

Dana 16.02.2021.godine na Portalu javnih nabavki, istovremeno sa objavljivanjem Obavještenja o nabavci broj: 439-7-1-77-3-34/21 objavljena je i tenderska dokumentacija. Dana 17.03.2021. godine objavljena je Ispravka za obavještenje o nabavci broj: 439-7-1-77-8-41/21.

Poziv za preuzimanje tenderske dokumentacije broj: 406-2082-2/21 BS od 16.02.2021. godine upućen je sljedećim ponuđačima:

1.Interkont kornere d.o.o. Banja Luka

2.Vodoskok d.o.o. Tomislavgrad

3.Bihexo d.o.o. Sarajevo

Dana 19.02.2021. godine u svojstvu potencijalnog ponuđača GRADPROM d.o.o. Srbac je dostavio Žalbu na tendersku dokumentaciju a koju je ugovorni organ ocijenio kao neosnovanu te je Žalbu prosliedio Uredu za razmatranje žalbi na odlučivanje.

Dana 15.03.2021. godine pod brojem: 501-3693/21 ugovorni organ je zaprimio Zaključak URŽ o odbacivanju predmetne žalbe kao neuredne, te je u skladu sa navedenim predmetni postupak nabavke nastavljen.

U prilogu se dostavlja Izvještaj o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača preuzet sa

portala javnih nabavki dana 05.04.2021. godine 13:52 sati.

Rok za dostavljanje ponuda je bio 30.03.2021. godine do 11:00 sati.

U prethodno navedenom roku, na protokolu JP „Vodovod i kanalizacija" d.o.o. Zenica zaprimljene su tri ponude u zatvorenoj koverti, i to:

1.Toplota d.o.o, Zenica

2.Vodoskok d.o.o. Tomislavgrad

3.Bihexo d.o.o. Sarajevo

Komisija za nabavku imenovana je Odlukom broj: 105-4232/21 BS od 30.03.2021.godine.

U postupku, prema Zapisniku o ocjeni ponuda, utvrđeno je da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

-da je ukupan broj pristiglih ponuda 3 (tri),

-da su blagovremeno zaprimljene 3 (tri) ponude,

-da nema neblagovremeno zaprimljenih ponuda,

-ukupno 7 (sedam) ponuđača je preuzelo Izmjenu tenderske dokumentacije sa Portala javnih nabavki.

Komisija za nabavku je dana 12.04.2021. godine direktoru preduzeća dostavila Zapisnik o ocjeni ponuda broj: 501-4561/21 DžS od 12.04.2021. godine sa preporukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača za nabavku materijala za kućne priključke.

Uvidom u priloženu dokumentaciju konkurentskog zahtjeva broj: 406-3738-1/21 BS od 16.03.2021. godine - Nabavka materijala za kućne priključke, a tokom preliminarnog pregleda i ocjene prispjelih ponuda, Komisija po članu 66. Zakona o javnim nabavkama ("SI. glasnik BiH", broj: 39/14), i članu 17. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda ("SI. glasnik BiH", broj: 90/14), nije našla osnovan razlog da izrazi sumnju daje ponuđena cijena bilo kojeg ponuđača neprirodno niska.

Ponuđač Toplota d.o.o. Zenica je za stavku 2 ponudio ogrlicu sa ventilom, ali ventil nije u zajedničkom kućištu sa ogrlicom kako je traženo tenderskom dokumentacijom. Iz kataloškog lista je gore navedeno vidljivo te se shodno tome ventil može demontirati sa ogrlice, a to nije traženo tenderskom dokumentacijom. Iz gore navedenih razloga ponuda ponuđača Toplota d.o.o. Zenica se odbacuje u skladu sa članom 68., stav 4., tačka (i) Zakona o javnim nabavkama BiH.

Dana 05.04.2021. godine ugovorni organ je ponuđaču Vodoskok d.o.o. Tomislavgrad dopisom broj: 501-4193¬1/21 BS uputio zahtjev za prihvatanje ispravke računske greške. Naime, Komisija je konstatovala računsku grešku za ukupnu vrijednost ponude, tako da ista umjesto 47.381,22 KM bez PDV-a iznosi 47.375,22 KM bez PDV-a.

Dana 06.04.2021. godine na protokolu ugovornog organa je pod brojem 501-4593/21 zaprimljena Izjava o prihvaćanju računske greške od strane ponuđača Vodoskok d.o.o. Tomislavgrad.

Ponuđačima koji su dostavili formalno - pravno ispravne i tehnički prihvatljive ponude, ugovorni organ je shodno odredbi čl.4. Pravilnika o načinu korištenja e-aukcije zakazao e-aukciju za dan 08.04.2021. godine, u terminu od 13:00 sati. Nijedan ponuđač nije dostavio traženi dokaz o preferencijalnom tretman domaćeg.

Ponude ponuđača, prije početka e-aukcije su:

1.Vodoskok d.o.o. Tomislavgrad, sa ukupnom cijenom ponude u iznosu od 47.375,22 KM bez PDV-a

2.Bihexo d.o.o. Sarajevo, sa ukupnom cijenom ponude u iznosu od 48.793,20 KM bez PDV-a

E - aukcija je održana u zakazanom terminu. U e-aukciji ponuđači su mijenjali iznose svojih ponuda.

Konačne ponude, nakon završetka postupka e-aukcije su:

1.Bihexo d.o.o. Sarajevo, sa ukupnom cijenom ponude u iznosu od 36.400,00 KM bez PDV-a

2.Vodoskok d.o.o. Tomislavgrad, sa ukupnom cijenom ponude u iznosu od 36.652,00 KM bez PDV-a

Polazeći od gore navedenih konstatacija, a shodno odredbama Zakona i opštim aktima ugovornog organa,

Komisija je prema utvrđenom kriteriju „najniža cijena" prihvatljivih ponuda/ponuđača, ocijenila kako slijedi:

1.Bihexo d.o.o. Sarajevo, sa ukupnom cijenom ponude u iznosu od 36.400,00 KM bez PDV-a

2.Vodoskok d.o.o. Tomislavgrad, sa ukupnom cijenom ponude u iznosu od 36.652,00 KM bez PDV-a,

te dala preporuku da se okvirni sporazum na period od 24 mjeseca zaključi sa najuspješnijim ponuđačem Bihexo d.o.o. Sarajevo.

Shodno prethodno navedenom, Komisija je sa 3 (tri) glasa ZA i 0 (nula) glasova PROTIV donijela odluku da je najpovoljniju ponudu za nabavku materijala za kućne priključke dao ponuđač Bihexo d.o.o. Sarajevo, jer je ponuđač dostavio ponudu sa najnižom cijenom prihvatljive ponude, te Komisija predlaže da se sa navedenim ponuđačem kao najpovoljnijim zaključi okvirni sporazum.

U postupku ocjene provedenog postupka Direktor preduzeća nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za nabavku. Iz navedenih razloga, primjenom člana 32. i člana 64., stav 1., tačka (b). Zakona o javnim nabavkama, odlučeno je kao u dispozitivu.

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.

Direktor: Pašalić Emir

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: