Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.05.2015. 12:16

Računari

Izvor: eKapija.ba, 19.05.2015.

FOND ZA PENZIJSKO I INVALIDSKO OSIGURANjE

REPUBLIKE SRPSKE

 

Broj: 1369-13/15

Dana, 19.05.2015.godine

 

Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH" br. 39/14; u daljem teksu: Zakon), člana 22. stav 1. tačka 8. Statuta Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje („Službeni glasnik Republike Srpske br. 37/12), a po preporuci Komisije za nabavke broj: 1369-12/15 od 18.05.2015. godine, Direktor Fonda donio je

 

ODLUKU

o dodjeli ugovora

 

I Nakon provedenog otvorenog postupka javne nabavke robe - računara za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske, za koji je Obavještenje o javnoj nabavci robe broj: 312-1-1-97-3-22/15, objavljeno na Portalu javnih nabavki 17.04.2015. godine, a sažetak Obavještenja u „Službenom glasniku BiH" broj: 34/15 od 27.04.2015. godine, a prema specifikaciji robe navedenoj u tenderskoj dokumentaciji, nakon provedenog postupka prikupljanja, analize i ocjene ponuda, najbolje ocijenjena prihvatljiva ponuda je ponuda ponuđača:

- „NETWORK I" DOO Bijeljina, ul. Potporučnika Smajića br. 26., 76 300 Bijeljina, sa ukupnom cijenom ponude u iznosu od 22.317,75 sa PDV-om.

 

II Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i, shodno članovima 70. stav (6) i 71. Zakona, biće proslijeđena ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke uz istovremeno objavljivanje na WEB stranici www.fondpiors.org

 

III Po okončanju roka za žalbu, Ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze u vezi sa predmetnom nabavkom shodno zahtjevima - uslovima ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.

 

Obrazloželje

Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske pokrenuo je putem otvorenog postupka javnu nabavku robe - računara za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske i dana 17.04.2015. godine na Portalu javnih nabavki objavio Obavještenje o javnoj nabavci usluga broj: 312-1-1-97-3-22/15, na osnovu kojsg js priprsmljsna Tenderska dokumentacija broj: 1369-2/15 u kojoj su navedene sve relevantne informacije o uslovima ugovora i postupku dodjele ugovora potrebne ponuđačima za pripremu njihovih ponuda na stvarno konkurentskoj osnovi. Ugovorni organ je istu učinio dostupnom svim zainteresovanim ponuđačima i putem web stranice www.fondpiors.org

 

Dana 08.05.2015. godine, na osnovu gore pomenutog Obavještenja, ponude su dostavili sljedeći ponuđači:

1. „ODAVIĆ" DOO Trebinje, ul. Vojvode Sinđelića br. S4, 89 101 Trebinje,

2. „PRIMAPROM" DOO Banja Luka, ul. Vidovdanska bb, 78 000 Banja Luka,

3. „R&S" DOO Vogošća, ul. Igmanska bb, 71 320 Vogošća,

4. „COPITRADE" DOO Bijeljina, ul. Njegoševa br. 6, 76 300 Bijeljina,

5. „AvaCom GROUP" DOO Mostar, ul. Blajburških žrtava br. 17c, 88 000 Mostar,

6. „NETWORK I" DOO Bijeljina, ul. Potporučnika Smajića br. 26, 76 300 Bijeljina.

 

U zakazanom terminu, u skladu sa članom 63. Zakona, izvršeno je javno otvaranje ponuda, kojem je pristustvovao ovlašteni predstavnik ponuđača „COPITRADE" DOO, što je evidentirano Zapisnikom o prijemu i otvaranju ponuda broj: 1369-5/15, koji je prisutnom ponuđaču uručen odmah, dok je ostalim ponuđačima u zakonskom roku dostavljen elektronskim putem.

 

Nakon što je konstatovano da su sve ponude pripremljene u skladu sa formalnim zahtjevima Ugovornog organa, izvršen je pregled dostavljene dokumentacije. Po izvršenom uvidu u ponude, konstatovano je da su ponuđači priložili izjave i dokumente koje je Ugovorni organ zahtijevao u svrhu dokazivanja uslova iz tačaka 12.1. i 13.1. Tenderske dokumentacije, na osnovu čega je konstatovano da su svi ponuđači kvalifikovani za učešće u predmetnom postupku javne nabavke usluga. Potom je postupak nastavljen analizom svih ponuda provjerom usklađenosti istih sa tehničkim zahtjevima navedenim u Tenderskoj dokumentaciji za svaki predmet nabavke. Tom prilikom je ustanovljeno da ponude ponuđača „ODAVIĆ" DOO, ,R&S" DOO i „AvaCom GROUP" DOO ne zadovoljavaju uslove tražene tačkom 9. Tenderske dokumentacije, te su iste odbačene kao neprihvatljive, dok je od ponuđača „PRIMAPROM" DOO i „COPITRADE" DOO zatraženo da dostave pojašnjenja svojih ponuda.

Postupajući u skladu sa traženim, pomenuti ponuđači su dostavili tražena pojašnjenja, Po izvršenom uvidu u dostavljena pojašnjenja, Ugovorni organ je konstatovao da su ponude navedenih ponuđača prihvatljive, te je naposlijetku izvršeno rangiranje ponuđača u skladu sa postavljenim kriterijumom „najniža cijena".

Imajući u vidu sve naprijed navedeno odlučeno je kao u dispozitivu.

 

Postupajući u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama BiH, svim ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku nabavke, pored ove odluke, dostaviće se i Zapisnik o pregledu i osjeni ponuda broj: 1369-12/15 od 18.05.2015. godine.

Žalba se izjavljuje Ugovornom organu u dovoljnom broju primjeraka, koji ne može biti manji od tri, na način propisan članom 99. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Dostavljeno:

- svim ponuđačima;

- Sektoru za informacione tehnologije;

- Sektoru za finansijske poslove;

- a/a

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: