Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 30.12.2022. 13:10

Radovi projektovanja, konstruktivne sanacije i rekonstrukcije objekta Kuća Milanovića u Banja Luci-ključ u ruke

Izvor: Akta.ba, 20.12.2022.

Broj: 11-G-5894/22
Dana, 20.12.2022. godine

Na osnovu člana 70. Zakona o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH br. 39/14 i 59/22) i člana 14. Pravilnika o javnim nabavkama Gradske uprave Grada Banja Luka (Službeni glasnik Grada Banja Luka broj 34/19, 23/21 i 42/21), gradonačelnik Banjaluke donosi sljedeću

O D L U K U

I
Prihvata se prijedlog Komisije za javnu nabavku „Projektovanje, konstruktivna sanacija i rekonstrukcija objekta „Kuća Milanovića“ – ključ u ruke“, broj javne nabavke 15-404-536/22.
II
 Grupa ponuđača „KORIĆANAC ZRUG“ d.o.o. Banjaluka (vodeći član grupe) i GP „GRADIP“ d.o.o. Prnjavor, bira se kao najpovoljniji ponuđač, jer je ova grupa ponuđača ponudila najnižu cijenu u iznosu od 5.002.335,00 KM sa PDV-om.

III
Ugovorni organ zaključiće ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem, pod uslovima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji. Prije zaključenja ugovora, najpovoljniji ponuđač je dužan, u roku od 8 dana od dana prijema obavještenja o izboru, ugovornom organu dostaviti ovjerenu fotokopiju bilansa uspjeha za 2021. godinu (za člana grupe GP „GRADIP“ d.o.o. Prnjavor) i ovjerenu fotokopiju licence za izvođenje radova visokogradnje, za objekte za koje odobrenje za građenje izdaje Ministarstvo za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS.

O b r a z l o ž e nj e
Komisija za javnu nabavku – „Projektovanje, konstruktivna sanacija i rekonstrukcija objekta „Kuća Milanovića“ – ključ u ruke“, imenovana rješenjem gradonačelnika, broj 11- G-5215/22 od 07.11.2022. godine, provela je otvoreni postupak javne nabavke broj 15-404- 536/22. Obavještenje o nabavci je objavljeno na portalu javnih nabavki dana 07.11.2022. godine pod brojem 320-1-3-542-3-406/22, a u Službenom glasniku BiH broj 75/22 od 11.11.2022. godine. Ispravka obavještenja o nabavci je objavljena na portalu javnih nabavki dana 05.12.2022. godine pod brojem 320-1-3-542-3-427/22, a u Službenom glasniku BiH broj 80/22 od 09.12.2022. godine. Procijenjena vrijednost javne nabavke navedena u zahtjevu za javnu nabavku Odjeljenja za komunalne poslove iznosi 4.279.505,00 KM bez PDVa. Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najniža cijena, uz provođenje e-aukcije.

Tenderskom dokumentacijom je traženo da ponuđači dostave sljedeće dokaze:
1) Obrazac za ponudu, 
2)Obrazac za cijenu ponude (specifikacija usluge),
3)Potpisan i ovjeren pečatom ponuđača primjerak tehničke specifikacije,
4)Obrazac povjerljivih informacija (ukoliko ih ponuđač ima),
5)Izjavu o ispunjavanju uslova iz člana 45. stav (1) tačaka od a) do d) ZJN,
6) Dokaz o registraciji, sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti, član 46. ZJN,
7) Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 47. stav (1) tačke od a) do d) i (4) ZJN i fotokopija bilansa uspjeha za 2021. godinu,
8) Dokaz tehničke i profesionalne sposobnosti iz člana 51. ZJN,
9) Izjavu u vezi sa članom 52. stav (2) ZJN,
10) Potpisan i ovjeren pečatom ponuđača primjerak nacrta ugovora,
11) Original ili ovjerena kopija ovlaštenja/punomoći (kopija ovjerena kod organa nadležnog za ovjeru dokumenata, organ uprave ili notar) ponuđača za podnosioca ponude (ukoliko je potpisnik ponude i izjava u sklopu ponude lice ovlašteno po punomoći od strane ovlaštenog zastupnika ponuđača);
12) Ovlaštenje/ovlaštenja kojim/a članovi grupe ponuđača ovlašćuju vodećeg člana grupe ponuđača da tu grupu predstavlja u toku postupka nabavke, u slučaju da ponudu dostavlja grupa ponuđača,
13) garancija za ozbiljnost ponude u iznosu od 42.795,00 KM,
14) izjava o pribavljanju i dostavljanju licence za izvođenje radova visokogradnje za objekte za koje odobrenje za građenje izdaje Ministarstvo za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju RS (aneks 9 tenderske dokumentacije),
15) popis akata uz ponudu.

Dana 13.12.2022. god. u 12:40 časova Komisija je izvršila otvaranje ponuda i tom prilikom konstatovala da je pristigla jedna ponuda :
1) grupa ponuđača „KORIĆANAC ZRUG“ d.o.o. Banjaluka i GP „GRADIP“ d.o.o. Prnjavor, ukupna cijena...................................................................................5.002.335,00 KM sa PDV-om.

Razmatrajući ponudu, komisija je konstatovala da je jedina dostavljena ponuda prihvatljiva za ugovorni organ. Računskom kontrolom je utvrđeno da nema računskih grešaka. E-aukcija nije zakazana, jer je dostavljena jedna prihvatljiva ponuda, u skladu s članom 3. stav (3) Pravilnika o uslovima inačinu korištenja e-aukcije („Službeni glasnik BiH“ broj 66/16). S obzirom da je tenderskom dokumentacijom, kao kriterijum za
izbor najpovoljnijeg ponuđača utvrđena najniža cijena, Komisija je ocijenila da je grupa ponuđača „KORIĆANAC ZRUG“ d.o.o. Banjaluka i GP „GRADIP“ d.o.o. Prnjavor, ponudila najnižu cijenu, te je valjalo prihvatiti prijedlog Komisije i odlučiti kao u dispozitivu.
Pored dokaza traženih tenderskom dokumentacijom, članovi grupe su u ponudi dostavili
ovjerene fotokopije uvjerenja po članu 45. stav (2) Zakona o javnim nabavkma („Službeni glasnik BiH“ broj 39/14 i 59/22), vodeći član grupe je dostavio ovjerenu fotokopiju bilansa uspjeha za 2021. godinu, pa ove dokaze ne moraju dostaviti nakon prijema obavještenja o izboru.

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u pisanoj formi Kancelariji za razmatranje žalbi u Sarajevu, putem Gradonačelnika – Odsjeka za javne nabavke u roku od 10 dana od dana prijema obavještenja o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se podnosi u 3 primjerka, direktno na protokol ugovornog organa u kancelariju 14 Gradske uprave Grada Banjaluka ili preporučenom pošiljkom.
 

G R A D O N A Č E L N I K
 Draško Stanivuković s.r

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: