Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 29.06.2023. 11:30

Uređaj za potpis, akviziciju i snimanje

Izvor: Akta.ba, 26.06.2023.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

MINISTARSTVO UNUTRAŠNJIH POSLOVA

MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA

Z E N I C A

 

Вгој: 08-01-03/2-11-2-1300-27/23

Dana: 26.06.2023. godine

 

Na osnovu člana 70. stav (1), (3) i (6), u vezi sa članom 64. stav (1) tačka b) ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14 i 59/22) i članom 8. stav (2) tačka d) Pravilnika о uspostavljanju i radu Komisije za nabavke ("Službeni glasnik BiH", broj: 103/14), na Preporuku Komisije za nabavke iz Zapisnika о pregledu i ocjeni ponuda broj: 08-01-03/2-11-2-1300-18/23 od 22.06.2023. godine, u postupku javne nabavke "LOT 5: Nabavka uređaja za potpis, akviziciju i snimanje", ministar Ministarstva unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, d o n o s i:

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača "ELUR" d.o.o. Kiseljak, za

LOT 5: Nabavka uređaja za potpis, akviziciju i snimanje

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javnu (u daljem tekstu: Komisija), iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda broj: 08-01-03/2-11-2-1300-18/23 od 22.06.2023. godine i ugovor za "LOT 5: Nabavka uređaja za potpis, akviziciju i snimanje" dodjeljuje se ponuđaču "ELUR" d.o.o. Kiseljak, sa ponudom broj: 08-01-03/2-11-2-1300-8/23 od 09.06.2023. godine i ponuđenom cijenom u iznosu od 34.185,00 KM bez PDV-a.

 

Član 2.

 

Odabrani ponuđač dužan je u roku od 5 (pet) dana od dana zaprimanja ove Odluke, na Protokol ugovornog organa dostaviti originale ili ovjerene kopije niže navedene dokumentacije, koja ne može biti starija od 3 (tri) mjeseca, računajući od momenta predaje ponude:

 

a)         izvod iz kaznene evidencije Suda BiH i izvod nadležnog suda prema sjedištu ponuđača, da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organiziranog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan; Napomena: Prema stavu Agencije za javne nabave, potrebno je dostavljanje oba uvjerenja! Ponuđač je dužan dostaviti uvjerenje izdato od strane Suda BiH, kao i uvjerenje suda nadležnog prema svom sjedištu, iz kojeg je vidljivo da mu u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za sva krivična djela iz članka 45. stav (1) tačka a) ZJN. Nije prihvatljivo uvjerenje izdato od bilo kojeg suda u BiH, u kojem nisu naznačena sva navedena krivična djela, već samo neka od njih ili uvjerenje suda koji nije nadležan prema sjedištu ponuđača.

 

b)         izvod ili potvrda iz evidencije u kojim se vode činjenice da nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

 

c)         potvrde nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o ponuđaču koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini, potvrda ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.

 

d)         potvrde nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obavezama po osnovu direktnih i indirektnih poreza.

 

Član 3.

 

Ova Odluka objavit će se na web stranici ugovornog organa (www.mupzdk.gov.ba), istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

 

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka broj: 08-01-03/2-11-2-1300/23 od 10.05.2023. godine i Obavještenja o nabavci broj: 488-1-1-18-3-20/23 od 11.05.2023. godine, proveden je otvoreni postupak za "LOT 5: Nabavka uređaja za potpis, akviziciju i snimanje". Procijenjena vrijednost nabavke je iznosila 34.188,03 KM bez uključenog PDV-a. Sažetak obavještenja o nabavci broj: 488-1-1-18-3-20/23 objavljen je dana 19.05.2023. godine u "Službenom glasniku BiH", broj: 35. Komisija za javnu nabavku imenovana je Rješenjem o imenovanju Komisije za javnu nabavku broj: 08-01-03/2-11-2-1300-2/23 od 02.06.2023. godine.

 

Komisija je sačinila Zapisnik o prijemu ponuda i Zapisnik sa otvaranja ponuda broj: 08-01-03/2-11- 2-1300-14/23 od 12.06.2023. godine, na osnovu kojih je ugovorni organ konstatovao da je Komisija blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda, o čemu je sačinila gore pomenute Zapisnike, iz kojih je utvrđeno da su se do roka određenog za dostavljanje ponuda, 4 (četiri) ponuđača prijavila na predmetno javno nadmetanje, i to ponuđači: "NEXIS" d.o.o. Sarajevo, "ELUR" d.o.o. Kiseljak, "INTER-COM" d.o.o. Zenica i "MRG EXPORT-IMPORT" d.o.o. Banja Luka.

 

Nadalje, Komisija je sačinila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 08-01-03/2-11-2-1300-18/23 od 22.06.2023. godine, te utvrdila da ponuđač "NEXIS" d.o.o. Sarajevo nije kvalifikovan, s obzirom na činjenicu da nije postupio u skladu sa tačkom 13.2. tenderske dokumentacije u pogledu dostavljanja prospekata-kataloga, imajući u vidu da za stavku 5. iz Апеха II - obrasca za cijenu ponude nije dostavio prospekt-katalog iz kojeg bi se vidio tip, vrsta i marka robe koju nudi.

 

Ponuda ponuđača "INTER-COM" d.o.o. Zenica ne ispunjava zahtjeve u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničkih specifikacija kako slijedi: prema obrascu za cijenu ponude-robe Aneks II, pod stavkom 1. "kamera za akviziciju sa objektivom" je u pogledu rezolucije videa uz ostalo, zahtjevano "FULL HD 1,920x1,080/120FPS" a što ponuđeni uređaj prema opisu iz kataloga ne sadrži. Također, pod stavkom 2. "LCD podloga za potpis", tenderskom dokumentacijom je zahtjevano da su nivoi pritiska 2048 a ponuđeni uređaj ima nivo pritiska 1024. Prema tome, utvrđeno je da ponuđeni uređaji ne ispunjavaju tražene zahtjeve iz tenderske dokumentacije

 

Komisija je utvrdila da ponuda ponuđača "MRG EXPORT-IMPORT" d.o.o. Banja Luka ne ispunjava zahtjeve u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničkih specifikacija kako slijedi: Prema obrascu za cijenu ponude-robe Aneks II, pod stavkom 7 "Prenosna konfiguracija za mobilnu akviziciju", zahtjevan operativni sistem Windows 10 Professional ili Windows 11 Professional, a ponuđen je operativni sistem freeDOS. Slijedom navedenog, utvrđeno je da ponuđeni uređaj ne ispunjava tražene zahtjeve iz Tenderske dokumentacije.

 

Pregledom i ocjenom ponuda, utvrđeno je da ponuda ponuđača "ELUR" d.o.o. Kiseljak ispunjava sve zahtjeve ugovornog organa u formalno-pravnom, ekonomskom i tehničkom smislu, te da je ista za ugovorni organ prihvatljiva.

 

Rangiranje prihvatljivih ponuda prema kriterijumu za izbor ponude:

Naziv ponuđača

Početna cijena ponude bez PDV-a

Popust

Početna cijena ponude bez PDV- a sa popustom (prije e-aukcije)

Konačna cijena ponude bez PDV-a sa popustom (nakon e- aukcije)

Rang

ELUR DOO KISELJAK

34.185,00 KM

Ne

34.185,00 KM

-

1

 

U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu pristiglih ponuda, u skladu sa kriterijem za dodjelu ugovora "najniža cijena". Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama i predmetnom tenderskom dokumentacijom.

 

Slijedom navedenog, ponuđač "ELUR" d.o.o. Kiseljak, odabran je na osnovu ponuđene cijene u iznosu od 34.185,00 KM bez PDV-a.

 

PRAVNA POUKA:

 

Svaki privredni subjekat koji ima ili je imao interes za dodjelu ugovora o javnoj nabavci i koji učini vjerovatnim da je u konkretnom postupku javne nabavke bila ili je mogla biti prouzrokovana šteta zbog postupanja ugovornog organa, a koja se u žalbi navodi kao povreda ovog zakona i podzakonskih akata od strane ugovornog organa, u postupku javne nabavke, ima pravo uložiti žalbu na postupak u pisanoj formi u roku od 10 (deset) dana od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Žalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa, u pisanoj formi direktno, elektronskim putem, ili preporučenom poštanskom pošiljkom. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: