Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.07.2023. 14:34

Pelet

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 10.07.2023.
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA

1400-7-1-42-5-47/23


Broj obavještenja o nabavci 1400-7-1-42-3-27/23

ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv GRAD GRADAČAC
IDB/JIB 4209156840000
Kontakt osoba Fatima Jukan
Adresa H. K. Gradaščevića br.54
Poštanski broj 76250 Gradačac (bhp sa)
Općina/Grad Gradačac
Telefon (035) 369-750
Faks (035) 369-751
Elektronska pošta fatima.jukan@gradacac.ba
Internet adresa www.gradacac.ba

I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 2.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 2.b. Nivo

Grad,

I 2.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 3. Zajednička nabavka

Ne

I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka peleta

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka peleta

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 09110000-3 Kruta goriva
Dodatni predmet(i) 09111400-4 Goriva na bazi drva

II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Kao u tenderskoj dokumentaciji

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Grad Gradačac, zgrada Gradske uprave i Vatrogasni dom u Gradačcu

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Kao u tenderskoj dokumentaciji

ODJELJAK III: POSTUPAK


III 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

III 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

III 4. Da li je korištena e-aukcija?

Da

III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA


IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača

Jedan ponuđač
 
R.Br. Naziv IDB/JIB Općina/Grad Država
1 RAJČANKA 4209083780003 Gradačac Bosna i Hercegovina

IV 2. Informacije o dodjeli ugovora

IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazma bez PDV-a u KM

31966,40

IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma

23.06.2023.

IV 2.d. Broj primljenih ponuda

4

IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda

3

IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

31500,00

IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM

33600,00

IV 4. Informacije o podugovaranjima

IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?

Ne

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE


V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog ugovora?

Ne

V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?

Ne

V 3. Dodatne informacije

Na preporuku Komisije za javne nabavke iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda broj: 02-11-1-1349/23 od 02. 06.2023.
godine, donesena je Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za nabavku roba: “Nabavka peleta” broj: 02-11-1-1349/23 od
02.06.2023. godine putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, kojom je za najpovoljnijeg ponuđača izabrana
ponuda ponuđača “I - SELIMOVIĆ“ d.o.o. Cazin, čija cijena ponude nakon održane e-aukcije iznosi 31.500,00 KM bez PDV-a
(slovima: tridesetjednahiljadapetsto KM).
Shodno Obavještenju ponuđačima o rezultatima postupka i izboru najpovoljnije ponude broj: 02-11-1-1349/23 od
02.06.2023. godine, ponuđač “I - SELIMOVIĆ“ d.o.o. Cazin, bio je dužan u roku od 5 (pet) dana od zaprimanja Obavještenja i
Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti dokaze o kvalifikaciji ponuđača, originale ili ovjerene kopije dokumenata
u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i Tenderskom dokumentacijom, na način kako je to opisano u Tenderskoj
dokumentaciji.
Uz dokumentaciju iz prethodnog stava, izabrani ponuđač obavezan je dostaviti i korigovane jedinične cijene iz ponude
linearno umanjene za procenat datog popusta nakon održane e-aukcije.
Uvidom u knjigu djelovodnog protokola Ugovornog organa utvrđeno je da je 06.06.2023. godine ponuđaču “I - SELIMOVIĆ“
d.o.o. Cazin, otpremljeno Obavještenje o rezultatima postupka i Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača, a uvidom u
dostavnicu – dokaz o dostavljanju utvrđeno je da je dostavljanje navedenih dokumenata najpovoljnijem ponuđaču “I -
SELIMOVIĆ“ d.o.o. Cazin izvršeno putem pošte 09.06.2023. godine.
Kako izabrani ponuđač u ostavljenom roku, po prijemu Obavještenja i Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača nije dostavio
traženu dokumentaciju, kako je traženo tačkom 3.1.1. Tenderske dokumentacije, a što je bio dužan dostaviti do 15.06.2023.
godine (zadnji dan za dostavljenje bio je 14.06.2023. godine), to je prema odredbama člana 72. stav (3) tačka a) Zakona o
javnim nabavkama, zbog njegovog propuštanja da dostavi originale ili ovjerene kopije tražene dokumentacije iz član 45. stav
(1) tačke c) i d), ne starije od tri mjeseca od dana dostavljanja ponude, ugovorni organ dodjeljuje drugorangiranom
ponuđaču "RAJČANKA" d.o.o. Gradačac.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: