Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.07.2023. 15:05

Pomoćna laboratorijska oprema

Izvor: Akta.ba, 22.06.2023.

BOSNA I HERCEGOVINA

MINISTARSTVO BEZBJEDNOSTI / MINISTARSTVO SIGURNOSTI

Agencija za forenzička I forenzična ispitivanja i vještačenja

 

Broj: 14-5-2-16-4-215-19/23 Istočno Sarajevo, 22.06.2023. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. st. (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" br. 39/14 i 59/22), člana 8. stav (2) tačka (d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj 103/14) i Preporuke o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 14-5-2-16-4-234-18/23 od 22.06.2023. godine (u daljem tekstu: Preporuka) u postupku javne nabavke potrošnog materijala i pomoćne laboratorijske opreme, putem konkurentskog zahtjeva, direktor Agencije za forenzička ispitivanja i vještačenja (u daljem tekstu: Agencija) donosi

 

ODLUKU o izboru najpovoljnijeg ponuđača

 

Član 1.

 

Prihvata se Preporuka te se ugovor za javnu nabavku pomoćne laboratorijske opreme - LOT 1 dodjeljuje ponuđaču „AB MEDIC" d.o.o, Marka Marulića 2B, Sarajevo kao najpovoljnijem ponuđaču, za ponuđenu cijenu od 10.486,71 KM sa uračunatim PDV-om.

 

Član 2.

 

(1) Izabrani ponuđač je dužan da u roku od pet dana od dana dostavljanja ove odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokumenata kojima dokazuje činjenice potvrđene u izjavi no članu 45. stav (2) tačka a) do g) Zakona o javnim nabavkama, a prema tačkama 3.3. i 3.4 tenderske dokumentacije i to:

 

a)         izvod iz krivične evidencije nadležnog suda da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

 

b)         izvod ili potvrdu iz evidencije u kojim se vode činjenice da nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;

 

v)         potvrdu nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o ponuđaču koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini, potvrda ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.

g)         potvrdu nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obavezama no osnovu direktnih i indirektnih poreza.

 

(2) Ukoliko izabrani ponuđač ne dostavi tražene dokumente u određenom roku ili ih dostavi na nepropisan i nepotpun način, ugovor će se dodijeliti drugorangiranom ponuđaču u skladu sa članom 72. stav (3) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

 

Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 dana, računajući od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača od strane ponuđača.

 

Član 4.

 

Ova odluka objaviće se na veb stranici Agencije (www.afiv.gov.ba), a istovremeno će se uputiti ponuđačima koji su učestvovali u postupku, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

 

Za izvršenje ove odluke zadužuje se Sektor za pravne, finansije i opšte poslove.

 

Član 6.

 

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

 

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o nabavci potrošnog materijala i pomoćne laboratorijske opreme broj: 14-5-2-16-4-234-2/23 od 05.05.2023. godine.

 

Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva.

 

Obavještenje o nabavci broj: 150-7-1-40-3-13/23 poslato je na objavu na portal javnih nabavki 08.05.2023. godine te sažetak objavljen u „Službenom glasniku BiH" broj 33/23 od 12.05.2023. godine.

 

Krajnji rok za prijem ponuda određen je za 24.05.2023. godine do 12.30 časova.

 

Ponuđač „KULA MONT" d.o.o. Zenica uložio je žalbu na tendersku dokumentaciju 09.05.2023. godine. Ugovorni organ je žalbu odbacio zaključkom.

 

Postupak je nastavljen, izmijenjeni su tenderska dokumentacija i obavještenje o nabavci (150-7-1-40-8-16/23 od 06.06.2023. godine) kojimaje određen novi rokza dostavu ponuda za 19.06.2023. godine do 12.30 časova. Izmjena za obavještenje o nabavci objavljena je u „Službenom glasniku BiH" broj: 43/23 od 16.16.2023. godine.

 

Komisija za nabavku imenovana je Odlukom broj: 14-5-2-16-4-234-12/23 od 16.06.2023. godine.

 

Komisija za predmetnu javnu nabavku (u daljem tekstu: Komisija) dostavila je direktoru Agencije Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 14-5-2-16-4-234-17/23 od 22.06.2023. godine i Preporuku.

 

Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu pristiglih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojimaje konstatovano sljedeće:

 

1.         da je ukupan broj pristiglih ponuda dvije

 

2.         da su blagovremeno zaprimljene dvije ponude

 

3.         da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda

 

4. da cijene ponuda nakon otvaranja izgledaju kao u Tabeli 1.

 

Tabela 1

 

Red. broj

Naziv ponuđača

Cijena ponude bez uračunatog PDV-ai popusta u KM

Ponuđeni popust

Cijena ponude sa uključenim popustom bez PDV-a u KM

Cijena ponude sa uključenim popustom i PDV-omu KM

1.

„MIKRO+POLO" d.o.o. Sarajevo

10.512,00

-

10.512,00

12.299,04

2.

„АВ MEDIC" d.o.o. Sarajevo

9.000,00

-

9.000,00

10.530,00

 

1.         da je Komisija je ponude ponuđača „MIKRO+POLO" d.o.o. Sarajevo i „AV MEDIC" d.o.o. Sarajevo za nabavku pomoćne laboratorijske opreme - JIOT 1 ocijenila kao prihvatljive. Ponuđači su dostavili sve kvalifikacione dokumente propisane tenderskom dokumentacijom na propisan način, te tehnička specifikacija ponuđene robe zadovoljava uslove tražene tenderskom dokumentacijom.

 

2.         da je tenderskom dokumentacijom predivđeno sprovođenje e-aukcije, ista je zakazana, te da cijene nakon sprovedene e-aukcije izgledaju kao u Tabeli 2.

 

 

 

 

 

 

Cijena ponude sa uključe-

nim popustom bez PDV-a u KM

 

 

 

R.b.

Naziv Ponuđača

Cijena

ponude

bez uraču- natog PDV-a i popusta u KM

Ponuđeni popust

Cijena

ponude sa uključe-

nim popustom i PDV-om u KM

Cijena ponude nakon provede-

ne e- aukdije bez PDV-a

Cijena ponude nakon provede-

ne e- aukcije sa PDV-om

 

 

 

 

 

 

 

1.

„MIKRO+POLO" d.o.o. Sarajevo

10.512,00

-

10.512,00

12.299,04

8.972,00

10.497,24

2.

„АВ MEDIC" d.o.o. Sarajevo

9.000,00

-

9.000,00

10.530,00

8.963,00

10.486,71

 

Na osnovu sprovedenog konkurentskog zahtjeva za nabavku pomoćne laboratorijske opreme - LOT 1 na osnovu kriterija „najniža cijena", ponuda ponuđača „AV MEDIC" d.o.o. Sarajevo odabrana je kao najpovoljnija sa ukupnom cijenom ponude sa PDV-om od 10.486,71 KM (8.963,00 KM bez PDV-a).

 

U postupku ocjene provedenog postupka, direktor Agencije nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke, te je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom.

 

Ha osnovu prethodno navedenog, odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od pet dana od dana prijema ove odluke u skladu sa članom 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno, elektronskim putem ili preporučenom pošiljkom na adresu: Agencija za forenzička ispitivanje, Nikole Tesle 59, Istočno Sarajevo.

 

Žalba se podnosi u najmanje tri primjerka.

 

Dostavljeno:

 

-           ponuđačima

 

-           a/a

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: