Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.07.2023. 15:56
Potrošni materijal
BOSNA I HERCEGOVINA
MINISTARSTVO BEZBJEDNOSTI / MINISTARSTVO SIGURNOSTI
Agencija za forenzička / forenzična ispitivanja i vještačenja
Broj: 14-5-2-16-4-215-20/23
Istočno Sarajevo, 22.06.2023. godine
Na osnovu člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. st. (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" br. 39/14 i 59/22), člana 8. stav (2) tačka (d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj 103/14) i Preporuke o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 14-5-2-16-4-234-18/23 od 22.06.2023. godine (u daljem tekstu: Preporuka) u postupku javne nabavke potrošnog materijala i pomoćne laboratorijske opreme, putem konkurentskog zahtjeva, direktor Agencije za forenzička ispitivanja i vještačenja (u daljem tekstu: Agencija) donosi
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka te se ugovor za javnu nabavku potrošnog materijala - JIOT 2 dodjeljuje ponuđaču „MIKRO+POLO" d.o.o, Pijačna 14K, Sarajevo kao najpovoljnijem ponuđaču, za ponuđenu cijenu od 5.834,79 KM sa uračunatim PDV-om.
Član 2.
(1) Izabrani ponuđač je dužan da u roku od pet dana od dana dostavljanja ove odluke dostavi originale ili ovjerene kopije dokumenata kojima dokazuje činjenice potvrđene u izjavi no članu 45. stav (2) tačka a) do g) Zakona o javnim nabavkama, a prematačkama 3.3. i 3.4 tenderske dokumentacije i to:
a) izvod iz krivične evidencije nadležnog suda da u krivičnom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za krivična djela organizovanog kriminala, korupciju, prevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;
b) izvod ili potvrdu iz evidencije u kojim se vode činjenice da nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili je predmet postušsa likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registrovan;
v) potvrdu nadležne poreske uprave ili ukoliko se radi o ponuđaču koji nije registrovan u Bosni i Hercegovini, potvrda ili izvod iz evidencije na osnovu koje se može utvrditi da uredno izmiruje obaveze za penzijsko i invalidsko osiguranje i zdravstveno osiguranje.
g) potvrdu nadležne/ih institucija o uredno izmirenim obavezama no osnovu direktnih i indirektnih poreza.
(2) Ukoliko izabrani ponuđač ne dostavi tražene dokumente u određenom roku ili ih dostavi na nepropisan i nepotpun način, postupak će se poništiti.
Član 3.
Prijedlog ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču u roku od 10 dana, računajući od dana prijema odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača od strane ponuđača.
Član 4.
Ova odluka objaviće se na veb stranici Agencije (www.afiv.gov.ba'), a istovremeno će se uputiti ponuđačima koji su učestvovali u postupku, u skladu sa članom 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se Sektor za pravne, finansije i opšte poslove.
Član 6.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o nabavci potrošnog materijala i pomoćne laboratorijske opreme broj: 14-5-2-16-4-234-2/23 od 05.05.2023. godine.
Javna nabavka je sprovedena putem konkurentskog zahtjeva.
Obavještenje o nabavci broj: 150-7-1-40-3-13/23 poslato je na objavu na portal javnih nabavki 08.05.2023. godine te sažetak objavljen u „Službenom glasniku BiH" broj 33/23 od 12.05.2023. godine.
Krajnji rok za prijem ponuda određen je za 24.05.2023. godine do 12.30 časova.
Ponuđač „KULA MONT" d.o.o. Zenica uložio je žalbu na tendersku dokumentaciju 09.05.2023. godine. Ugovorni organ je žalbu odbacio zaključkom.
Postupak je nastavljen, izmijenjeni su tenderska dokumentacija i obavještenje o nabavci (150-7-1-40-8-16/23 od 06.06.2023. godine) kojimaje određen novi rokza dostavu ponuda za 19.06.2023. godine do 12.30 časova. Izmjena za obavještenje o nabavci objavljenaje u „Službenom glasniku BiH" broj: 43/23 od 16.16.2023. godine.
Komisija za nabavku imenovana je Odlukom broj: 14-5-2-16-4-234-12/23 od 16.06.2023. godine.
Komisija za predmetnu javnu nabavku (u daljem tekstu: Komisija) dostavila je direktoru Agencije Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 14-5-2-16-4-234-17/23 od 22.06.2023. godine i Preporuku.
Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu pristiglih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je konstatovano sljedeće:
1. da j e ukupan broj pristiglih ponuda j edna
2. da j e blagovremeno zaprimljena j edna ponuda
3. da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda
4. da cijene ponuda nakon otvaranja izgledaju kao u Tabeli 1.
Tabela 1
Red. broj |
Naziv ponuđača |
Cijena ponude bez uračunatog PDV-ai popusta u KM |
Ponuđeni popust |
Cijena ponude sa uključenim popustom bez PDV-a uKM |
Cijena ponude sa uključenim popustom i PDV-om u KM |
1. |
„MIKRO+POLO" d.o.o. Sarajevo |
4.987,00 |
- |
4.987,00 |
5.834,79 |
1. da je Komisija je ponudu ponuđača „MIKRO+POLO" d.o.o. Sarajevo za nabavku potrošnog materijala - JIOT 2 ocijenila kao prihvatljivu. Ponuđač je dostavio sve kvalifikacione dokumente propisane tenderskom dokumentacijom na propisan način, te tehnička specifikacija ponuđene robe zadovoljava uslove tražene tenderskom dokumentacijom.
2. da je tenderskom dokumentacijom predivđeno sprovođenje e-aukcije, ali ista nije zakazana jer je zaprimljenajedna prihvatljiva ponuda.
Ha osnovu sprovedenog konkurentskog zahtjeva za nabavku potrošnog materijala -JIOT 2 na osnovu kriterija „najniža cijena", ponuda ponuđača „MIKRO+POLO" d.o.o. Sarajevo odabrana je kao najpovoljnija sa ukupnom cijenom ponude sa PDV-om od 5.834,79 KM (4.987,00 KM bez PDV-a).
U postupku ocjene provedenog postupka, direktor Agencije nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke, te je izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i tenderskom dokumentacijom. Ha osnovu prethodno navedenog, odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
MPSLab d.o.o. Sarajevo - ul. Generala Mehmeda Alagića br.2 71000 Sarajevo
-
Erkona d.o.o. Sarajevo - Ul. Paromlinska br. 33 71000 Novo Sarajevo
-
Altium International d.o.o. - ul. Azize Šaćirbegović br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt