Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.07.2017. 12:26
Usluge servisa i održavanja kopir aparata
Broj:6216
Datum:24.07.2017.
Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (Sl. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavgvanju i radu Komisije za nabavke (Sl. Glasnik BiH broj: 103/14), člana 57. stav 1. tačka 7. Statuta Mješovitog holdinga „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, i člana 60. Pravilnika o javnim nabavkama Mješovitog Holdinga „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, na Preporuku Komisije za nabavku broj: 5635-3 od 20.07.2017. godine, u postupku javne nabavke — Usluge servisa i održavanja kopir aparata, Uprava preduzeća, je donijela
ODLUKU
o izboru najpovoljnijeg ponuđača
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku, broj: 5635-3 od 20.07.2017. godine i ugovor za javnu nabavku — Usluge servisa i održavanja kopir aparata, dodjeljuje se ponuđaču „"ALF-OM" d.o.o. - Banja Luka, ponuda br. 5842, dostavljena dana 11.07.2017. godine, za ponuđenu cijenu od 11.480,04 KM, bez PDV-a, a nakon provedene e-aukcije, na paritetu ROR-Trebinje, kao najpovoljnijem ponuđaču.
Član 2.
Izabrani ponuđač je dužan da, u roku od 7 (sedam) dana od dana dostavljanja ove Odluke, dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45. i 47. Zakona o javnim nabavkama.
Član 3.
Prijedlog ugovora dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču nakon isteka roka za žalbu i dostavljanja dokumentacije iz člana 2. ove Odluke.
Član 4.
Ova Odluka objaviće se na internet stranici (www.het.ba), istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav. 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 5.
Za izvršenje ove Odluke zadužuje se i ovlašćuje Direkcija za ekonmske, pravne i opšte pospove, Organizaciono - pravni sektor, Ekonomsko - finansijski sektor i Služba za javne nabavke.
Član 6.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, i dostavl^a se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: UP-5229-H1.111/7 od 21.06.2017. godine.
Javna nabavka je sprovedena konkurentskim zahtjevom za dostavljanje ponuda.
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 15.000,00 KM. Obavještenje o nabavci broj: 1387-7-2-202-3-125/17, objavl^eno je na Portalu javnih nabavki dana 29.06.2017. godine.
Komisija za nabavku, imenovana je Odlukom broj: 5635 od 05.07.2017. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je Upravi preduzeća Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 5635-2 od 20.07.2017. godine, Preporuku o izboru najpovolznijeg ponuđača broj: 5635-3 od 20.07.2017. godine i Izvještaj o radu broj: 5635-4 od 20.07.2017. godine, u postupku javne nabavke — Usluge servisa i održavanja kopir aparata.
U postupku po Izvještaju o radu je utvrđeno da je Komisija za nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje, pregled i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
- da su u predmetnom postupku primljene 2 ponude,
- da su blagovremeno priml^ene 2 ponude,
- da nije bilo neblagovremeno primljenih ponuda,
- da su ponude ponuđača "ALF-OM" d.o.o. - Banja Luka i „DIMEX-SpringAir" d.о.о. - Trebinje, prihvatljive, dostavljeni su svi traženi dokazi propisani tenderskom dokumentacijom, na propisan način.
U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača te pregled i ocjenu ponuda, u skladu sa kriterijumima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je izbor najpovogvnijeg ponuđača izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i Tenderskim dokumentom. Uvidom u priloženu dokumentaciju, nesporno je da je izabrani ponuđač nakon provedene e-aukcije najbolze ocijenjen zbog najniže cijene, a kako slijedi:
Naziv i sjedište ponuđača |
Ponuđena cijena (bez PDV-a) |
|
1. |
"ALF-OM" d.o.o. - Banja Luka |
11.480,04 КМ |
2. |
„DIMEX-SpringAir" d.о.о. - Trebinje |
14.846,00 КМ |
Naziv ponuđača čija je ponuda ocijenjena kao najpovoljnija:
1, |
Naziv ponuđača |
"ALF-OM" d.o.o. - Banja Luka |
2. |
Sjedište i adresa |
Mladena Stojanovića br. 43-45 78000 Banja Luka |
3. |
Ukupna cijena ponude bez PDV-a |
11.480,04 КМ |
4. |
Rok za izvršenje usluga |
12 (dvanaest) mjeseci od dana zaključivanja Ugovora |
5. |
Podaci o dijelu ugovora koji se daje u podugovor i podaci o podizvođaču |
Ponuđač ne namjerava sklapati podugovor sa trećom stranom |
Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. stav 1. tačka b) i člana 70. stavovi 1., 3. i 6. Zakona o javnim nabavkama (Sl. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 8. stav 2. tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke (Sl. Glasnik BiH broj: 103/14), člana 57. stav 1. tačka 7. Statuta Mješovitog holdinga „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, i člana 60. Pravilnika o javnim nabavkama Mješovitog Holdinga „ERS" - MP a.d.
Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove Odluke.
Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu:
Mješoviti holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, Obala Luke Vukalovića 6r. 2, 89101 Trebinje.
Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ZK OFFICE d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 88000 Mostar
-
MP Sistemi d.o.o. Ljubljana - Brnčičeva ul.21 1231 Ljubljana
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža
-
COLOR ELECTRONIC d.o.o. Tuzla - Kiseljak, ul. Prvomajska br. 241 75000 Tuzla
-
KONICA MINOLTA POSLOVNA RJEŠENJA BH D.O.O. - ul. Azize Šaćirbegović broj 1 71000 Sarajevo
-
EA SERVIS d.o.o. Sarajevo - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe broj 30 71210 Ilidža