Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 07.08.2017. 15:44

(izmjena) Usluge servisa i održavanja kopir aparata

Izvor: Akta.ba, 07.08.2017.

Mješoviti Holding

„Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d. Trebinje

Zavisno preduzeće "Hidroelektrane na Trebišnjici"

akcionarsko društvo Trebinje

 

Broj: 6539

Datum: 04.08.2017.

 

Na osnovu člana člana 70. stavovi 1., 3. i 6. i člana 72. stav 3. tačka a) Zakona o javnim nabavkama (Sl. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 57. stav 1. tačka 7. Statuta Mješovitog holdinga „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, i člana 61. stav (4) tačka a) Pravilnika o javnim nabavkama Mješovitog Holdinga „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjicill a.d. Trebinje, u postupku javne nabavke — Usluge servisa i održavanje kopir aparata, Uprava preduzeća, je donijela

 

ODLUKU

o izboru drugorangiranog ponuđača

 

Član 1.

Ugovor za javnu nabavku — Usluge servisa i održavanje kopir aparata, dodjeljuje se drugorangiranom ponuđaču „DIMEX-SpringAir" d.o.o. Trebinje, ponuda br. 5850, dostavljena dana 11.07.2017. godine, za ponuđenu cijenu od 14.846,00 KM (bez PDV-a), na paritetu DDP-Trebinje, kao drugorangiranom ponuđaču.

 

Član 2.

Izabrani ponuđač je dužan da, u roku od 7 (sedam) dana od dana dostavlzanja ove Odluke, dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45. i 47. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 3.

Prijedlog Ugovora o nabavci dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču nakon isteka roka za žalbu i dostavgvanja dokumentacije iz člana 2. ove Odluke.

 

Član 4.

Ova Odluka objaviće se na internet stranici istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav. 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

Za izvršenje ove Odluke zadužuje se i ovlašćuje Direkcija za ekonomske, pravne i opšte poslove, Organizaciono — pravni sektor, Ekonomsko — finansijski sektor i Služba za javne nabavke.

 

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa članom 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 7.

Stupanjem na snagu ove Odluke, stavlza se van snage Odluka o izboru najpovo/Bnijeg ponuđača broj: 6216 od 24.07.2017. godine.

 

Obrazloženje

Odlukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 6216 od 24.07.2017. godine, u postupku javne nabavke — Usluge servisa i održavanje kopir aparata, kao najpovogvniji ponuđač izabran je „ALF-OM" d.o.o. - Banja Luka, ponuda broj: 5842, dostavljena dana 11.07.2017. godine, za ponuđenu cijenu od 11.480,04 KM (bez PDV-a), nakon provedene e-aukcije.

Učesnicima u postupku predmetne javne nabavke dana 25.07.2017. godine, dostavljeno je Obavještenje o rezultatu postupka javne nabavke broj: 6215 od 24.07.2017. godine, Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 6216 od 24.07.2017. godine i Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 5635-2 od 20.07.2017. godine.

 

U skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, Tenderskom dokumentacijom, Odlukom o izboru najpovoljnijeg ponuđača broj: 6216 od 24.07.2017. godine, kao i Obavještenjem o rezultatu postupka javne nabavke broj: 6215 od 24.07.2017. godine, izabrani ponuđač „A1-R-OM™ d.o.o. - Banja Luka, bio je dužan da u roku od 7 (sedam) dana, računajući od dana dostavljanja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, dostavi originale ili ovjerene kopije dokumentacije iz člana 45. stav 2. i člana 47. stav 1. Zakona o javnim nabavkama.

 

Nesumljivo je utvrđeno da je izabrani ponuđač „ALF-OM" d.o.o. - Banja Luka, propustio da dostavi traženu dokumentaciju, iz člana 45. i člana 47. Zakona o javnim nabavkama, u ostavljenom roku (istu je trebao dostaviti do 01.08.2017. godine).

 

S obzirom da je u predmetnom postupku javne nabavke, nakon provedene e-aukcije, ponuđač „DIMEX-SpringAir" d.o.o. Trebinje, drugorangirani, istom je dodjeljen Ugovor, a kako slijedi:

 

1.

Naziv ponuđača

„DIMEX-SpringAir" d.o.o. Trebinje

2.

Sjedište i adresa

Rastoci 6.6., 89101 Trebinje

3.

Ukupna cijena ponude bez PDV-a

14.846,00 KM

4.

Rok za izvršenje usluga

12 (dvanaest) mjeseci od dana potpisivanja ugovora

5.

Podaci o dijelu ugovora koji se daje u podugovor i podaci o podizvođaču  

Ponuđač ne namjerava sklapati podugovor sa trećom stranom

     

Iz navedenih razloga, primjenom člana 70. stavovi 1., 3. i 6. i člana 72. stav 3, tačka a) Zakona o javnim nabavkama (Sl. Glasnik BiH broj: 39/14), člana 57. stav 1. tačka 7. Statuta Mješovitog holdinga „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, i člana 61. stav (4) tačka a) Pravilnika o javnim nabavkama Mješovitog Holdinga „ERSLL - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke.

Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi Bosne i Hercegovine, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošilžom na adresu:

Mješoviti holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Hidroelektrane na Trebišnjici" a.d. Trebinje, Obala Luke Vukalovića br. 2, 89101 Trebinje.

 

Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

 

Za Upravu

Direktor

Gordan Mišeljić, dipl.maš.inž

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: