Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima
DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”
Opcija “Dodjele ugovora” vam nudi jedinstvenu pretragu gdje možete odabrati kategoriju, odnosno industriju za koju je objavljena dodjela ugovora za sve robe, usluge i radove u BiH.
Ispod kategorija se nalaze filteri koji jasnije preciziraju vašu pretragu. Rezultate pretrage možete filtrirati po nazivu, broju dodjele ugovora, datumu objave, nazivu naručioca/isporučioca, riječniku javnih nabavki (JRJN) ili teritoriji.
Brzi pregled Dodjele ugovora omogućava vam uvid u Dodjele ugovora, izmjene i poništenja.
Rezultat pretrage tražene Dodjele ugovora sadrži informacije o naručiocu, vrijednosti i datumu objave.
U sklopu pretplate za paket Tender, na mail vam svaki dan stiže Newsletter Dodjele ugovora, za granu/e privrede koja/e vas interesuje/u.
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.10.2017. 10:45
Usluge revizije godišnjih izvještaja za 2017.godinu
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
893-1-2-278-5-323/17
Broj obavještenja o nabavci 893-1-2-278-3-192/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba Alica Đapo
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 2.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Računovodstvene usluge, revizorske i knjigovodstvene usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluge revizije godišnjih izvještaja za 2017.godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluge revizije godišnjih izvještaja za 2017.godinu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 79313000-1 | Usluge revizije poslovanja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tehničkoj specifikaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sektor ekonomsko-finansijskih poslova KCUS-a
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja ugovornih obaveza
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
III 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Vrijeme dostave revizorskog izvještaja 10,00 %
2 Cijena 90,00 %
III 4. Da li je korištena e-aukcija?
Ne
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača
Jedan ponuđač
R.Br. | Naziv | IDB/JIB | Općina/Grad | Država |
---|---|---|---|---|
1 | Grant Thornton d.o.o. Banja Luka | 4403514340007 | Banja Luka | Bosna i Hercegovina |
IV 2. Informacije o dodjeli ugovora
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazma bez PDV-a u KM
10000,00
IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma
19.9.2017.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
10000,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
10000,00
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana
Ne
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog ugovora?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Ugovor br. 0203-13-976 od 19.09.2017.god
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Deloitte d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 12 C 71000 Sarajevo
-
BAKER TILLY RE OPINION d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 81a 71000 Sarajevo
-
KPMG B-H d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne broj 7-7a 71000 Novo Sarajevo
-
SAVEZ RAČUNOVOĐA I REVIZORA RS Banja Luka - Petra Kočića 59 78101 Banja Luka
-
DELOITTE d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Mažar i majke Marije broj 58 i 60 78000 Banja Luka
-
Grant Thornton d.o.o. Banja Luka - Ulica Vase Pelagića broj 2 78000 Banja Luka
-
FINEKKO d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7/II 71000 Novo Sarajevo
-
BDO BH d.o.o. Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
AC REMS d.o.o. Sarajevo - Terezije bb, Trgovka C-37 71000 Sarajevo
-
APIF Banja Luka - Ulica Vuka Karadžića broj 6 78101 Banja Luka
-
MERFI d.o.o. Sarajevo - ul. Porodice Ribar br.37 71000 Sarajevo