Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 14.06.2016. 13:53
Izdavanje u zakup poslovnog prostora u prizemlju objekta Pošte 71230 Kalinovik
Preduzeće za poštanski saobraćaj Republike Srpske a.d. Banjaluka, na osnovu Odluke Uprave Preduzeća broj: 1.-1410-2/16 od dana 06.06.2016. godine, objavljuje
OGLAS
za davanje u zakup poslovnog prostora u prizemlju objekta Pošte 71230
Kalinovik
• Predmet zakupa: poslovni prostor površine 63,26 m², u prizemlju objekta Pošte 71230 Kalinovik, Ul. Šumadijska 4.
• Uslovi zakupa:
• Minimalna cijena zakupa poslovnog prostora iznosi 3,00 KM/m² bez PDV, na mjesečnom nivou;
• Vrijeme trajanja Ugovora je 1 godina, uz otkazni rok od 30 dana;
• Zakupac snosi sve režijske troškove (troškovi električne energije prema utrošku na kontrolnom brojilu, troškovi vode prema utrošku sa vodomjera, troškovi grijanja se plaćaju od 01.10.2016. godine po cijeni od 2,30 KM/m² bez PDV mjesečno), kao i troškove tekućeg održavanja;
• Prostor se izdaje u viđenom stanju;
• Troškove eventualnog prilagođavanja poslovnog prostora kao i pribavljanje potrebne dokumentacije, saglasnosti i dozvola nadležnih organa snosi Zakupac, uz prethodnu saglasnost Zakupodavca u pisanoj formi;
• Zakupnina se obračunava od dana stupanja Ugovora na snagu;
• Predmetni poslovni prostor se ne može izdavati u podzakup, bez saglasnosti Zakupodavca;
• Kaucija za učešće na javnom nadmetanju iznosi 10% od minimalne cijene zakupa, odnosno 19,00 KM i uplaćuje se na žiro račun 5621008000000561 kod “NLB banka a.d. Banjaluka”. Kaucija se uračunava u iznos zakupnine, ponuđača sa kojim se sklopi Ugovor o zakupu, dok se vraća ponuđačima koji ne prođu na javnom nadmetanju.
• Ponude je potrebno dostaviti u zatvorenoj koverti na adresu: Preduzeće za poštanski saobraćaja a.d. Banjaluka, Kralja Petra I Karađorđevića 93, 78000 Banjaluka, sa jasnom naznakom “PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U OBJEKTU POŠTE 71230 KALINOVIK – NE OTVARATI”.
• Rok za dostavljanje ponuda je 7 dana od objavljivanja oglasa.
• Kontakt osoba: Nikola Šupljeglav, 051/246-000.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
HEEZ TRANSPORT d.o.o.Tuzla - ul. Ismeta Mujezinovića, SPO S, lamela 2, sprat 15 75207 Tuzla
-
O.R. BESIC STIL VL. BESIC ALMIR DUBNICA-KALESIJA - KALESIJA DUBNICA KALESIJA 75260 Kalesija
-
LAFAT KOMERC d.o.o. Kalesija - Industrijska zona bb 75260 Kalesija
-
Big-Sim d.o.o. Kalesija - Žrtava genocida u Srebrenici br. 29 75260 Kalesija
-
HNR d.o.o. Kalesija - ul. Industrijska zona bb 75260 Kalesija
-
Sirovine Pezić d.o.o. Kalesija - Privredna zona bb 75260 Kalesija
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - Direkcija Bihać - Bosanska 1 77000 Bihać
-
ČARDACI d.o.o. Vitez - Poslovni centar 96 PC-96 Zona II 72250 Vitez