Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.07.2021. 09:40
(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji pristupne rampe za osobe sa umanjenim tjelesnim mogućnostima – invalidska rampa za objekat Porezne ispostave Lukavac
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1415-7-3-62-3-82/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH
IDB/JIB 4200575050089
Kontakt osoba/Služba za kontakt Igor Pavlić
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Završni građevinski radovi, Ostali radovi za dovršetak gradnje
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izgradnja pristupne rampe za osobe sa umanjenim tjelesnim mogućnostima – invalidska rampa za objekat Porezne ispostave
Lukavac
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izgradnja pristupne rampe za osobe sa umanjenim tjelesnim mogućnostima – invalidska rampa za objekat Porezne ispostave
Lukavac - ponovni postupak
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45000000-7 | Građevinski radovi |
Dodatni predmet(i) | 45213100-4 | Građevinski radovi na poslovnim zgradama |
45262600-7 | Razni građevinski radovi | |
45400000-1 | Završni građevinski radovi | |
45450000-6 | Ostali završni građevinski radovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu s tenderskom dokumentacijom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7725,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Porezna uprava Federacije BiH – Kantonalni porezni ured Tuzla, Porezna ispostava Lukavac, ul. Trg slobode bb., 75 300
Lukavac
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Krajnji rok za izvršenje svih radova koji su predmet javne nabavke i primopredaju istih je 30 dana od dana obostranog
zaključivanja ugovora, a u slučaju zakašnjenja roka, obračunavat će se ugovorne kazne, na način definisan tenderskom
dokumentacijom i ugovorom
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
5.8.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.08.2021. 08:30
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Porezna uprava Federacije BiH, Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića broj
4., 71 000 Sarajevo
Datum i vrijeme 06.08.2021. 09:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljati će se isključivo u
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „e-Nabavke“ i preko sistema „e-Nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Igor Pavlić
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Igor Pavlić
Adresa Husrefa Redžića 4
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 289-800
Faks (033) 289-939
Elektronska pošta javnenabavke@fpu.gov.ba
Internet adresa www.pufbih.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
BRAĆA KARIĆ Zenica, d.o.o. - Ul. Zmaja od Bosne bb (Poslovna zona 1) 72000 Zenica
-
ProcessControl d.o.o. Sarajevo - ul. Topal Osman paše broj 18A 71000 Sarajevo
-
LIŠIĆ - GRADNJA, Brčko, vl. Lišić Sakib, s.p. - Stari rasadnik 89 76000 Brčko
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
Kendži d.o.o. Sarajevo - ul. Adema Buće broj 234 71000 Sarajevo
-
EMIR COMERC KURBEGOVIĆ Sanski Most d.o.o. - Šejkovača bb 79260 Sanski Most
-
SEGMENT d.o.o. Trebinje - Vojvode Stepe Stepanovića bb 89101 Trebinje
-
ECCOS INŽENJERING d.o.o. - ul. Pofalićka broj 5 71000 Sarajevo