Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.01.2022. 08:45

(otkazivanje aukcije) Izvođenje radova na adaptaciji i uređenju objekta Vila Braun u Sarajevu (desni dio objekta)

Izvor: Akta.ba, 11.01.2022.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

FEDERALNO MINISTARSTVO FINANCIJA - FINANSIJA

POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE

SARAJEVO

Broj: 13/06-3-11-30-1622-5/2021

E.F. Datum, 10.01.2022. godine

 

Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona o Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14 i 91/15), člana 114. Zakona o organizaciji uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 35/05) i članova 69. stav 3. i 70. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), direktor donosi

 

ODLUKU

o otkazivanju postupka javne nabavke

 

I

Poništava se - otkazuje se postupak javne nabavke radova na adaptaciji i uređenju objekta „Vila Braun” u Sarajevu - desni dio objekta, u skladu sa članom 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH“, broj: 39/14) iz dokazanih razloga koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke.

 

II

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH, istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke, u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

III

Stavlja se van snage Odluka o izboru najpovoljnije ponuđača, broj: 13/06-3-11-30-1622/2021 od 16.12.2021. godine.

 

Obrazloženje

Odlukom o izmjeni Odluke o davanju na korištenje nekretnina Zavoda za platni promet Federacije BiH u likvidaciji koje su vlasništvo Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 97/19) objekat „Vječna vatra" ustupljen je na korištenje Gradu Sarajevo. Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH u više navrata pismenim putem je tražila od Porezne uprave Federacije BiH iseljenje organizacionih jedinica Porezne uprave Federacije BiH koje su smještene o objektu „Vječna vatra", a koje su korištene na osnovu Odluke o izmjeni Odluke o davanju na korištenje nekretnina bivšeg ZPP-a Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 35/16 od 06.05.2016. godine).

S tim u vezi, Porezna uprava Federacije BiH je od resornog ministarstva, Vlade Federacije BiH i Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH tražila da se Poreznoj upravi Federacije BiH iznađe i dodijeli prostor na području Općine Centar, za smještaj organizacionih jedinica Porezne uprave Federacije BiH koje su bile smještene u objektu „Vječna vatra" (Porezna ispostava Centar), a koje zbog organizacije Porezne uprave Federacije BiH moraju biti smještene na području Općine Centar.

Aktom Vlade Federacije BiH, broj: 03-45-180-2/2021 od 25.05.2021. godine Poreznoj upravi Federacije BiH dostavljena je Odluka o davanju na korištenje objekta Vila Braun u ul. Alipašina broj 45., u Sarajevu, V. broj: 862/2021 od 20.05.2021. godine koju je Vlada Federacije BiH donijela na 286. sjednici, održanoj dana 20.05.2021. godine. Na osnovu tačke II. Odluke Vlade Federacije BiH između Službe za zajedničke poslove organa i tijela Federacije BiH i Porezne uprave Federacije BiH zaključen je Ugovor o regulisanju obaveza plaćanja naknade za komunalne usluge i održavanje infrastrukture, broj: 13/06-3-11-31-1342/21 od 02.09.2021. godine.

Odlukom Vlade Federacije BiH o davanju saglasnosti Poreznoj upravi Federacije BiH za izvođenje radova na adaptaciji objekta Vila Braun, V. broj: 1724/2021 od 18.11.2021. godine, koja je zaprimljena u Poreznu upravu Federacije BiH dana 22.11.2021.godine, data je saglasnost Poreznoj upravi Federacije BiH za adaptaciju i izvođenje radova na objektu „Vila Braun“ u Sarajevu u svrhu prilagođavanja prostora za smještaj organizacionih jedinica Porezne uprave Federacije BiH, odnosno Porezne ispostave Centar.

Kako Porezna uprava Federacije BiH nema sredstava za kompletnu adaptaciju objekta, to je odlučeno da se prema prioritetima pristupi adaptaciji objekta, prvenstveno desni dio u koji se hitno mora smjestiti Porezna ispostava Centar, a zatim u narednom periodu i lijevog dijela za smještaj Odsjeka za prinudnu naplatu Kantonalnog poreznog ureda Sarajevo.

Obzirom daje Porezna uprava Federacije BiH u budžetu za 2021. godinu ostvarila određene uštede na ime provedenih postupaka javnih nabavki, provedenih e-Aukcija te izvršenih preraspodjela, to je Odlukom direktora Porezne uprave Federacije BiH, broj: 13/06-3-11-30- 1622-1/2021 od 22.11.2021. godine pokrenut otvoreni postupak javne nabavke radova na adaptaciji i uređenju objekta „Vila Braun” u Sarajevu - desni dio objekta (za prioritetnu adaptaciju desnog dijela objekta „Vječna vatra").

Ukupna procijenjena vrijednost javne nabavke iznosila je do 100.000,00 KM bez PDV-a.

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-3-97-3-117/21 je objavljeno na portalu javnih nabavki 23.11.2021. godine i u „Službenom glasniku BiH”, broj: 74/21 od 03.12.2021. godine.

Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju sa portala Agencije za javne nabavke ,,e-Nabavke“, od datuma objave 23.11.2021. godine, zaključno sa krajnjim datumom preuzimanja tenderske dokumentacije je preuzelo 27 (dvadesetsedam) potencijalnih ponuđača.

Po navedenom Obavještenju o nabavci za predmetni postupak javne nabavke dostavljene su 4 (četiri) ponude u određenom krajnjem roku, i to ponude ponuđača: „COSPEX" d.o.o. Zenica, „NEIMARI” d.o.o. Sarajevo, „DINALSA" d.o.o. Sarajevo i G.D. „KONSTRUKCIJE” d.o.o. Mostar.

Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponuda dana, 14.12.2021. godine u 09:00h i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je uz Zapisnik o zaprimanju ponuda odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

Nakon javnog otvaranja ponude, Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni zaprimljenih ponuda te o tome sačinila odgovarajući zapisnik u kojem je utvrđeno sljedeće: da su blagovremeno pristigle 4 (četiri) ponude u određenom krajnjem roku, i to ponude ponuđača:

,,COSPEX“ d.o.o. Zenica, „NEIMARI" d.o.o. Sarajevo, ,,DINALSA“ d.o.o. Sarajevo i G.D. „KONSTRUKCIJE" d.o.o. Mostar; da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda; da su zaprimljene ponude ponuđača „COSPEX" d.o.o. Zenica, „NEIMARI" d.o.o. Sarajevo, „DINALSA" d.o.o. Sarajevo i G.D. „KONSTRUKCIJE" d.o.o. Mostar prihvatljive u pravnom i tehničkom smislu i ispunjavaju postavljene zahtjeve Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, te je navedenim ponuđačima dozvoljeno dalje učešće u postupku.

Tačkom 5. tenderske dokumentacije predmetnog postupka javne nabavke Ugovorni organ je predvidio provođenje e-Aukcije u sistemu e-Nabavke, u skladu sa članom 10. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije („Službeni glasnik BiH“, broj: 66/16).

e-Aukcija je zakazana za prihvatljive ponude dana, 14.12.2021. godine (utorak) u 12:20h za 16.12.2021. godine (četvrtak) sa početkom u 12:25h.

Predviđeno je da e-Aukcija traje 10 minuta, u skladu sa članom 5. stav 1. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije. e-Aukcija završena dana, 16.12.2021. godine u 12:57:00h.

Sistem e-Nabavke je Ugovornom organu dostavio Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije, broj postupka: 1415-1-3-97/21 od 16.12.2021. godine.

Na osnovu izvještaja o toku i završetku e-Aukcije, rangirane su ponude, kako slijedi:

 

Redni

broj

Naziv ponuđača

Konačna ukupna cijena ponude u KM bez PDV-a nakon završene e-Aukcije

Umanjenje cijene %

Rang

1.

COSPEX d.o.o. Zenica

95.000,00 KM

5%

1

2.

DINALSA d.o.o. Sarajevo

95.500,00 KM

4,49%

2

3.

GD "KONTRUKCIJE" d.o.o. Mostar

144.451,40

0%

3

4.

NEIMARI d.o.o. Sarajevo

148.421,45

0%

4

 

Na osnovu dostavljenog Izvještaja o toku i završetku e-Aukcije, broj postupka: 1415-1-3-97/21 od 16.12.2021. godine prvorangirani ponuđač „COSPEX" d.o.o. Zenica je izabran kao najpovoljniji u skladu sa kriterijem za dodjelu ugovora definisanim u tenderskoj dokumentaciji predmetnog postupka sa ponuđenom ukupnom zbirnom cijenom svih radova u iznosu od 95.000,00 KM bez PDV-a.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom. Komisija ugovornog organa je rukovodiocu Ugovornog organa dostavila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, te prijedlog o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetnom postupku javne nabavke. U skladu sa članom 9. Pravilnika o uslovima i načinu korištenja e-Aukcije („Službeni glasnik BiH", broj: 66/16), 64. stav 1. b) i 70. Zakona o javnim nabavkama BiH donešena je Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača, broj: 13/06-3-11-30-1622/2021 od 16.12.2021. godine.

Tačkom III. Odluke o pokretanju postupka navedeno je da će se finansiranje predmetne nabavke izvršiti iz budžeta Porezne uprave Federacije BiH za 2021. godinu, obzirom da su navedena finansijska sredstva i osigurana budžetom za 2021. godinu.

Tačkom 4.16 predmetne tenderske dokumentacije predviđeno je „da se plaćanje može vršiti sukcesivno po ispostavljenim fakturama - situacijama, nakon odobrenja od strane nadzornog organa shodno cijenama iz ponude po pojedinačnim stavkama, a ukupna vrijednost radova (ugovora) će se u cjelosti platiti po konačnoj fakturi nakon primopredaje istih do 31.01.2022. godine.

 

Plaćanje dijela ugovora u iznosu od 50% od ukupne vrijednosti ugovora može se izvršiti avansno po avansnoj fakturi koju je izabrani ponuđač dužan dostaviti najkasnije do 31.12.2021.     godine. Radove po ispostavljenoj avansnoj fakturi izabrani ponuđač je dužan izvršiti, okončati i predati Ugovornom organu najkasnije do 31.01.2022. godine, a za uredno izvršenje odgovara garancijom za uredno izvršenje ugovora.

Plaćanje dijela ugovora u iznosu od 50% izabrani ponuđač je dužan izvršiti i predati Ugovornom organu najkasnije do 31.12.2021. godine te je dužan fakturu za navedene radove dostaviti najkasnije do 31.12.2021. godine.

Po okončanju radova zaključno sa krajnjim rokom za izvršenje svih radova koji su predmet ugovora - 31.01.2022. godine, izabrani ponuđač je dužan dostaviti konačnu situaciju i fakturu sa svim izvršenim i izvedenim radovima.

Konačno plaćanje će se izvršiti nakon odobrenja od strane nadzornog organa, a shodno cijenama iz ponude po pojedinačnim stavkama.

U skladu sa navedenim, plaćanja će se vršiti putem trezora Federalnog ministarstva finansija".

Kako do dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača budžet Federacije BiH nije usvojen i neizvjesno je usvajanje istog, to se Ugovorni organ dana 14.12.2021.godine obratio Federalnom ministarstvu finansija za instrukciju za postupanje odnosno saglasnost za plaćanje, obzirom na poštivanje prekluzivnih rokova koje propisuje Zakon o javnim nabavkama BiH za otvoreni postupak javne nabavke, a odnose se na rokove objave tenderske dokumentacije, rokove za zakazivanje i provođenje e-Aukcije, te rokove zakonske zabrane dodjele ugovora ukoliko u postupku učestvuje više ponuđača. S tim u vezi postoji opravdana bojazan da Porezna uprava Federacije BiH neće uspjeti do 31.12.2021. godine pristupitti zaključenju ugovora za predmetni postupak, a finansijska sredstva nisu planirana u budžetu za 2022. godinu.

Dana, 31.12.2021. godine zaprimljen je odgovor Federalnog ministarstva finansija, broj: 05- 45-1-9954/21-1 od 29.12.2021. godine sa obrazloženjem:

- da obaveze za koje će računi ili konačna situacija biti ispostavljeni u narednoj fiskalnoj godini, mogu teretiti budžet tekuće godine ukoliko su ispunjeni sljedeći uslovi:

1.         sprovedena kompletna zakonom predviđena procedura javnih nabavki robe i izvođenja radova i usluga, te kod kojih su zaključeni ugovori o nabavci robe, odnosno izvođenju radova i usluga sa odabranim izvođačima u tekućoj godini,

2.         da su za predviđenu robu i uslugu odobrena sredstva u tekućem budžetu.

Sve obaveze koje ispunjavaju navedene uslove, a čije plaćanje će biti u narednoj fiskalnoj godini, evidentiraju se na teret odgovarajućeg konta izdataka (glavne kategorije 82 - Kapitalni izdaci), a u korist konta kratkoročnih razgraničenja rashoda.

 

Ugovorni organ se 31.12.2021. godine, isti dan po zaprimljenom aktu obratio Vladi Federacije BiH i Federalnom ministarstvu finansija sa prijedlogom za amandmansko djelovanje odnosno donošenje amandmana i uvećanje budžeta Porezne uprave Federacije BiH za 2022. godinu obzirom da se zbog objektivnih okolnosti ugovor ne može zaključiti do 31.12.2021. godine nego tek početkom 2022. godine, te da će finansijska sredstva predviđena iz budžeta za 2021. godinu ostati neutrošena.

Kako od strane nadležnih institucija nema odgovora na prijedlog Porezne uprave Federacije BiH, te kako iz svega naprijed navedenog ne proizilazi mogućnost da najpovoljniji ponuđač izvede radove, na način i u rokovima koji su određeni tenderskom dokumentacijom, kako bi se nabavka mogla proknjižiti i platiti iz budžeta za 2021. godinu u kojem su bila i osigurana sredstva, to i iz tog razloga ne postoji mogućnost finansiranja radova u 2022. godini, budući da za navedeno još nisu osigurana sredstva u budžetu za 2022. godinu, a koji do dana izrade ove odluke nije niti usvojen, niti postoje naznake njegovog usvajanja. Također, evidentno je da najpovoljniji ponuđač ne može izvršiti predmet ugovora u predviđenim rokovima, odnosno realizacija izvršenja ugovora bi započela tek u 2022. godinu u kojoj Porezna uprava Federacije BiH nema finansijska sredstava za ove namjene i isto je u suprotnosti sa odredbama tenderske dokumentacije predmetne nabavke u propisanim rokovima.

U skladu sa odredbama člana 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama, definisano je da se postupak javne nabavke može otkazati zbog dokazanih razloga koji su izvan kontrole Ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja postupka javne nabavke.

 

Imajući u vidu naprijed navedeno, predmetna javna nabavka se otkazuje u skladu sa odredbama člana 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama.

Iz navedenih razloga, respektujući princip efikasnog trošenja javnih budžetskih sredstava kao i sve naknadno nastupljene i promijenjene okolnosti koje se ne mogu dovesti u vezu sa Ugovornim organom, primjenom člana 69. stav 3. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u dispozitivu.

 

POUKA 0 PRAVNOM LIJEKU:

Na ovu odluku imate pravo izjaviti žalbu Ugovornom organu u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: