Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.12.2016. 09:03
(HR) Izvođenje radova na rekonstrukciji komleksa KB Sv. Duh dogradnjom dnevne bolnice s podzemnom garažom
Hrvatska-Zagreb: Radovi na objektima ili dijelovima objekata visokogradnje i niskogradnje
2016/S 248-455487
Poziv na nadmetanje
Radovi
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Grad Zagreb
61817894937
Avenija Dubrovnik 15
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
10020 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0028468
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Grad Zagreb – Ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15/1. kat, soba 105
Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Zagrebački holding d. o. o., Ulica grada Vukovara 41, Zagreb, OIB: 85584865987, tel.: +385 16420510, faks: +385 16429072, internetska adresa: www.zgh.hr e-pošta: nabava@zgh.hr
Hrvatska
Odjeljak II.: Predmet nabave
Izvođenje radova
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Grad Zagreb.
NUTS kod HR011
Projektnim zadatkom predviđena je rekonstrukcija bolničkog kompleksa izgradnjom novih sadržaja dnevne bolnice, zamjenskih sadržaja za upravu bolnice, bolničku ljekarnu i tehničku službu te izgradnja garaže kojom se rješava dugogodišnji, ključni problem parkirališnih potreba cijele bolnice i okolnog područja (u neposrednom okruženju su 2 škole, 2 vrtića, crkva….).
Objekt je koncipiran kao višekatnica s 2 podrumske etaže, 2 pretežno ukopane etaže i 3 nadzemne etaže.
Prostor se može podijeliti na 2 grupe sadržaja:
1. dnevna bolnica;
2. podzemna garaža.
Predviđeni sadržaji bili bi povezani s postojećim sadržajima bolnice toplom vezom u smjeru jugozapad – sjeveroistok. Zona obuhvata obuhvaća sjeverni i sjeveroistočni dio kompleksa KB Sveti Duh na mjestu postojećeg parkirališta i montažne, privremene građevine u kojoj se nalaze uprava, ljekarna i tehnička služba, a koja se uklanja.
Uz dnevnu bolnicu i garažu, potrebno je izgraditi novi priključak na javnu prometnu mrežu na ulicu Dunjevac, novo vodomjerno okno, hidrostanicu i novi vatrogasni pristup.
Garaža se planira na 4 podzemne etaže s ukupno 477 parkirališnih mjesta od čega 5 % pristupačnih parkirališnih mjesta.
Ukupna površina obuhvata je 8 500 m2, tlocrtna površina nove građevine je 3 000 m2, BRP je 23 000 m2, a neto površina 21 376 m2.
Za navedeni projekt izrađena je tehnička dokumentacija:1. Novelacija idejnog projekta (ožujak 2014.);
2. Glavni projekt (rujan 2014.);
3. Izvedbeni projekt (siječanj 2016.).
Na glavni projekt ishođena je Građevinska dozvola (Klasa: UP/I 361-03/2014-001/284; Urbroj: 251-13-22-1/050-15-12 od 4.10.2015), koja je pravomoćna od 27.11. 2015 godine.
Dokumentacija za nuđenje se sastoji od:
1. Glavnog projekta;
2. Izvedbenog projekta;
3. Troškovnika.
A koja ukupna dokumentacija čini zahtjeve naručitelja za traženom funkcionalnošću.
Naručitelj će po provedenom postupku javne nabave sklopiti Ugovor o građenju s odredbom „Ključ u ruke”.
45200000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 155 000 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Predujam je isključen.
Obračun radova vrši se po fazama gotovosti građevine, usuglašenom vremenskom i financijskom planu.
Izvođač će prikazati naručitelju kumulativnu vrijednost izvedenih radova, sve sa oslanjanjem na Vremenski i Financijski plan te na osnovu stvarnog stanja izvedenih radova.
Plaćanje će se obavljati temeljem ispostavljenih i ovjerenih privremenih situacija i okončane situacije u roku 60 dana od dana ovjere situacije od strane Glavnog nadzornog inženjera uz način ispostavljanja situacije kako slijedi:
— privremena situacija ispostavlja se 1 mjesečno zadnjeg dana u mjesecu za radove izvedene u tekućem mjesecu u 5 primjeraka,
— privremene situacije se sastavljaju kumulativno, s tim što se od kumulativne situacije odbijaju sve do tada ispostavljene situacije,
— izvoditelj svih 5 primjeraka ispostavljene situacije dostavlja Glavnom nadzornom inženjeru, koji je iste obvezan ovjeriti u roku 5 dana ili ih vratiti izvoditelju s pisanim obrazloženjem razloga vraćanja,
— po ovjeri Glavni nadzorni inženjer obvezan je svih 5 primjeraka po njemu ovjerene situacije dostaviti naručitelju na ovjeru bez odgode,
— naručitelj će po zaprimanju u roku 8 dana ovjeriti sve primjerke situacija te po 1 primjerak bez odgode dostaviti Izvoditelju i Glavnom nadzornom inženjeru i Voditelju projekta,
— glavni nadzorni inženjer i naručitelj mogu u opravdanim slučajevima osporiti plaćanje dijela situacije ili cijele situacije najkasnije u roku 8 dana od dana primitka ovjerene situacije, ali je naručitelj nesporan dio dužan platiti u ugovorenom roku,
— glavni nadzorni inženjer može umanjiti situaciju, ukoliko utvrdi kašnjenje izvedenih radova u odnosu na Vremenski plan gradnje.
Izvršene ugovorene radove naručitelj se obvezuje platiti Izvoditelju na temelju privremenih situacija te okončane situacije, pod uvjetom da su iste ovjerene od strane Glavnog nadzornog inženjera i naručitelja. Konačni obračun radova je po sistemu „ključ u ruke” za fiksnu i nepromjenjivu cijenu do pune funkcionalnosti građevine i ishođenja uporabne dozvole. Okončana situacija ispostavlja se po okončanom obračunu izvedenih radova i plaća u roku 60 dana od dana ovjere od strane Glavnog nadzornog inženjera. Za zakašnjela plaćanja izvoditelj ima pravo obračunati zateznu kamatu u visini važeće eskontne stope Hrvatske narodne banke. Ponuditelj mora svom računu odnosno situaciji obvezno priložiti račune odnosno situacije svojih podizvoditelja koje je prethodno potvrdio. Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu zajednice ponuditelja u roku 60 dana od dana primitka situacije. Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa platiti podizvoditelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 60 dana od dana primitka računa. Izvođač nema, u okviru Ugovora, pravo na privremena plaćanja za opremu i materijal koji još nisu prispjeli na gradilište, odnosno nisu ugrađeni prilikom izvođenja radova. Naručitelj neće isplatiti niti 1 iznos dok ne primi i odobri jamstvo za uredno izvršenje ugovora. Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu zajednice ponuditelja u roku 60 dana od dana primitka situacije.
Opis posebnih uvjeta: Sukladno točki 37. Posebni i ostali uvjeti za izvršenje ugovora Dokumentacije za nadmetanje.
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti navedeni su u točki 15.3. Dokumentacije za nadmetanje.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Grad Zagreb, Ured za javnu nabavu, Zagreb, Avenija Dubrovnik 15/1. kat, dvorana 101.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DŽENA d.o.o. Gradačac - ul. Hasana Kikića br. 6 76250 Gradačac
-
TEMPO-Vranica d.d. Mostar - Put za Aluminij bb. 88000 Mostar
-
GRADING d.o.o. Živinice - Poslovni centar Bosanka bb. 75270 Živinice
-
Prizma d.o.o. Bijeljina - Hase-Novo naselje 104 76300 Bijeljina
-
AMITEA d.o.o. Mostar - ul. Bišće polje bb. ( kod Sokare) 88104 Mostar
-
Limunkop d.o.o. Doboj - Ozrenskih srpskih brigada 1b 74000 Doboj
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
02.03.2017
-
23.02.2017
-
21.02.2017
-
09.02.2017
-
10.01.2017