Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.02.2017. 10:14

(HR) (izmjena) Izvođenje radova na rekonstrukciji komleksa KB Sv. Duh dogradnjom dnevne bolnice s podzemnom garažom

Izvor: Official Journal of the European Union, 09.02.2017.

Hrvatska-Zagreb: Radovi na objektima ili dijelovima objekata visokogradnje i niskogradnje

2017/S 028-050476

Grad Zagreb, 61817894937, Avenija Dubrovnik 15, Središnje tijelo za javnu nabavu, Zagreb 10020, Hrvatska. E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr

(Dodatak Službenom listu Europske unije, 23.12.2016, 2016/S 248-455487)

Predmet:
CPV:45200000

 

Radovi na objektima ili dijelovima objekata visokogradnje i niskogradnje

Umjesto: 

III.1.2) Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

Podnošenje i odobrenje privremenih i okončane situacije

Predujam je isključen.

Obračun radova vrši se po fazama gotovosti građevine, usuglašenom vremenskom i financijskom planu.

Izvođač će prikazati naručitelju kumulativnu vrijednost izvedenih radova, sve sa oslanjanjem na Vremenski i Financijski plan te na osnovu stvarnog stanja izvedenih radova.

Plaćanje će se obavljati temeljem ispostavljenih i ovjerenih privremenih situacija i okončane situacije u roku 60 dana od dana ovjere situacije od strane Glavnog nadzornog inženjera uz način ispostavljanja situacije kako slijedi:

— privremena situacija ispostavlja se 1 mjesečno zadnjeg dana u mjesecu za radove izvedene u tekućem mjesecu u 5 primjeraka,

— privremene situacije se sastavljaju kumulativno, s tim što se od kumulativne situacije odbijaju sve do tada ispostavljene situacije,

— izvoditelj svih 5 primjeraka ispostavljene situacije dostavlja Glavnom nadzornom inženjeru, koji je iste obvezan ovjeriti u roku 5 dana ili ih vratiti izvoditelju s pisanim obrazloženjem razloga vraćanja,

— po ovjeri Glavni nadzorni inženjer obvezan je svih 5 primjeraka po njemu ovjerene situacije dostaviti naručitelju na ovjeru bez odgode,

— naručitelj će po zaprimanju u roku 8 dana ovjeriti sve primjerke situacija te po 1 primjerak bez odgode dostaviti Izvoditelju i Glavnom nadzornom inženjeru i Voditelju projekta,

— glavni nadzorni inženjer i naručitelj mogu u opravdanim slučajevima osporiti plaćanje dijela situacije ili cijele situacije najkasnije u roku 8 dana od dana primitka ovjerene situacije, ali je naručitelj nesporan dio dužan platiti u ugovorenom roku,

— glavni nadzorni inženjer može umanjiti situaciju, ukoliko utvrdi kašnjenje izvedenih radova u odnosu na Vremenski plan gradnje.

Izvršene ugovorene radove naručitelj se obvezuje platiti Izvoditelju na temelju privremenih situacija te okončane situacije, pod uvjetom da su iste ovjerene od strane Glavnog nadzornog inženjera i naručitelja. Konačni obračun radova je po sistemu „ključ u ruke” za fiksnu i nepromjenjivu cijenu do pune funkcionalnosti građevine i ishođenja uporabne dozvole. Okončana situacija ispostavlja se po okončanom obračunu izvedenih radova i plaća u roku 60 dana od dana ovjere od strane Glavnog nadzornog inženjera. Za zakašnjela plaćanja izvoditelj ima pravo obračunati zateznu kamatu u visini važeće eskontne stope Hrvatske narodne banke. Ponuditelj mora svom računu odnosno situaciji obvezno priložiti račune odnosno situacije svojih podizvoditelja koje je prethodno potvrdio. Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu zajednice ponuditelja u roku 60 dana od dana primitka situacije. Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa platiti podizvoditelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 60 dana od dana primitka računa. Izvođač nema, u okviru Ugovora, pravo na privremena plaćanja za opremu i materijal koji još nisu prispjeli na gradilište, odnosno nisu ugrađeni prilikom izvođenja radova. Naručitelj neće isplatiti niti 1 iznos dok ne primi i odobri jamstvo za uredno izvršenje ugovora. Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu zajednice ponuditelja u roku 60 dana od dana primitka situacije.

III.2.2) Ekonomska i financijska sposobnost:

Uvjeti financijske sposobnosti navedeni su u točki 15.2. Dokumentacije za nadmetanje.

III.3.1) Podaci o određenoj profesiji:

—.

III.3.2) Osobe odgovorne za izvršenje usluge:

—.

IV.3.4) Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje:

15.2.2017 (9:00)

IV.3.8) Uvjeti za javno otvaranje ponuda:

15.2.2017 (9:00)

Glasi: 

III.1.2) Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

Podnošenje i odobrenje privremenih i okončane situacije

Predujam je isključen.

Obračun radova vrši se po fazama gotovosti građevine, usuglašenom vremenskom i financijskom planu.

Izvođač će prikazati naručitelju kumulativnu vrijednost izvedenih radova, sve sa oslanjanjem na Vremenski i Financijski plan te na osnovu stvarnog stanja izvedenih radova.

Plaćanje će se obavljati temeljem ispostavljenih i ovjerenih privremenih situacija i okončane situacije u roku 60 dana od dana ovjere situacije od strane glavnog nadzornog inženjera uz način ispostavljanja situacije kako slijedi:

— privremena situacija ispostavlja se 1 mjesečno zadnjeg dana u mjesecu za radove izvedene u tekućem mjesecu u 5 primjeraka,

— privremene situacije se sastavljaju kumulativno, s tim što se od kumulativne situacije odbijaju sve do tada ispostavljene situacije,

— izvoditelj svih 5 primjeraka ispostavljene situacije dostavlja glavnom nadzornom inženjeru, koji je iste obvezan ovjeriti u roku 5 dana ili ih vratiti Izvoditelju s pisanim obrazloženjem razloga vraćanja,

— po ovjeri Glavni nadzorni inženjer obvezan je svih 5 primjeraka po njemu ovjerene situacije dostaviti naručitelju na ovjeru bez odgode,

— naručitelj će po zaprimanju u roku 8 dana ovjeriti sve primjerke situacija te po 1 primjerak bez odgode dostaviti izvoditelju i glavnom nadzornom inženjeru i voditelju projekta,

— glavni nadzorni inženjer i naručitelj mogu u opravdanim slučajevima osporiti plaćanje dijela situacije ili cijele situacije najkasnije u roku 8 dana od dana primitka ovjerene situacije, ali je naručitelj nesporan dio dužan platiti u ugovorenom roku,

— glavni nadzorni inženjer može umanjiti situaciju, ukoliko utvrdi kašnjenje izvedenih radova u odnosu na Vremenski plan gradnje.

Izvršene ugovorene radove naručitelj se obvezuje platiti izvoditelju na temelju privremenih situacija te okončane situacije, pod uvjetom da su iste ovjerene od strane glavnog nadzornog inženjera i naručitelja.

Konačni obračun radova je po sistemu „ključ u ruke” za fiksnu i nepromjenjivu cijenu do pune funkcionalnosti građevine i ishođenja uporabne dozvole.

Okončana situacija ispostavlja se po okončanom obračunu izvedenih radova i plaća u roku 60 dana od dana ovjere od strane glavnog nadzornog inženjera.

Za zakašnjela plaćanja izvoditelj ima pravo obračunati zateznu kamatu u visini važeće eskontne stope Hrvatske narodne banke.

Ponuditelj mora svom računu odnosno situaciji obvezno priložiti račune odnosno situacije svojih podizvoditelja koje je prethodno potvrdio.

Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu zajednice ponuditelja u roku 60 dana od dana primitka situacije.

Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio računa platiti podizvoditelju, na IBAN naveden u ponudbenom listu, u roku 60 dana od dana primitka računa.

Izvođač nema, u okviru Ugovora, pravo na privremena plaćanja za opremu i materijal koji još nisu prispjeli na gradilište, odnosno nisu ugrađeni prilikom izvođenja radova.

Naručitelj neće isplatiti niti 1 iznos dok ne primi i odobri jamstvo za uredno izvršenje ugovora.

Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu zajednice ponuditelja u roku 60 dana od dana primitka situacije.

III.2.2) Ekonomska i financijska sposobnost:

Uvjeti financijske sposobnosti navedeni su u točki 15.2. Dokumentacije za nadmetanje.

III.3.1) Podaci o određenoj profesiji:

Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: Ne.

III.3.2) Osobe odgovorne za izvršenje usluge:

Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: Ne.

IV.3.4) Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje:

21.2.2017 (10:30)

IV.3.8) Uvjeti za javno otvaranje ponuda:

21.2.2017 (10:30)

Ostali dodatni podaci

Informacije koje treba ispraviti ili dodati u odnosnoj dokumentaciji za nadmetanje.

Molimo da za dodatne informacije pogledate dokumentaciju za nadmetanje.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: