Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.12.2018. 13:23
(aukcija) Nabavka tehničkih hemikalija
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1276-1-1-895-3-511/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MJEŠOVITI HOLDING "ELEKTROPRIVREDA REPUBLIKE SRPSKE" - ZAVISNO
PREDUZEĆE "RUDNIK I TERMOELEKTRANA UGLJEVIK" AKCIONARSKO DRUŠTVO
UGLJEVIK
IDB/JIB 4400449490005
Kontakt osoba Dragana Trakilovic
Adresa Ugljevik bb
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Općina/Grad Ugljevik
Telefon (055) 774-328
Faks (055) 774-165
Elektronska pošta javnenabavkeriteugljevik@gmail.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
T 121/18 Nabavka tehničkih hemikalija
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 24000000-4 | Hemijski proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabavke u odgovarajućim profesionalnim ili
drugim registrima zemlje u kojoj su registrovani.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ponuđači moraju imati transakcioni račun otvoren kod poslovne banke koji nije bio blokiran u proteklih 6 mjeseci.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) LOT 1:
Uspješno iskustvo u realizaciji jednog izvršenog Ugovora na isporuci tehničke hlorovodonične kiseline u poslednje 3 godine
računajući od krajnjeg roka odeđenog za dostavu ponuda minimalne finansijske vrijednosti 50.000,00 KM bez PDV-a
(minimalna finansijska vrijednost jednog ugovora mora biti 50.000,00 KM bez PDV-a, a ne zbir više ugovora).
LOT 2:
Uspješno iskustvo u realizaciji jednog izvršenog Ugovora na isporuci tehničkog natrijum hidroksida u poslednje 3 godine
računajući od krajnjeg roka odeđenog za dostavu ponuda minimalne finansijske vrijednosti 120.000,00 KM bez PDV-a
(minimalna finansijska vrijednost jednog ugovora mora biti 120.000,00 KM bez PDV-a, a ne zbir više ugovora).
b) Ponuđač za LOT-ove 1-2 mora posjedovati ISO standard za kvalitet 9001 i ISO standard zaštite životne sredine 14001.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
18.12.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.12.2018. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 28.12.2018. 11:00:00
Adresa i mjesto Sjedište Ugovornog organa, sala broj 003
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Dragana Trakilovic
Adresa Ugljevik bb
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Općina/Grad Ugljevik
Telefon (055) 774-328
Faks (055) 774-165
Elektronska pošta javnenabavkeriteugljevik@gmail.com
Internet adresa
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Dragana Trakilovic
Adresa Ugljevik bb
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Općina/Grad Ugljevik
Telefon (055) 774-328
Faks (055) 774-165
Elektronska pošta javnenabavkeriteugljevik@gmail.com
Internet adresa
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 - Nabavka hlorovodonične kiseline
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 24300000-7 | Bazne anorganske i organske kemikalije |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljnije u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
88000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
18 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Skladište HPV-a RJ TE
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 - Nabavka natrijum hidroksida
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 24300000-7 | Bazne anorganske i organske kemikalije |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljnije u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
252000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
18 mjeseci
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Skladište HPV-a RJ TE
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Analitika d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Sarajevo
-
HEMIJA PATENTING d.o.o Lukavac - Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
HEMING-HERCEGOVINA d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 56 89245 Gacko
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Messer Tehnoplin d.o.o. Sarajevo - Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
ROBOT GENERAL TRADING Co d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta br. 41 71000 Sarajevo
-
NALCO Österreich G.m.b.H. Wien - Handelskai 92, Rivergate D1/OG4 1200 Wien
-
KEMOKOP d.o.o. Tuzla - Mehmedalije Maka Dizdara, PZC Stupine da B-11 75000 Tuzla
-
SINEKS LABORATORIJA d.o.o. Banja Luka - Ulica Vasilija Ostroškog broj 1 78000 Banja Luka
-
DROBEX d.o.o. Berkovići - Žrtava fašističkog terora bb 88363 Berkovići
-
Patenting d.o.o. Beograd - Novosadski autoput br. 53 11080 Beograd - Zemun
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža
-
07.03.2019
-
07.03.2019
-
08.04.2019
-
08.04.2019