Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(izmjena) Nabavka buldožera

Izvor: Službeni glasnik BiH, Broj 14, 24.02.2014

JP ELEKTROPRIVREDA BiH D.D. SARAJEVO
ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. TUZLA
ISPRAVKA OBAVJEŠTENJA
O NABAVCI SA MEĐUNARODNOM OBJAVOM
BROJ 298-1-1-12-1038/14
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja: 298-1-1-11-919/13
Datum objave obavještenja: 16.12.2013.
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, ZD Rudnici "Kreka"
d.o.o. - Tuzla
Kontakt osoba: Irma Dajdžić
Adresa: Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj: 75000
Opština/Grad: Tuzla
IDB/JIB: 4209020780003
Telefon: 035280083
Faks: 035280083
Elektronska po{ta: poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa:www.kreka.ba
I.2. Ispravlja se sljedeće:
Odjeljak IV.3.a. mijenja se i glasi: 24.2.2014.
Odjeljak IV.4 mijenja se i glasi:Datum: 27.2.2014, vrijeme: 9:00.
Odjeljak IV.5 mijenja se i glasi:Datum: 27.2.2014, vrijeme: 10:00,
mjesto: Vilsonovo šetalište 15, Sarajevo, sala 145, II sprat.
Odjeljak V. mijenja se i glasi: Otvaranje ponuda će se održati dana
27.02.2014. godine, Lot 1-10,00 sati, Lot 2-10,30 sati.
Otkup tenderske dokumentacije će se vršiti u prostorijama JP
Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo,
Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 325.
(Potrebno je dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije i
zahtjev za izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim
imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e-mail
adresom)
Kontakt osoba za otkup tenderske dokumentacije je Irma Dajdžić,
broj telefona 033 751-775.
Ponuđači koji nisu u mogućnosti lično preuzeti tendersku
dokumentaciju, dokaz o uplati i zahtjev za izuzimanjem tenderske
dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt
osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, mogu poslati faksom
na broj 033 751-759, a ista će im biti poslana putem brze pošte.
Adresa za dostavljanje ponuda: Vilsonovo šetalište 15, 71000
Sarajevo, protokol, soba br 6.
U skladu sa članom 3. tačka 6. Uputstva o primjeni ZJN BiH,
ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti
isključivo pismenim putem.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke
d.d Sarajevo, snjift VAKUBA22 na račun broj 1601060000004629
u korist JP EP BIH - otkup tenderske dokumentacije za tender broj:
ZD R IO 02-5-03/2-1-3/13 LOT ______ (navesti broj LOT-a i
predmet nabavke), IBAN CODE:
BA391601020000013652
Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu
"sve troškove snosi nalogodavac" (our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse Bank
d.d. Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist JP EP BIH
- otkup tenderske dokumentacije za tender broj ZD R IO
02-5-03/2-1-3/13 LOT _____ (navesti broj LOT-a i predmet
nabavke).
_____________________
Procurement notice in correction:
Procurement notice number: 298-1-1-11-919/13
Date of publication: 16.12.2013.
Part I: CONTRACTING AUTHORITY
I.1. Contracting authority data
Official name: ZD Rudnici Kreka
Contact person: Irma Dajdžić
Address: Mije Keroševića Guje br. 1
Postal code: 75000
Municipality/City: Tuzla
Identification number: 4209020780003
Telephone: 035280083
Fax: 035280083
E-mail:poslovikomercijale@kreka.ba
Internet address: www.kreka.ba
I.2.Corrections:
Section I.2. Fax is changed as: .
Section I.2. Municipality/City is changed as: - .
Section I.2. Postal code is changed as: .
Section I.2. Telephone is changed as: .
Section III.2.a. is changed as: 24.2.2014.
Section III.3 is changed as:Date: 27.2.2014, Time: 9:00.
Section IV. is changed as: Date and place of bids opening
Date: 27.02.2014
Time: LOT 1 - 10:00
LOT 2 - 10:30
Address and place Sarajevo, Vilsonovo {etali{te 15, Room 145 Bid-
ders outside Bosnia and Herzegovina will pay for tender of Tender
documentation through Vakufska banka d.d. Sarajevo
BIC/SWIFT VAKUBA22, account No: 1601060000004629 in fa-
vor of company JP EP BiH - (tender of Tender documentation No:
ZD R IO 02-5-03/2-1-3/13 LOT ____ (write number of LOT)). By
paying you are reljuired to state clause "All costs bears Orderer".
Bidders in Bosnia and Herzegovina to pay through bank Sparkasse
Bank d.d. to account No: 1990490176075902 in favor of JP EP
BiH- tender documentations render, tender documentations No:
ZD R IO 02-5-03/2-1-3/13 LOT ___________ (write number of
LOT).
(F-2623-14)

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: