Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 14.12.2019. 11:09

(aukcija) Nabavka, isporuka, montaža i puštanje u rad sistema grijanja u Gradskoj tržnici Markale

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 13.12.2019.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

281-1-1-230-3-18/19



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv KJKP "TRŽNICE PIJACE" D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200683020005
Kontakt osoba Lejla Delić
Adresa Mula Mustafe Bašeskije 4a
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 205-353
Faks (033) 205-549
Elektronska pošta kjkptrznicesa@bih.net.ba
Internet adresa www.trznice.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

„ Nabavka, isporuka, montaža i puštanje u rad sistema grijanja u Gradskoj tržnici „Markale“"

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

„ Nabavka, isporuka, montaža i puštanje u rad sistema grijanja u Gradskoj tržnici „Markale“"

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 44622000-6 Sistemi za korištenje toplinske energije


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Detaljno opisano u tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

86000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Fco.KJKP „TRŽNICE – PIJACE“ d.o.o. Sarajevo, Gradska tržnica „Markale“ .

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

ugovorni period: do okončanja isporuke, montaže i puštanja u rad opreme koja je predmet nabavke(60 kalendarskih dana)

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Detaljno opisano u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Detaljno opisano u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Detaljno opisano u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

7.1.2020.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 27.1.2020. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 27.1.2020. 13:00:00
Adresa i mjesto ul. Mula Mustafe Bašeskije 4a

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponuđači su dužni izvršiti uvid u Projektnu dokumentaciju i obilazak objekta kako bi se mogli upoznati sa uslovima i
predmetom nabavke i to dana 08.01.2020.godine u 11.00 sati I 08.01.2020.godine u 15:00 sati u objektu Gradske tržnice
„Markale“ , Sarajevo. (kontakt osoba Sejad Đozo tel: 062/991-990).
Ponuđač je dužan pismeno potvrditi planirani obilazak najkasnije do 08.01.2020. godine do 10.00 sati, na fax br. 033/205-
549 ili na mail kjkptrznicesa@bih.net.ba .
Na zahtjevu je obavezno navesti ime i prezime osobe koja će izvršiti obilazak u ime Ponuđača sa brojem lične karte. Prilikom
obilaska, prisutni ponuđači će biti upoznati sa projektnom dokumentacijom.
Obilazak lokacija je obavezan za učešće Ponuđača u predmetnom postupku nabavke. Ukoliko ponuđač pismeno ne potvrdi
dolazak i ukoliko ne pristupi obilasku – uvidu u predmetnu nabavku, istom se neće dozvoliti učešće u predmetnom postupku
i njegova ponuda će biti odbijena kao nekvalifikovana.
Sve troškove obilaska lokacija snose Ponuđači. Ugovorni organ neće snositi nikakve troškove obilaska lokacija.

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: