Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.12.2020. 15:27
(aukcija) Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Općine Jablanica u 2021. godini
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
753-7-1-83-3-55/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA JABLANICA
IDB/JIB 4227265360008
Kontakt osoba/Služba za kontakt VILDANA LULIĆ
Adresa Pere Bilića 15
Poštanski broj 88420 Jablanica (bhp sa)
Općina/Grad Jablanica
Telefon (036) 751-300
Faks (036) 753-215
Elektronska pošta jabl.o@bih.net.ba
Internet adresa www.jablanica.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Jablanica
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Općine Jablanica u 2021. godini
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog materijala za potrebe Općine Jablanica u 2021. godini
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30192000-1 | Kancelarijske potrepštine |
Dodatni predmet(i) | 30197643-5 | Papir za fotokopiranje |
30199200-2 | Koverte, preklopne dopisnice ljepljivih rubova i obične | |
22820000-4 | Obrasci | |
22852000-7 | Registratori za spise | |
39264000-0 | Mehanizmi za mape s nepovezanim listovima ili fascikle | |
30192130-1 | Olovke |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema specifikaciji robe koja je sastavni dio TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
17094,02
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Jablanica, Pere Bilića 15
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Od dana potpisivanja do 31.12.2021. godine
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Izjava ponuđača da će se plaćanje izvršiti nakon isporuke robe, a na osnovu ispostavljenog računa u roku do 60 dana
III 4. Ograničenja za učešće
-
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Original ili ovjerena kopija poreznog/identifikacijskog broja ponuđača i PDV broja za obaveznike (ili izjava da ponuđač nije
PDV obaveznik) Original ili ovjerena kopija ne starija od 3 mjeseca od dana dostavljanja ponude izvoda iz sudskog registra
kao dokaz da je ponuđač registrovan za obavljanje tražene djelatnosti ili rješenje drugog nadležnog organa (za fizička lica)
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Izjava sa pečatom i potpisom ovlaštene osobe ispred ponuđača da njihovo ekonomsko i finansijsko stanje garantuje ispravno
izvršenje ugovora
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Izjava sa pečatom i potpisom ovlaštene osobe ispred ponuđača da njihova tehnička i profesionalna sposobnost garantuje
ispravno izvršenje ugovora
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
6.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 06.01.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Općina Jablanica, Pere Bilića 15
Datum i vrijeme 06.01.2021. 11:30
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač. Tenderska dokumentacija se može preuzeti na
slijedeći način: - na portalu javnih nabavki, u sistemu „E-nabavke“ Za ovaj postupak nabavke je predviđena e-Aukcija.
Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja e-Aukcije u sistemu e-Nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji
su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja e-Aukcije bit će obavješteni istovremeno putem sistema e-
Nabavke o slijedećem: a) datumu i vremenu početka e-Aukcije b) prethodno određenom trajanju e-Aukcije c) broju
postupka javne nabavke d) poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda e) da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni
tretman domaćeg
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CROBOX d.o.o. Sarajevo - Ul. Franjevačka br. 6 71000 Stari Grad
-
Mimens d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - Armije BiH bb 75300 Lukavac
-
Svjetlost-Štampa d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša broj 3-5 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
JU SLUŽBENI GLASNIK REPUBLIKE SRPSKE Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
BURGIĆ -PROM d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića b.b. 75300 Lukavac
-
Muehlbauer d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Podgornika broj 4 d 78000 Banja Luka
-
Mühlbauer GmbH & Co. KG - Josef-Mühlbauer-Platz 1 93426 Roding
-
LOGOTIP d.o.o. Široki Brijeg - Vaganska br. 5 88220 Široki Brijeg