Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.01.2021. 09:26
(HR) Nabavka opreme za posjetiteljske centre
Hrvatska-Goveđari: Računalna oprema
2021/S 015-030881
Obavijest o nadmetanju
Roba
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 41720834491
Poštanska adresa: Pristanište 2
Mjesto: Goveđari
NUTS kod: HR HRVATSKA
Poštanski broj: 20226
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Anđelko Šegvić
E-pošta: andelko.segvic@gmail.com
Telefon: +385 98263226
Telefaks: +385 20744043
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.np-mljet.hr
Odjeljak II: Predmet
Opremanje posjetiteljskih centara
Opremanje posjetiteljskih centara, podijeljen na 4 grupe predmeta nabave:
Grupa 1 Opremanje objekta Gustjerna
Grupa 2 Opremanje objekta Kulijer
Grupa 3 Multimedija i software za tematske staze te oprema meteo staze
Grupa 4 Opremanje tematskih staza urbanom opremom i interpretacijskim pločama
Opremanje objekta Gustjerna
Poslovne prostorije odabranog ponuditelja, mjesto izrade i proizvodnje opreme te na lokacijama na Otoku Mljetu (1 lokacija Grupa 1) gdje se vrši konačna isporuka, ugradnja i postavljanje opreme.
Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave (koji se ne ograničavaju na): pripremne radnje i aktivnosti (odobrenje opreme, usuglašene mikro lokacije priključaka, izmjera i izrada nacrta), nabavu, izradu i proizvodnju, isporuku, izvedbu radova, montažu, instalaciju i kalibriranje opreme, fiksiranje, podešavanje i puštanje u rad (uključujući potrebna testiranja) sve do pune gotovosti i pune dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, obuka osoblja Naručitelja i tehničku dokumentaciju za rukovanje i održavanje opreme te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda sukladno minimalnim određenjima i uvjetima tehničke specifikacije opreme navedenim u Knjiga 3 i 4 ove Dokumentacije o nabavi. Sve navedeno treba biti uključeno u cijenu ponude odabranog ponuditelja.
„Unaprjeđenje sustava održivog upravljanja, turističke valorizacije i interpretacije prirodne baštine na području NP Mljet, Mljetodise(j)a mediterranea sufinancira EU.
Opremanje objekta Kulijer
Poslovne prostorije odabranog ponuditelja, mjesto izrade i proizvodnje opreme te na lokacijama na Otoku Mljetu (2 lokacije Grupa 2) gdje se vrši konačna isporuka, ugradnja i postavljanje opreme.
Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave (koji se ne ograničavaju na): pripremne radnje i aktivnosti (odobrenje opreme, usuglašene mikro lokacije priključaka, izmjera i izrada nacrta), nabavu, izradu i proizvodnju, isporuku, izvedbu radova, montažu, instalaciju i kalibriranje opreme, fiksiranje, podešavanje i puštanje u rad (uključujući potrebna testiranja) sve do pune gotovosti i pune dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, obuka osoblja Naručitelja i tehničku dokumentaciju za rukovanje i održavanje opreme te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda sukladno minimalnim određenjima i uvjetima tehničke specifikacije opreme navedenim u Knjiga 3 i 4 ove Dokumentacije o nabavi. Sve navedeno treba biti uključeno u cijenu ponude odabranog ponuditelja.
„Unaprjeđenje sustava održivog upravljanja, turističke valorizacije i interpretacije prirodne baštine na području NP Mljet, Mljetodise(j)a Mediterranea sufinancira EU.
Multimedija i software za tematske staze te oprema meteo staze
Poslovne prostorije odabranog ponuditelja, mjesto izrade i proizvodnje opreme te na lokacijama na Otoku Mljetu (7 lokacija Grupa 3) gdje se vrši konačna isporuka, ugradnja i postavljanje opreme.
Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave (koji se ne ograničavaju na): pripremne radnje i aktivnosti (odobrenje opreme, usuglašene mikro lokacije priključaka i ugradnje, izmjera i izrada nacrta), nabavu, izradu i proizvodnju, isporuku, izvedbu radova, montažu, instalaciju i kalibriranje opreme, fiksiranje, podešavanje i puštanje u rad (uključujući potrebna ispitivanja i testiranja) sve do pune gotovosti i pune dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, obuka osoblja Naručitelja i tehničku dokumentaciju za rukovanje i održavanje opreme te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda sukladno minimalnim određenjima i uvjetima tehničke specifikacije opreme navedenim u Knjiga 3 ove Dokumentacije o nabavi. Sve navedeno treba biti uključeno u cijenu ponude odabranog ponuditelja.
„Unaprjeđenje sustava održivog upravljanja, turističke valorizacije i interpretacije prirodne baštine na području NP Mljet, Mljetodise(j)a Mediterranea“ sufinancira EU.
Opremanje tematskih staza urbanom opremom i interpretacijskim pločama
Poslovne prostorije odabranog ponuditelja, mjesto izrade i proizvodnje opreme te na lokacijama na Otoku Mljetu (106 lokacija Grupa 4) gdje se vrši konačna isporuka, ugradnja i postavljanje opreme.
Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave (koji se ne ograničavaju na): pripremne radnje i aktivnosti (izrada nacrta i odobrenje opreme), nabavu, izradu i proizvodnju, isporuku, izvedbu radova, montažu, instalaciju i postavljanje opreme, fiksiranje, podešavanje sve do pune gotovosti i pune dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda sukladno minimalnim određenjima i uvjetima tehničke specifikacije opreme navedenim u Knjiga 3 i 4 ove Dokumentacije o nabavi. Sve navedeno treba biti uključeno u cijenu ponude odabranog ponuditelja.
„Unaprjeđenje sustava održivog upravljanja, turističke valorizacije i interpretacije prirodne baštine na području NP Mljet, Mljetodise(j)a Mediterranea“ sufinancira EU.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja navedenog, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
Ispunjeni e-ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: upis u strukovni registar ili upis u obrtni registar za sebe/članove zajednice gospodarskih subjekata.
Sukladno DoN.
Odjeljak IV: Postupak
Javna ustanova Nacionalni park Mljet,Pristanište 2, HR-20226 Goveđari, Republika Hrvatska.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava. Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, na adresu:
Republika Hrvatska
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Koturaška cesta 43 / IV 10000 Zagreb.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji u pisanom obliku, neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH.
Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu.
Kad je žalba upućena putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga, dan predaje ovlaštenom davatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje Državnoj komisiji, odnosno naručitelju.
Pravodobnost žalbe utvrđuje Državna komisija, s time da će se žalba koja nije dostavljena naručitelju u skladu sa člankom 405. stavkom 3. Zakona o javnoj nabavi, smatrati nepravodobnom.
U žalbenim postupcima pred Državnom komisijom žalba se može dostaviti elektroničkim sredstvima komunikacije putem sustava e-Žalba.
Smatra se da je žalba koja je predana putem sustava e-Žalba potpisana.
Sustav e-Žalba elektroničkim vremenskim žigom ovjerava datum i vrijeme zaprimanja žalbe na poslužitelju EOJN RH.
Smatra se da je dostava Državnoj komisiji, odnosno stranci žalbenog postupka obavljena na dan kada je žalba zaprimljena na poslužitelju EOJN RH.
Sustav e-Žalba bez odgode šalje obavijest o zaprimljenoj žalbi strankama žalbenog postupka u njihov siguran elektronički pretinac na poslužitelju EOJN RH te na njihovu adresu elektroničke pošte.
Obavijest iz članka 3. stavka 5. Pravilnika o elektroničkoj žalbi u javnoj nabavi, sadrži podatke o internetskoj adresi na kojoj je dostupna žalba, datum i vrijeme zaprimanja žalbe te upozorenje da je danom zaprimanja žalbe na poslužitelju EOJN RH dostava obavljena.
Smatra se da je adresa elektroničke pošte koju je gospodarski subjekt, odnosno naručitelj naveo u EOJN RH važeća.
Nakon dostave odluke Državne komisije javnom objavom, sustav e-Žalba šalje obavijest o tome strankama žalbenog postupka.
Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana, i to od dana:
— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Rok za žalbu u slučaju sklapanja izmjene ugovora tijekom njegova trajanja iz članaka 316. i 317. Zakona iznosi 10 dana od objave obavijesti o izmjeni u odnosu na slučajeve i okolnosti koje opravdavaju izmjenu ugovora.
Ako naručitelj nije objavio obavijest o izmjeni, žalba se izjavljuje 60 dana od dana saznanja za takav ugovor, a može se izjaviti unutar roka od šest mjeseci od dana sklapanja ugovora
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. Zakona o javnoj nabavi.
Poštanska adresa: Pristanište 2
Mjesto: Goveđari
Poštanski broj: 20226
Država: Hrvatska
E-pošta: andelko.segvic@gmail.com
Telefon: +385 98263226
Telefaks: +385 20744043
Internetska adresa: www.np-mljet.hr
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Ava Com GROUP d.o.o. Mostar - Podružnica Sarajevo - BRISANA - Grbavička br. 74 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
GBG d.o.o. Sarajevo - ul. Dajanli Ibrahim bega br. 8 71000 Centar
-
ASCOM d.o.o. Tešanj - Poslovna zona Bukva broj 6 74260 Tešanj
-
ODAVIĆ d.o.o. Trebinje - Vojvode Sinđelića S-4 89101 Trebinje
-
Grafo-Komerc d.o.o. Banja Luka - Ulica vojvode Momčila broj 6 78000 Banja Luka
-
Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo - ul. Blažujski drum br. 14 71210 Ilidža