Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.01.2021. 09:26

(HR) Nabavka opreme za posjetiteljske centre

Izvor: Official Journal of the European Union, 22.01.2021.

Hrvatska-Goveđari: Računalna oprema

2021/S 015-030881

Obavijest o nadmetanju

Roba

Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU

Odjeljak I: Javni naručitelj

I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Javna ustanova NP Mljet
Nacionalni registracijski broj: 41720834491
Poštanska adresa: Pristanište 2
Mjesto: Goveđari
NUTS kod: HR HRVATSKA
Poštanski broj: 20226
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Anđelko Šegvić
E-pošta: andelko.segvic@gmail.com
Telefon: +385 98263226
Telefaks: +385 20744043
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.np-mljet.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0002461
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Okoliš

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:

 

Opremanje posjetiteljskih centara

 

Referentni broj: 05/2021
II.1.2)Glavna CPV oznaka
30230000 Računalna oprema
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:

 

Opremanje posjetiteljskih centara, podijeljen na 4 grupe predmeta nabave:

Grupa 1 Opremanje objekta Gustjerna

Grupa 2 Opremanje objekta Kulijer

Grupa 3 Multimedija i software za tematske staze te oprema meteo staze

Grupa 4 Opremanje tematskih staza urbanom opremom i interpretacijskim pločama

 

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 600 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: da
Ponude se mogu podnijeti za sve grupe
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:

 

Opremanje objekta Gustjerna

 

Grupa br.: 1
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
39100000 Namještaj
39141000 Kuhinjski namještaj i oprema
39220000 Kuhinjska oprema, predmeti za kućanstvo i potrepštine za ugostiteljstvo
32322000 Multimedijska oprema
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR HRVATSKA
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Poslovne prostorije odabranog ponuditelja, mjesto izrade i proizvodnje opreme te na lokacijama na Otoku Mljetu (1 lokacija Grupa 1) gdje se vrši konačna isporuka, ugradnja i postavljanje opreme.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave (koji se ne ograničavaju na): pripremne radnje i aktivnosti (odobrenje opreme, usuglašene mikro lokacije priključaka, izmjera i izrada nacrta), nabavu, izradu i proizvodnju, isporuku, izvedbu radova, montažu, instalaciju i kalibriranje opreme, fiksiranje, podešavanje i puštanje u rad (uključujući potrebna testiranja) sve do pune gotovosti i pune dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, obuka osoblja Naručitelja i tehničku dokumentaciju za rukovanje i održavanje opreme te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda sukladno minimalnim određenjima i uvjetima tehničke specifikacije opreme navedenim u Knjiga 3 i 4 ove Dokumentacije o nabavi. Sve navedeno treba biti uključeno u cijenu ponude odabranog ponuditelja.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (Gmax) / Ponder: 15
Cijena - Ponder: 85
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 280 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 3
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:

 

„Unaprjeđenje sustava održivog upravljanja, turističke valorizacije i interpretacije prirodne baštine na području NP Mljet, Mljetodise(j)a mediterranea sufinancira EU.

 

II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:

 

Opremanje objekta Kulijer

 

Grupa br.: 2
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
39100000 Namještaj
39141000 Kuhinjski namještaj i oprema
39220000 Kuhinjska oprema, predmeti za kućanstvo i potrepštine za ugostiteljstvo
32322000 Multimedijska oprema
30230000 Računalna oprema
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR HRVATSKA
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Poslovne prostorije odabranog ponuditelja, mjesto izrade i proizvodnje opreme te na lokacijama na Otoku Mljetu (2 lokacije Grupa 2) gdje se vrši konačna isporuka, ugradnja i postavljanje opreme.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave (koji se ne ograničavaju na): pripremne radnje i aktivnosti (odobrenje opreme, usuglašene mikro lokacije priključaka, izmjera i izrada nacrta), nabavu, izradu i proizvodnju, isporuku, izvedbu radova, montažu, instalaciju i kalibriranje opreme, fiksiranje, podešavanje i puštanje u rad (uključujući potrebna testiranja) sve do pune gotovosti i pune dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, obuka osoblja Naručitelja i tehničku dokumentaciju za rukovanje i održavanje opreme te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda sukladno minimalnim određenjima i uvjetima tehničke specifikacije opreme navedenim u Knjiga 3 i 4 ove Dokumentacije o nabavi. Sve navedeno treba biti uključeno u cijenu ponude odabranog ponuditelja.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (Gmax) / Ponder: 15
Cijena - Ponder: 85
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 356 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 3
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:

 

„Unaprjeđenje sustava održivog upravljanja, turističke valorizacije i interpretacije prirodne baštine na području NP Mljet, Mljetodise(j)a Mediterranea sufinancira EU.

 

II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:

 

Multimedija i software za tematske staze te oprema meteo staze

 

Grupa br.: 3
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
30230000 Računalna oprema
38120000 Meteorološki instrumenti
30144200 Strojevi za izdavanje karata
92225000 Interaktivna televizija
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR HRVATSKA
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Poslovne prostorije odabranog ponuditelja, mjesto izrade i proizvodnje opreme te na lokacijama na Otoku Mljetu (7 lokacija Grupa 3) gdje se vrši konačna isporuka, ugradnja i postavljanje opreme.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave (koji se ne ograničavaju na): pripremne radnje i aktivnosti (odobrenje opreme, usuglašene mikro lokacije priključaka i ugradnje, izmjera i izrada nacrta), nabavu, izradu i proizvodnju, isporuku, izvedbu radova, montažu, instalaciju i kalibriranje opreme, fiksiranje, podešavanje i puštanje u rad (uključujući potrebna ispitivanja i testiranja) sve do pune gotovosti i pune dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, obuka osoblja Naručitelja i tehničku dokumentaciju za rukovanje i održavanje opreme te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda sukladno minimalnim određenjima i uvjetima tehničke specifikacije opreme navedenim u Knjiga 3 ove Dokumentacije o nabavi. Sve navedeno treba biti uključeno u cijenu ponude odabranog ponuditelja.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (Gmax) / Ponder: 15
Cijena - Ponder: 85
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 1 264 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 3
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:

 

„Unaprjeđenje sustava održivog upravljanja, turističke valorizacije i interpretacije prirodne baštine na području NP Mljet, Mljetodise(j)a Mediterranea“ sufinancira EU.

 

II.2.14)Dodatni podaci
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:

 

Opremanje tematskih staza urbanom opremom i interpretacijskim pločama

 

Grupa br.: 4
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
34928400 Urbana oprema
34990000 Oprema za reguliranje, sigurnost, signalizaciju i rasvjetu
34928430 Putokazi
35261000 Obavijesne ploče
45111000 Radovi rušenja, priprema i čišćenje gradilišta
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR HRVATSKA
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Poslovne prostorije odabranog ponuditelja, mjesto izrade i proizvodnje opreme te na lokacijama na Otoku Mljetu (106 lokacija Grupa 4) gdje se vrši konačna isporuka, ugradnja i postavljanje opreme.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Ugovorna obveza odabranog ponuditelja obuhvaća i uključuje sve poslove nužne za izvršenje predmeta nabave (koji se ne ograničavaju na): pripremne radnje i aktivnosti (izrada nacrta i odobrenje opreme), nabavu, izradu i proizvodnju, isporuku, izvedbu radova, montažu, instalaciju i postavljanje opreme, fiksiranje, podešavanje sve do pune gotovosti i pune dokazane funkcionalnosti konačnog proizvoda, te sve ostale aktivnosti i poslove nužne za ispravnost i realizaciju konačnog proizvoda sukladno minimalnim određenjima i uvjetima tehničke specifikacije opreme navedenim u Knjiga 3 i 4 ove Dokumentacije o nabavi. Sve navedeno treba biti uključeno u cijenu ponude odabranog ponuditelja.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Jamstveni rok za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku (Gmax) / Ponder: 15
Cijena - Ponder: 85
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 700 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 3
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Broj ili uputa na projekt:

 

„Unaprjeđenje sustava održivog upravljanja, turističke valorizacije i interpretacije prirodne baštine na području NP Mljet, Mljetodise(j)a Mediterranea“ sufinancira EU.

 

II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:

 

Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.

Za potrebe utvrđivanja navedenog, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

Ispunjeni e-ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: upis u strukovni registar ili upis u obrtni registar za sebe/članove zajednice gospodarskih subjekata.

 

III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:

 

Sukladno DoN.

 

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 22/02/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 22/02/2021
Lokalno vrijeme: 12:00
Mjesto:

 

Javna ustanova Nacionalni park Mljet,Pristanište 2, HR-20226 Goveđari, Republika Hrvatska.

 

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:

 

Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava. Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.

Žalba se izjavljuje u pisanom obliku Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, na adresu:

Republika Hrvatska

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave Koturaška cesta 43 / IV 10000 Zagreb.

Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji u pisanom obliku, neposredno, putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga ili elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH.

Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu.

Kad je žalba upućena putem ovlaštenog davatelja poštanskih usluga, dan predaje ovlaštenom davatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje Državnoj komisiji, odnosno naručitelju.

Pravodobnost žalbe utvrđuje Državna komisija, s time da će se žalba koja nije dostavljena naručitelju u skladu sa člankom 405. stavkom 3. Zakona o javnoj nabavi, smatrati nepravodobnom.

U žalbenim postupcima pred Državnom komisijom žalba se može dostaviti elektroničkim sredstvima komunikacije putem sustava e-Žalba.

Smatra se da je žalba koja je predana putem sustava e-Žalba potpisana.

Sustav e-Žalba elektroničkim vremenskim žigom ovjerava datum i vrijeme zaprimanja žalbe na poslužitelju EOJN RH.

Smatra se da je dostava Državnoj komisiji, odnosno stranci žalbenog postupka obavljena na dan kada je žalba zaprimljena na poslužitelju EOJN RH.

Sustav e-Žalba bez odgode šalje obavijest o zaprimljenoj žalbi strankama žalbenog postupka u njihov siguran elektronički pretinac na poslužitelju EOJN RH te na njihovu adresu elektroničke pošte.

Obavijest iz članka 3. stavka 5. Pravilnika o elektroničkoj žalbi u javnoj nabavi, sadrži podatke o internetskoj adresi na kojoj je dostupna žalba, datum i vrijeme zaprimanja žalbe te upozorenje da je danom zaprimanja žalbe na poslužitelju EOJN RH dostava obavljena.

Smatra se da je adresa elektroničke pošte koju je gospodarski subjekt, odnosno naručitelj naveo u EOJN RH važeća.

Nakon dostave odluke Državne komisije javnom objavom, sustav e-Žalba šalje obavijest o tome strankama žalbenog postupka.

Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana, i to od dana:

— objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi

— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka

— objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije

otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje Naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

— primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

Rok za žalbu u slučaju sklapanja izmjene ugovora tijekom njegova trajanja iz članaka 316. i 317. Zakona iznosi 10 dana od objave obavijesti o izmjeni u odnosu na slučajeve i okolnosti koje opravdavaju izmjenu ugovora.

Ako naručitelj nije objavio obavijest o izmjeni, žalba se izjavljuje 60 dana od dana saznanja za takav ugovor, a može se izjaviti unutar roka od šest mjeseci od dana sklapanja ugovora

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno gore navedenim opcijama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu. Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. Zakona o javnoj nabavi.

 

VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Službeni naziv: Javna ustanova Nacionalni park Mljet
Poštanska adresa: Pristanište 2
Mjesto: Goveđari
Poštanski broj: 20226
Država: Hrvatska
E-pošta: andelko.segvic@gmail.com
Telefon: +385 98263226
Telefaks: +385 20744043
Internetska adresa: www.np-mljet.hr
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
19/01/2021

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: