Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 18.02.2021. 15:29
Nabavka punjenja za dispanzere, ubrusa za ruke, toaletnog papira i tečnog sapuna
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
273-7-1-14-3-42/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400965150008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Vanja Vesović
Adresa Zdrave Korde 8
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 249-100
Faks (051) 216-595
Elektronska pošta fzors@zdravstvo-srpske.org
Internet adresa www.zdravstvo-srpske.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
35000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka punjenja za dispanzere, ubrusa za ruke, toaletnog papira i tečnog sapuna
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka punjenja za dispanzere, ubrusa za ruke, toaletnog papira i tečnog sapuna
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33760000-5 | Toaletni papir, maramice, peškiri i salvete |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u TD
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Podkriterijumi
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 99,00 %
2 Rok plaćanja 1,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
1.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 1.3.2021. 11:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Navedeno u TD
Datum i vrijeme 1.3.2021. 11:15
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Vanja Vesović
Adresa Zdrave Korde 8
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 249-100
Faks (051) 249-237
Elektronska pošta vanja.vesovic@zdravstvo-srpske.org
Internet adresa www.zdravstvo-srpske.org
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Vanja Vesović
Adresa Zdrave Korde 8
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 249-208
Faks (051) 249-237
Elektronska pošta vanja.vesovic@zdravstvo-srpske.org
Internet adresa www.zdravstvo-srpske.org
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ZOKI Milorad Lukić s.p. Banja Luka - Knjaza Miloša 48, Banja Luka, Banja Luka 78101 Banja Luka
-
VENERA d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića bb 78000 Banja Luka
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka