Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.02.2021. 11:38
(izmjena aukcije) Nabavka medicinskih sredstava II/6/2020 - Elektrostimulatori srca za potrebe Klinike za kardiovaskularnu hirurgiju KCUS-a
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-1-1-855-8-96/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 893-1-1-855-3-547/20
Datum objave obavještenja 15.12.2020.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba Amina Šuko, Lejla Mahmutović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. briše se.
Odjeljak IV 7. briše se.
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto Sala Tehničkog sektora, bivša abdominalna hirurgija
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 3 (VII,VIII,IX).
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b-1.,III 4.a.).
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
VVIR MRI jednokomorni elektrostimulator srca
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
VVIR MRI jednokomorni elektrostimulator srca
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljne informacije u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
265000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO skladište Kupca - O.J. Klinika za kardiovaskularnu hirurgiju KCUS-a
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 07.03.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.03.2021. 10:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 16.03.2021. 12:00
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name University Clinical Center Sarajevo
UIN 4200089110002
Contact person Amina Šuko, Lejla Mahmutović
Address Bolnička 25
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 298-520
Fax number (033) 298-543
Email address amina.suko@kcus.ba
Website address www.kcus.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Given in the tender documentation
II 1.b. Description of the object of the contract
Given in the tender documentation
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 33000000-0 | Medical equipments, pharmaceuticals and personal care products |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Given in the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b-1. Obtainable until
Lot number | Name | Date |
---|---|---|
1 | SSIR jednokomorni frekvencijski adaptabilni elektrostimulator srca s 1 | 19.01.2021. |
2 | DDDR dvokomorni frekvencijski adaptabilan elektrostimulator srca s 1 | 19.01.2021. |
3 | VVIR MRI jednokomorni elektrostimulator srca 0 | 07.03.2021. |
4 | DDDR MRI dvokomorni elektrostimulator srca 1 | 19.01.2021. |
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4.a. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Lot number | Name | Date and time |
---|---|---|
1 | SSIR jednokomorni frekvencijski adaptabilni elektrostimulator srca s 2 | 29.01.2021. 10:00 |
2 | DDDR dvokomorni frekvencijski adaptabilan elektrostimulator srca s 2 | 29.01.2021. 10:00 |
3 | VVIR MRI jednokomorni elektrostimulator srca 1 | 16.03.2021. 10:00 |
4 | DDDR MRI dvokomorni elektrostimulator srca 2 | 29.01.2021. 10:00 |
Address and place | Given in the tender documentation |
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender Documentation is downloaded from the Public Procurement Portal on which it was published. Interested Bidders
may seek clarification of Tender Documents in accordance with the Terms and Conditions of Disclosure and Delivery of
Reports in Public Procurements Procedures.
Bidders participating in the said public procurement procedure are obliged to submit their Anex 3 electronically to CD.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar