Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.10.2021. 10:18
(izmjena aukcije) Nabavka namještaja za JU OŠ Šip
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
28243-1-1-13-8-7/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 28243-1-1-13-3-4/21
Datum objave obavještenja 3.9.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4202841960005
Kontakt osoba Ida Ramadanović Kurić
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-128
Faks (033) 770-197
Elektronska pošta mo@mo.ks.gov.ba
Internet adresa https://mo.ks.gov.ba/
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
18.10.2021.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 20.10.2021. 10:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto Multimedijalna sala Vlade Kantona Sarajevo” / ul. Reisa Džemaludina
Čauševića br. 1
Datum i vrijeme 20.10.2021. 10:30
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 2.b.,III 4.).
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ministry for Education, Sarajevo Canton
UIN 4202841960005
Contact person Ida Ramadanović Kurić
Address Reisa Džemaludina Čauševića 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 562-128
Fax number (033) 770-197
Email address mo@mo.ks.gov.ba
Website address https://mo.ks.gov.ba/
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Sarajevo Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Public procurement of furniture for the Primary School "Šip"
II 1.b. Description of the object of the contract
Ministry for Education have been conducting an open procedure for the public procurement of furniture for the Primary
School "Šip"
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 39100000-3 | Furniture |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Public procurement of furniture for the Primary School "Šip". The procurement is not divided into lots. Estimated value of
public procurement is 377.461,00 BAM. Delivery time is 30 days from the signing of the contract. Detailed data about
number of units are given in the attachment (Anex 2- technical specification).
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
18.10.2021.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 20.10.2021. 10:00:00
Address and place Multimedijalna sala Vlade Kantona Sarajevo” / ul. Reisa Džemaludina Čauševića
br. 1
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Apical d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska broj 53 71000 Sarajevo
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
D.o.o. BSP Brčko - ul. Nikolaja Velimirovića br.6 76100 Brčko
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
REMA-TRADE d.o.o. Laktaši - Vidovdanska ulica broj 2 78252 Laktaši
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
Koncept adc d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića br 74 c 78000 Banja Luka
-
Forster Metallbau Gsellschaft GmbH Österreich - Weyrer Straße 135 3340 Österreich