Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 24.03.2015. 15:51

Nabavka osteosintetskog materijala: spoljni fiksatori, specifične anatomske zaključavajuće pločice...

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 24.03.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1255-1-1-12-3-34/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA UNIVERZITETSKA BOLNICA KLINIČKI CENTAR
BANJA LUKA
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Ruža Zec
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo


Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

15

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-14382-1/14 od 18.11.2014. godine radi nabavke osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske
bolnice Klinički centar Banja Luka

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Sredstva tekućeg poslovanja

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK



IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

13.5.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

20,00 KM + PDV-e

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 13.5.2015. 09:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 13.5.2015. 10:00:00
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i istraživanje tržišta JZU Univerzitetske bolnice Klinički
centar Banja Luka, Ul. Dvanaest beba bb

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,
naziv i adresa ponuđača u lijevom gornjem uglu koverte, broj nabavke, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ -
OTVARA KOMISIJA" na adresu: JZU Univerzitetska bolnica Klinički centar Banja Luka, Ul. Dvanaest beba bb.
Ponude se predaju lično na protokol JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar ili poštom preporučeno, a primaju se do
13.05.2015.god. do 9 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti svakog radnog dana u vremenu od 8-14 časova u prostorijama Službe za javne
nabavke i istraživanje tržišta (zgrada Ginekologije), uz ovjeren treći primjerak virmana o uplati nerefundirajućeg iznosa od
20,00 KM + PDV-e.
Uplata se vrši na žiro račun JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka broj: 571010-00001017-20 kod
Komercijalne banke a. d. u svrhu otkupa tenderske dokumentacije.
JZU Univerzitetska bolnica Klinički centar ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom međunarodnom postupku.
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa
članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni glasnik BiH«, broj: 39/14).



ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 1 - AUSTIN MOORE PARCIJALNA PROTEZA

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

93000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 2 - KLASIČNA OSTEOSINTEZA MATERIJAL MEDICINSKI ČELIK

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

215000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 3 - SPOLJNI FIKSATORI

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

73000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

4


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 4 - POTKOVICE I TESTERE

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

13000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

5


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 5 - ZAKLJUČAVAJUĆE PLOČICE, MATERIJAL TITANIUM - Multidirekcionalno zaključavanje šrafova +/-15 °

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

585000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

6


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 6 - KLINOVI ZA INTRAMEDULARNU FIKSACIJU MATERIJAL TITANIUM

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

260000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

7


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 7 - ZAKLJUČAVAJUĆE PLOČICE ZA REKONSTRUKCIJU ZDJELICE MATERIJAL -TITANIUM - Multidirekcionalno zaključavanj
e vijaka +/-15 °

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

35000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

8


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 8 - KANULIRANI ŠRAFOVI SAMONAREZUJUĆI I SAMOBUŠEĆI - MATERIJAL TITANIUM

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

38000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

9


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 9 - ZAKLJUČAVAJUĆE PLOČICE ZA KOSTI STOPALA MATERIJAL-TITANIUM - Multidirekcionalno zaključavanje vijaka +/-15 °

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

22000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

10


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 10 - SPECIFIČNE ANATOMSKE ZAKLjUČAVAJUĆE PLOČICE

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

440000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

11


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 11 - IMPLANTATI ZA INTRAMEDULARNU FIKSACIJU

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

160000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

12


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 12 - SET ZA STABILIZACIJU KIČME PO HARINGTONU

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

9000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

13


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 13 - OSTEOSINTETSKI MATERIJAL ZA POTREBE TORAKALNE HIRURGIJE

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

295000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

14


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 14 - OSTEOSINTETSKI MATERIJAL ZA POTREBE DJEČIJE HIRURGIJE

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

14000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




ANEKS B


Broj lota

15


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Nabavka osteosintetskog materijala za potrebe JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Lot 15 - OSTEOSINTETSKI MATERIJAL ZA POTREBE MAKSILOFACIJALNE HIRURGIJE

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu
Dodatni predmet(i) 33183300-9 Naprave za osteosintezu

III Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

500000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 20,00 %
2 Cijena 80,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO apoteka JZU Univerzitetske bolnice Klinički centar Banja Luka, istovareno




INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name PHI University Hospital Clinical Center Banja Luka
UIN 4400928890000
Contact person Ruža Zec
Address Dvanaest beba bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 342-806
Fax number (051) 342-698
Email address javne.nabavke@kc-bl.com
Website address www.kc-bl.com

I 2. Address for obtaining tender documents

As in I 1.

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Health

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Tender no. 01-14382-1/14 of 18.11.2014 for the procurement of osteosynthesis materials for PHI University Hospital Clinical
Center Banja Luka



II 1.b. Description of the object of the contract

Procurement of osteosynthesis materials for PHI University Hospital Clinical Center Banja Luka

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products
Additional object(s) 33183300-9 Osteosynthesis devices

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

According to tender documents

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

13.5.2015.

III 2.c. The fee for the tender documents

Yes

III 2.c-1. Amount

20,00 BAM plus VAT

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 13.5.2015. 09:00:00
Address and place PHI University Hospital Clinical Center Banja Luka, Dvanaest beba bb

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Bids must be submitted in a sealed envelope, which should be indicated: name and address of the contracting authority, the
name and address of the bidder in the upper left corner of the envelope, procurement number, the name of the object of
procurement and indications "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA" to the following address: JZU UNIVERZITETSKA BOLNICA
KLINICKI CENTAR BANJA LUKA, Dvanaest beba bb.
Bids should be presented in person to the protocol of PHI University Hospital Clinical Center or by recommended mail until
13.05.2015 up to 9 hrs. Incomplete or late bids shall not be considered.
During opening of bids, one representative of each bidder may be present upon presenting of written authorization.
Tender documents may be obtained via mail or taken every working day from 8-14 hrs in the office Of Public Procurements,

with certified third copy of transfer order confirming payment of non-refunding sum of 20,00 BAM + VAT.
Payment should be performed to the account of PHI University Hospital Clinical Center Banja Luka, account no.
57101000001017-20 at Komercijalna banka a.d. Banja Luka for the purpose of procurement of tender documents.
PHI University Hospital Clinical Center Banja Luka is not responsible for any incurred expenses of Bidder in open
international procedure.
Contracting Authority holds the right to cancel tender or to reject all tenders in any time before signing of contract in
accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement of Bosnia and Herzegovina (Official Gazette of B&H, no.
39/14).
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: