Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 24.04.2015. 10:51

Nabavka i montaža mjerne stanice za istraživanje karakteristika vjetra na lokalitetu Vlašić (reinstaliranje MS Vlašić 3)

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 24.04.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

986-1-1-159-3-125/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JAVNO PREDUZEĆE ELEKTROPRIVREDA BOSNE I HERCEGOVINE D.D. - SARAJEVO
IDB/JIB 4200225150005
Kontakt osoba Edin Ridžal
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-000
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta e.ridzal@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo


Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Električna energija

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Isporuka i montaža mjerne stanice za istraživanje karakteristika vjetra na lokalitetu Vlašić (reinstaliranje MS Vlašić 3)

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Isporuka i montaža mjerne stanice za istraživanje karakteristika vjetra na lokalitetu Vlašić (reinstaliranje MS Vlašić 3)

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 50000000-5 Usluge popravaka i održavanja
Dodatni predmet(i) 38900000-4 Razni instrumenti za mjerenje ili ispitivanje


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

prema TD


II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

60000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

lokalitet Vlašić

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Prema TD

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Prema TD

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Ne zahtjeva se

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) Da ima uspješno iskustvo u realizaciji najmanje dva ugovora u periodu 2012-2014 godine, koji se odnosi poslove montaže
stubova visine minimalno 60 metara, ukupne vrijednosti minimalno 50.000,00 KM:
b) Da ima uspješno iskustvo u realizaciji najmanje dva ugovora u periodu 2012-2014 godine, koji se odnosi na poslove u radu
sa procesnom, mjernom i komunikacijskom opremom (daljinsko mjerenje, prenos podataka, daljinsko upravljanje
procesima), ukupne vrijednosti minimalno 50.000,00 KM.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK



IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

13.5.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

30,00 KM ili 15,34 EUR

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 14.5.2015. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 14.5.2015. 13:00:00
Adresa i mjesto Vilsonovo šetalište 15

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Preuzimanje tendera će se vršiti u prostorijama JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo,
Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 413.
Prilikom preuzimanja tenderske dokumentacije ponuđači sa sjedištem u BiH su dužni predočiti zahtijev za učešće i dokaz o
izvršenoj uplati na ime naknade troškova tenderske dokumentacije na račun ugovornog organa broj: 1990490176075902
kod Sparkasse bank d.d. Sarajevo, tender broj 2000012835. Za firme izvan BiH na račun kod vakufske banke d.d. Sarajevo
broj 1601060000004629, IBAN: BA391601020000013652 BIC/SWIFT:VAKUBA22 sa pozivom za otkup tenderske
dokumentacije tender broj 2000013370. Kontakt osoba za preuzimanje poziva za učešće u otvorenom postupku je Edin
Ridžal, broj telefona 033-751-798
Kandidati koji nisu u mogućnosti lično preuzeti dokumentaciju, zahtjev za izuzimanjem tendera , sa navedenim imenom i
prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, kao i dokaz o uplati, mogu poslati faksom na broj 033 751
799
Adresa za dostavljanje dokumentacije: Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protokol, soba br P04.
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo pismenim putem.
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: