Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.08.2015. 13:30

(poništenje poziva) Nabavka hrane i pića: alkoholna, bezalkoholna pića, pekarski proizvodi, meso, začini, čajevi, sladoled, voće, povrće... (LOT 16)

Izvor: Akta.ba, 07.08.2015.

BOSNA I HERCEGOVINA                             

SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVA INSTITUCIJA

BOSNE I HERCEGOVINE

 

Broj: 01-16-11-595-129/15

Datum: 06.08.2015. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1) tačka [b] i člana 70. st. (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 10. stav (5) i (7) Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine (broj 01-02-1-2093-34/13 od 24.09.2014. godine), na Preporuku Komisije za javne nabavke (broj 01-16-11-595-128/15 od 06.08.2015. godine), u postupku javne nabavke hrane i pića, LOT 16 - Slastičarski program, direktor Službe uz saglasnost oba zamjenika direktora donosi

ODLUKU

O PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE HRANE I PIĆA,

LOT 16 - SLASTIČARSKI PROGRAM

 

Član 1.

Poništava se postupak javne nabavke hrane i pića, LOT 16 - Slastičarski program, iz razloga propisanih članom 69. stav (2) tačka c) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), odnosno iz razloga što nije dostavljen broj ponuda određen u članu 32. Stav (4) ovog zakona, kojim je bilo predviđeno zaključenje okvirnog sporazuma sa više ponuđača, s tim da ne može biti manji od tri.

 

Član 2.

Za izvršenje ove Odluke zadužuju se i ovlašćuju Odsjek za finansijsko-materijalne poslove i Odsjek za ugostiteljstvo.

 

Član 3.

Ova Odluka objavit će se na web-stranici Službe, www.szzp.gov.ba, istovremeno s upućivanjem iste ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 01-16-11-595-3/15 od 27.05.2015. godine.

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a iznosi 43.174,36KM.

Obavijest o nabavci broj: 618-1-1-68-3-39/15 poslata je na objavu 01.06.2015. godine, te je istog dana objavljena na Portalu javnih nabavki.

Tenderska dokumentacije je proslijeđena sljedećim ponuđačima:

BOSNA - KOM doo Gračanica, GOLD MIGNON doo Sarajevo, GREEN PROJEKT doo Sarajevo, LALA I LAĆO doo Bijeljina, PRIMAPROM doo Banja Luka, VIT1NKA ad Kozluk, IM SEMIĆ doo Visoko, KLAS doo Pale, TP DC dd Sarajevo, TERMAG doo Rogatica, KREIS BH doo Sarajevo, TULUMOVIĆ doo Laktaši, SPRIND dd Sarajevo, KLAS dd Sarajevo, INTER-COM doo Zenica, NERO doo Sarajevo, VIZION doo Rogatica, VINOJUG doo Sarajevo, MUJANOVIĆ1 doo Sarajevo, DEFTER doo Sarajevo, MELIK GROUP doo Visoko, AS doo Jelah - Tešanj, PANIFLEX doo Pale, MLADOST doo Istočno Sarajevo, MADI doo Tešanj, REDEKS doo Banovići, REBUS doo Sarajevo, AMKO doo Sarajevo, VITA LIFE doo Visoko

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem [broj 01-16-11-485/14 od 24.02.2015. godine). Rješenja o izmjenama Rješenja o imenovanju Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-425-3/15 od dana 03.06.2015. godine i Rješenja o dopuni Rješenja o imenovanju Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-595-43/15 od dana 20.07.2015. godine.

Komisija za javne nabavke dostavila je dana 06.08.2015. godine, Zapisnik o poništenju postupka javne nabavke, broj: 01-16-11-595-127/15 i Preporuku o o poništenju postupka javne nabavke, broj: 01-16-11-31-595-128/15.

 

U postupku po Zapisniku je utvrđeno da je Komisija za javne nabavke blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjele ponude, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

>             da je ukupan broj pristiglih ponuda 1 (jedna],

>             da je blagovremeno zaprimljeno 1 (jedna) ponuda,

>             da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda,

U postupku ocjene provedenog postupka, Direktor Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku.

U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je Preporuka o poništenju postupka nabavke data u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom. 

Naime, u postupku predmetne nabavke nesumnjivo je utvrđeno da nije dostavljen broj ponuda određen u članu 32. stav [4) Zakona i tačkom 5.4. Tenderske dokumentacije, kojim je bilo predviđeno zaključenje okvirnog sporazuma sa više ponuđača, s tim da ne može biti manji od tri, čime su se stekli zakonski uslovi za poništenje postupka javne nabavke.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav (2) tačka c] Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), odlučeno je kao u članu 1. ove

Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Ugovornom or (deset) dana od dana prijema ove Odluke.

 

Dostaviti:

1.            Komisija za javne nabavke

2.            Odsjek za finansijsko-materijalne poslove

3.            Odsjek za ugostiteljstvo

4.            TERMAG doo Rogatica

5.            a/a

DIREKTOR

Dragan Brković

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: