Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 13.08.2015. 13:37

(poništenje poziva) Nabavka hrane i pića: alkoholna, bezalkoholna pića, pekarski proizvodi, meso, začini, čajevi, sladoled, voće, povrće... (LOT 3)

Izvor: Akta.ba, 07.08.2015.

BOSNA I HERCEGOVINA             

SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE INSTITUCIJA

BOSNE I HERCEGOVINE

Broj: 01-16-11-595-133/15

Datum: 06.08.2015. godine

 

Na osnovu člana 64. stav (1] tačka (b) i člana 70. st. (1), [3) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), člana 10. stav (5) i [7] Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine (broj 01-02-1-2093-34/13 od 24.09.2014. godine), na Preporuku Komisije za javne nabavke (broj 01-16-11-595-132/15 od 06.08.2015. godine), u postupku javne nabavke hrane i pića, LOT 3 - Pekarski proizvodi, direktor Službe uz saglasnost oba zamjenika direktora donosi

ODLUKU

O PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE HRANE I PIĆA,

LOT 3 - PEKARSKI PROIZVODI

 

Član 1.

Poništava se postupak javne nabavke hrane i pića, LOT 3 - Pekarski proizvodi, iz razloga propisanih članom 69. stav (2) tačka c) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), odnosno iz razloga što nije dostavljen broj ponuda odreden u članu 32. Stav (4) ovog zakona, kojim je bilo predviđeno zaključenje okvirnog sporazuma sa više ponuđača, s tim da ne može biti manji od tri.

 

Član 2.

Za izvršenje ove Odluke zadužuju se i ovlašćuju Odsjek za finansijsko-materijalne poslove i Odsjek za ugostiteljstvo.

 

Član 3.

Ova odluka objavit će se na web-stranici Službe, www.szzp.gov.ba, istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

 

OBRAZLOŽENJE

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 01-16-11-595-3/15 od 27.05.2015. godine.

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a iznosi 82.260,68 KM.

Obavijest o nabavci broj: 618-1-1-68-3-39/15 poslata je na objavu 01.06.2015. godine, te je istog dana objavljena na Portalu javnih nabavki.

Tenderska dokumentacije je proslijeđena sljedećim ponuđačima: BOSNA - KOM doo Gračanica, GOLD MIGNON doo Sarajevo, GREEN PROJEKT doo Sarajevo, LALA I LAĆO doo Bijeljina, PRIMAPROM doo Banja Luka, VITINKA ad Kozluk, IM SEMIĆ doo Visoko, KLAS doo Pale, TP DC dd Sarajevo, TERMAG doo Rogatica, KREIS BH doo Sarajevo, TULUMOV1Ć doo Laktaši, SPRIND dd Sarajevo, KLAS dd Sarajevo, INTER-COM doo Zenica, NERO doo Sarajevo, VIZION doo Rogatica, VINOJUG doo Sarajevo, MUJANOVIĆI doo Sarajevo, DEFTER doo Sarajevo, MELIK GROUP doo Visoko, AS doo Jelah - Tešanj, PANIFLEX doo Pale, MLADOST doo Istočno Sarajevo, MAD1 doo Tešanj, REDEKS doo Banovići, REBUS doo Sarajevo, AMKO doo Sarajevo, VITA LIFE doo Visoko

Komisija za javne nabavke imenovana je Rješenjem [broj 01-16-11-485/14 od 24.02.2015. godine), Rješenja o izmjenama Rješenja o imenovanju Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-425-3/15 od dana 03.06.2015. godine i Rješenja o dopuni Rješenja o imenovanju Komisije za javne nabavke broj 01-16-11-595-43/15 od dana 20.07.2015. godine.

Komisija za javne nabavke dostavila je dana 06.08.2015. godine, Zapisnik o poništenju postupka javne nabavke, broj: 01-16-11-595-131/15 i Preporuku o poništenju postupka javne nabavke, broj: 01-16-11-31-595-132/15.

U postupku po Zapisniku je utvrđeno da je Komisija za javne nabavke blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda i ocjenu prispjelih ponuda, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:

>             da je ukupan broj pristiglih ponuda 3 (tri],

>             da je blagovremeno zaprimljeno 3 (tri) ponude,

>             da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda,

>             da je ponuda ponuđača KLAS doo Pale prihvatljiva;

>             da ponuda ponuđača SPRIND dd Sarajevo, nije prihvatljiva iz sljedećih razloga: Ponuđač nije dostavio dokaz prema tački 13.3.b) Tenderske dokumentacije, HACCP međunarodni standard za sigurnost za ponudjača ili proizvođača robe za koju se prijavljuje, ovjerena kopija ne starija od 3 mjeseca u momentu dostavljanja ponude;

>             da ponuda ponuđača KLAS dd Sarajevo, nije prihvatljiva iz sljedećih razloga:

>- Ponuđač je dostavio ne ovjeren dokaz prema tački 13.2.a) Tenderske dokumentacije, Potvrda Centralne banke BiH iz koje se vidi da transakcijski računi nisu blokirani u zadnjih 6 (šest) mjeseci za ponuđače iz Bosne i

Hercegovine, a ako je Ponuđač registrovan u drugoj državi onda Potvrda Centralne banke države u kojoj je registrovan. Ukoliko ijedan račun bude blokiran, ponuda će se odbiti kao nekvalifikovana. [ovjerena fotokopija, ne starija od 3 [tri] mjeseca računajući od trenutka dostavljanja ponude);

>             Ponuđač nije dostavio dokaz prema tački 13.2.b) Tenderske dokumentacije Bilans uspjeha za posljednju finansijsku godinu, iz kojeg se vidi da je ponuđač poslovao pozitivno. Ukoliko ponuđač ne bude poslovao pozitivno, ponuda će se odbiti kao nekvalifikovana (Ovjerena fotokopija, ne starija od 3 [tri) mjeseca računajući od trenutka dostavljanja ponude);

>             Ponuđač je dostavio ne ovjeren dokaz prema tački 13.3.a) Tenderske dokumentacije. Potvrda od nadležnog organa o stalnoj kontroli kvaliteta i ispravnosti robe koja je predmet ponude;

>             Ponuđač je dostavio ne ovjeren dokaz prema tački 13.3.b) Tenderske dokumentacije, HACCP međunarodni standard za sigurnost za ponudjača ili proizvođača robe za koju se prijavljuje, ovjerena kopija ne starija od 3 mjeseca u momentu dostavljanja ponude;

>             Ponuđač je dostavio ne ovjeren dokaz prema tački 13.3.b) Tenderske dokumentacije, ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 certifikat;

>             Ponuđač nije dostavio dokaz prema tački 13.3.h) Tenderske dokumentacije, posjedovanje minimalno 2 (dva) namjenska motorna vozila za prevoz hljeba i peciva. Kao dokaz ponuđač je dužan dostaviti saobraćajne dozvole ili Ugovor o najmu sa dokazom Najmodavca i Rješenje o ispunjavanju propisanih tehničko- eksploatacionih uslova za vozilo koje izdaje nadležni organ (ovjerena fotokopija, ne starija od 3 (tri) mjeseca računajući od trenutka dostavljanja ponude);

>             Ponuđač nije dostavio, Obrazac povjerljivih informacija ukoliko ih ponuđač ima, sačinjen i popunjen u skladu sa šemom koja je data u Aneksu 3 tenderske dokumentacije, ovjeren i potpisan od strane ponuđača;

>             Ponuđač nije dostavio Obrazac izjave o podugovaranju, sačinjen i popunjen u skladu sa semom koja je data u Aneksu 7 tenderske dokumentacije, ovjeren i potpisan od strane ponuđača;

>             Ponuđač nije dostavio uvjerenje od strane Vanjskotrgovinske komore BiH ili druge nadležne privredne komore kojom potvrđuje preferencijalni tretman domaćeg u formi originala ili ovjerene kopije od strane nadležne institucije ne stanje od 3 (tri) mjeseca od dana dostavljanja ponude, iako je u ponudi zaokružio opciju ,,A" Da je preduzeće koje dostavlja ovu ponudu domaće sa sjedištem u BiH i da najmanje 50% ukupne vrijednosti od ponuđenih roba imaju porijeklo iz Bosne i Hercegovine te da u ovom postupku javne nabavke dostavljamo dokaz od strane

Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine ili druge nadležne privredne komore, kojim dokazujemo da podliježemo primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg;

>             Ponuđač nije dostavio Nacrt pojedinačnog Ugovora, sačinjen i popunjen u skladu sa semom koja je data u Aneksu 11 tenderske dokumentacije, ovjeren i potpisan od strane ponuđača

U postupku ocjene provedenog postupka. Direktor Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu koji bi eventualno bili osnovza neprihvatanje preporuke Komisije za javnu nabavku 

U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila te da je Preporuka o poništenju postupka nabavke data u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Naime, u postupku predmetne nabavke nesumnjivo je utvrđeno da nije dostavljen broj ponuda određen u članu 32. stav (4) Zakona i tačkom 5.4. Tenderske dokumentacije, kojim je bilo predviđeno zaključenje okvirnog sporazuma sa više ponuđača, s tim da ne može biti manji od tri, čime su se stekli zakonski uslovi za poništenje postupka javne nabavke.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav (2] tačka c) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine [„Službeni glasnik BiH", broj 39/14], odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.

 

POUKA 0 PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba Ugovornom organu, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke.

 

Dostaviti:

1.            Komisija za javne nabavke

2.            Odsjek za finansijsko-materijalne poslove

3.            Odsjek za ugostiteljstvo

4.            SPRIND dd Sarajevo

5.            KLAS dd Sarajevo

6.            KLAS doo Pale

7.            a/a

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: