Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.12.2022. 09:12
Nabavka kancelarijskog tapaciranog i pločastog namještaja sa ugradnjom i unutrašnje uređenje poslovnog objekta u Sarajevu
3010-1-1-399-3-55/22
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv AGENCIJA ZA BANKARSTVO FBIH
IDB/JIB 4200558120006
Kontakt osoba/Služba za kontakt Mediha Kulić
Adresa Zmaja od Bosne 47b
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 721-400
Faks (033) 668-811
Elektronska pošta javne.nabavke@fba.ba
Internet adresa www.fba.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
U ovom postupku javne nabavke predviđeno je zaključivanje ugovora za nabavku roba sa ugradnjom na svim pozicijama
kako je navedeno u tehničkoj specifikaciji (Aneks 4) ove tenderske dokumentacije, a sve na osnovu izrađene projektne
dokumentacije po osnovu koje je planirano izvršiti kompletnu nabavku po sistemu „ključ u ruke“. Također, radi efikasnijeg
vođenja projekta i praćenja realizacije cjelokupnog projekta i izrade svih predviđenih stavki, za Ugovorni organ je
ekonomičnije da provede jedan postupak te da za konkretan predmet nabavke Ugovor zaključi sa jednim Dobavljačem.
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog tapaciranog i pločastog namještaja sa ugradnjom i unutrašnje uređenje poslovnog objekta u
Sarajevu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog tapaciranog i pločastog namještaja sa ugradnjom i unutrašnje uređenje poslovnog objekta u
Sarajevu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
U skladu sa TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
630000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Poslovne prostorije Ugovornog organa, ul. Zmaja od Bosne 47b, Sarajevo
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U skladu sa TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu sa Tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa članom 46. Zakona i Tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
U skladu sa članom 47. Zakona i Tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa članovima 48. i 49. Zakona i Tenderskom dokumentacijom
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 50,00 %
2 Garancija 20,00 %
3 Servis i stručno tehnička podrška 15,00 %
4 Rok isporuke 15,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
08.02.2023.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 13.02.2023. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Agencija za bankarstvo Federacije Bosne i Hercegovine, ul. Zmaja od Bosne 47b,
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Datum i vrijeme 13.02.2023. 10:30
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Banking Agency of the Federation of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200558120006
Contact person Mediha Kulić
Address Zmaja od Bosne 47b
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 721-400
Fax number (033) 668-811
Email address javne.nabavke@fba.ba
Website address www.fba.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
The procurement of the office upholstered and panel-based furniture with the installation and the interior design for the
office building in Sarajevo for the FBiH Banking Agency's use
II 1.b. Description of the object of the contract
The procurement of the office upholstered and panel-based furniture with the installation and the interior design for the
office building in Sarajevo for the FBiH Banking Agency's use
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary | ||
---|---|---|
Code | Description | |
Main object | 39000000-2 | Furniture (incl. office furniture), furnishings, domestic appliances (excl. lighting) and cleaning products |
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Given in the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
08.02.2023.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 13.02.2023. 10:00
Address and place Agencija za bankarstvo Federacije Bosne i Hercegovine, ul. Zmaja od Bosne 47b,
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?
No
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
ADRIALINE d.o.o. Banja Luka - Ulica Ilije Garašanina bb 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo