Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.04.2023. 13:04

Kancelarijski, tapacirani i pločasti namještaj sa ugradnjom i unutrašnje uređenje poslovnog objekta u Sarajevu

Izvor: Akta.ba, 31.03.2023.

 

Broj: 05-5196-7/22

Sarajevo, 31.03.2023. godine

 

BOSNA I HERCECOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

AGENCIJA ZA BANKARSTVO FEDERACIJE BOSNE I HERCECOVINE

 

 

Na osnovu člana 23. Zakona o Agenciji za bankarstvo Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 75/17), člana 16. stav (1) tačka g) Statuta Agencije za bankarstvo Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 3/18), člana 64. stav (1) tačka b), člana 70. stavovi (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14 i 59/22) i člana 8. stav (2) tačka d) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke ("Službeni glasnik BiH", broj: 103/14), a na osnovu preporuke Komisije za nabavke iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, broj: 05-5196-6/22 od 29.03.2023. godine, direktor Agencije za bankarstvo Federacije BiH donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača u postupku nabavke roba

 

Član 1.

Prihvata se preporuka Komisije za javne nabavke iz Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda broj: 05- 5196-6/22 od 29.03.2023 .godine i ugovor za nabavku kancelarijskog tapaciranog i pločastog namještaja sa ugradnjom i unutrašnje uređenje poslovnog objekta u Sarajevu za potrebe Agencije za bankarstvo Federacije BiH (u daljem tekstu: Ugovorni organ) dodjeljuje se ponuđaču ,,FEF Export-Import" d.o.o. Sarajevo.

Član 2.

Ukupna vrijednost ugovora iz člana 1. ove Odluke utvrđuje se u iznosu od 629.064,00 KM bez uračunatog poreza na dodanu vrijednost (PDV), što sa uračunatim PDV-om iznosi 736.004,88 KM.

Član 3.

Nakon sticanja uslova, Ugovorni organ će sa izabranim ponuđačem zaključiti ugovor o nabavci roba, kojim će regulisati međusobna prava i obaveze.

Član 4.

Odluka će biti objavljena na internetskoj stranici Ugovornog organa: www.fba.ba, istovremeno sa upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, u skladu sa odredbama člana 70. stav (6) i člana 71. stav (2) Zakona o javnim nabavkama.

Član 5.

Za izvršenje ove Odluke zadužnje se i ovlašćuje Sektor zajedmčkili f'imkcija.

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja. 

OBRAZLOŽENJE

Odlukom o pokretanju postupka nabavke roba, broj: 05-5196/22 od 02.12.2022. godine, odobreno je provođenje postupka javne nabavke kancelarijskog tapaciranog i pločastog namještaja sa ugradnjom i unutrašnje uređenje poslovnog objekta u Sarajevu za potrebe Ugovornog organa. Javna nabavka provedena je putem otvorenog postupka sa međunarodnom objavom, a kao kriterij za dodjelu ugovora odabranaje ekonomski najpovoljnija ponuda. U skladu sa članom 35. Zakona o javnim nabavkama, Obavještenje o nabavci broj: 3010-1-1-399-3-55/22 objavljeno je na Portalu javnih nabavki (www.ejn.gov.ba) dana 29.12.2022. godine, a sažetak Obavještenja o nabavci u „Službenom glasniku BiH", broj: 1/23 od 06.01.2023. godine.

Procijenjena vrijednost predmetne javne nabavke utvrđena je u iznosu od 630.000,00 KM bez uračunatog poreza na dodanu vrijednost (PDV).

U skladu s Rješenjem Ugovornog organa, br. 05-5196-2/22 od 08.02.2022.godine, imenovana je Komisija za javne nabavke, kojim su definisane njene nadležnosti, a koje, između ostalog, uključuju poslove javnog otvaranja ponuda, pregled i ocjena dostavljenih ponuda, sačinjavanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, te davanje preporuke Ugovornom organu za donošenje odluke o izboru ponuđača.

Slijedom navedenog, Komisija je u okviru svojih nadležnosti i ovlaštenja provela predmetni postupak javne nabavke, te o tome sačinila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: 05-5196-6/22 od 29.03.2023.godine, u kojem je konstatovano da su u predmetnom postupku javne nabavke pravovremeno pristigle ukupno 2 (dvije) ponude.

Na osnovu izvršene analize i ocjene pristiglih ponuda u pogledu kvalifikacijskih i ostalih uslova postupka javne nabavke, Komisija je utvrdila sljedeće:

Ponuda ponuđača ,,FEF Export-Import" d.o.o. Sarajevo je prihvatljiva, obzirom da ista ispunjava sve uslove koji su propisani Tenderskom dokumentacijom te su dostavljeni svi dokazi zahtijevani Tenderskom dokumentacijom na propisan način.

Ponuda ponuđača „INTER-СОМ" d.o.o. Zenica je neprihvatljiva, obzirom da ista ne ispunjava sve uslove koji su propisani Tenderskom dokumentacijom te nisu dostavljeni svi dokazi zahtijevani Tenderskom dokumentacijom na propisan način.

Slijednom navedenog, Komisija je dala preporuku da se ponuđaču ,,FEF Export-Import" d.o.o. Sarajevo, saglasno članu 69. stav (1) tačka a) Zakona o javnim nabavkama, dodijeli ugovor u predmetnom postupku javne nabavke roba, obzirom da je ponuda ovog ponuđača jedina prihvatljiva ponuda, te da je ista ocijenjena je sa maksimalnim brojem bodova.

U postupku donošenja ove Odluke posebno su cijenjene činjenice da je Komisija za nabavke pravilno i potpuno izvrsila ocjenu kvalificiranosti ponudača, te pregled i ocjenu ponude, u skladu sa kriterijima iz Tenderske dokumentacije.

Uvažavajući naprijed navedeno, primjenom člana 25., člana 64. stav (1) tačka a), člana 70. stavovi (1), (3) i (6) Zakona o javnim nabavkama, tc člana 8. stav (2) tačka d) Pravilnika o iispostavljanju rradtr Komisije za nabavke, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba ugovornom organu - Agenciji za bankarstvo Federacije BiH, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke, saglasno članovima 97., 99. i 101. Zakona o javnim nabavkama.

Zalba se izjavljuje Uredu za razmatranje žalbi/Kancelariji za razmatranje žalbi - Filijala/Podružnica Mostar, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi, direktno ili preporučenorn-ppštaiiskoni pošiljkom. Zalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: