Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.03.2023. 09:58
(HR) Nabavka mobilnih i modularno montažnih demontažnih kućica
Hrvatska-Zagreb: Modularne i prijenosne zgrade
2023/S 056-164285
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 95093210687
Poštanska adresa: Ulica Republike Austrije 20
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR Hrvatska
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: nabava@mpgi.hr
Telefon: +385 13712765
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://mpgi.gov.hr/
Adresa profila kupca: https://mpgi.gov.hr/
Odjeljak II: Predmet
Nabava mobilnih i modularno montažnih demontažnih kućica
Nabava mobilnih i modularno montažnih demontažnih kućica
GRUPA 1. PETRINJA (25 m2)
Petrinja
GRUPA 1. PETRINJA (25 m2)
Fond solidarnosti
GRUPA 2. PETRINJA (35 m2)
Petrinja
GRUPA 2. PETRINJA (35 m2)
Fond solidarnosti
GRUPA 3. GLINA (25 m2)
Glina
GRUPA 3. GLINA (25 m2)
Fond solidarnosti
GRUPA 4. GLINA (35 m2)
Glina
GRUPA 4. GLINA (35 m2)
Fond solidarnosti
GRUPA 5. SISAK (25 m2)
Sisak
GRUPA 5. SISAK (25 m2)
Fond solidarnosti
GRUPA 6. SISAK (35 m2)
Sisak
GRUPA 6. SISAK (35 m2)
Fond solidarnosti
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
4.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja gore navedenog, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
- ispunjeni eESPD obrazac u kojem mora biti popunjeno: ispunjeni eESPD obrazac u dijelu IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti, za sve gospodarske subjekte u ponudi.
Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od 5 (pet) dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje uvjete sposobnosti, osim ako već posjeduje te dokumente:
- izvadak iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi njegova poslovnog nastana.
Sukladno članku 20. stavku 2. Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave (NN 65/17, 75/20), ažurirani popratni dokument je svaki dokument u kojem su sadržani podaci važeći, odgovaraju stvarnom činjeničnom stanju u trenutku dostave naručitelju te dokazuju ono što je gospodarski subjekt naveo u eESPD-u.
Sukladno članku 20. stavak 3. Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave (NN 65/17, 75/20), smatra se da naručitelj posjeduje ažurirane popratne dokumente ako istima ima izravan pristup elektroničkim sredstvima komunikacije putem besplatne nacionalne baze podataka na jeziku iz članka 280. stavka 2. ZJN 2016/2022 ili putem EOJN RH.
Sukladno DON
Odjeljak IV: Postupak
Slavonska avenija 4/II, Zagreb
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Za rješavanje o žalbama nadležna je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave.
Žalbeni postupak vodi se prema odredbama ZJN 2016/2022. i Zakona o općem upravnom postupku i temelji se na načelima javne nabave i upravnog postupka.
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava.
Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji u pisanom obliku. Žalba se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH (u daljnjem tekstu: sustav e-Žalba). EOJN RH se smatra poslužiteljem za potrebe sustava e-Žalba.
Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu.
U otvorenom postupku žalba se izjavljuje u roku od 10 dana, i to od dana:
• objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi,
• objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,
• objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
• otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,
• primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno
gore navedenim opcijama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u članku 420. ZJN 2016/2022.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AB NERETVA Export-Import Mostar d.o.o. - Ul. Tekija br.229 88000 Mostar
-
MIPEX-AUTO RS d.o.o. Banja Luka - ulica Miloša Crnjanskog broj 55 78000 Banja Luka
-
CORAL INTERIJER d.o.o. Mostar - Rodočkih branitelja bb. 88000 Mostar
-
EKO MOBIL GROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
Alumina d.o.o. Živinice - ul. Armije BiH br. 47 75270 Živinice
-
ELOX-BH d.o.o. Sarajevo - ul. Put Famosa br. 38 71210 Ilidža
-
BG ENERGO-TIM d.o.o. Prijedor - Ul. Proleterskih brigada broj 7 79101 Prijedor
-
Obrt Drvodjelarstvo Hasić Zavidovići - Maustajbašići bb 72220 Zavidovići
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
OPŠTA ZADRUGA B I O S VISOKO, p.o. - Gornja Vratnica bb 71300 Visoko