Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.08.2023. 13:57
(HR) Nabavka i sadnja drvoreda na javnim površinama na području grada Vukovara
Hrvatska-Vukovar: Drveće
2023/S 165-519678
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
Nacionalni registracijski broj: 50041264710
Poštanska adresa: Dr.Franje Tuđmana 1
Mjesto: Vukovar
NUTS kod: HR026 Vukovarsko-srijemska županija
Poštanski broj: 32000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Domagoj Centner
E-pošta: domagoj.centner@vukovar.hr
Telefon: +385 32456597
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.vukovar.hr
Odjeljak II: Predmet
Nabava i sadnja drvoreda na javnim površinama na području grada Vukovara
Predmet nabave je sadni materijal – sadnice stabala te sadnja drvoreda na javnim površinama na području grada Vukovara, sukladno uvjetima naznačenim u dokumentaciji o nabavi. Predmet nabave obuhvaća dobavu i isporuku sadnica stabala, sadnju i njegu sadnica u razdoblju 9 (devet) mjeseci po sadnji pojedinog stabla (osnovni jamstveni rok, a razdoblje je duže ukoliko odabrani ponuditelj ponudi duži jamstveni rok).
Područje grada Vukovara
Predmet nabave je sadni materijal – sadnice stabala te sadnja drvoreda na javnim površinama na području grada Vukovara, sukladno uvjetima naznačenim u dokumentaciji o nabavi. Predmet nabave obuhvaća dobavu i isporuku sadnica stabala, sadnju i njegu sadnica u razdoblju 9 (devet) mjeseci po sadnji pojedinog stabla (osnovni jamstveni rok, a razdoblje je duže ukoliko odabrani ponuditelj ponudi duži jamstveni rok).
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
3.3. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U slučaju zajednice ponuditelja sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti dokazuje pojedinačno svaki član zajednice.
Ponuditelj mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja ove sposobnosti gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
ispunjeni obrazac ESPD - Dio IV. Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti u skladu sa ESPD zahtjevom.
Naručitelj će prije donošenja odluke o odabiru od ponuditelja koji je dostavio ekonomski najpovoljniju ponudu zatražiti da u primjerenom roku, ne kraćem od pet dana, dostavi ažurirane popratne dokumente kojim dokazuje sposobnost iz točke 3.3., osim ako već posjeduje te dokumente:
Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Sukladno prijedlogu ugovora-točka 7. dokumentacije o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
Grad Vukovar, Dr. Franje Tuđmana br. 1, II. kat, ured br. 20.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji u pisanom obliku.
Žalba se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH (sustav e-Žalba).
Žalba se izjavljuje u roku 10 (deset) dana, i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno odredbi stavka 1. ovoga članka nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRUNUS d.o.o. Kakanj - ulica Alije Izetbegovića ST-2 72240 Kakanj
-
D.o.o. JOVIĆ S & D Ugljevik - Radomira Arsenovića 10 76330 Ugljevik
-
FRUIT&FLOWERS-MILI d.o.o. Kiseljak - Lug br.31 71250 Kiseljak
-
MELIĆ GROUP Bosanski Petrovac d.o.o. - Prvomajska bb. 77250 Bosanski Petrovac
-
VRTLARIJA DRAGIĆEVIĆ d.o.o. Međugorje-Čitluk - Potpolje 133. 88260 Čitluk
-
TR POLJEOPREMA MUJEZINOVIĆ VL M.SENADA - ŠEHIDSKA BB 79280 Ključ
-
AGROPROM Nikola Vujasinović s.p. Prnjavor - Laze Lazarevića bb 78430 Prnjavor
-
OPŠTA ZADRUGA B I O S VISOKO, p.o. - Gornja Vratnica bb 71300 Visoko