Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.05.2016. 11:34
(HR) Nabavka goriva za vozila
Hrvatska-Samobor: Naftni proizvodi, gorivo, električna energija i ostali izvori energije
2016/S 096-172246
Poziv na nadmetanje
Roba
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Komunalac d. o. o.
17055681355
Ulica 151. samoborske brigade HV 2
Služba(e) za kontakt: Financijsko računovodstvena služba – Odjel nabave
Na pažnju (osoba za kontakt): Nikola Tkalec
10430 Samobor
HRVATSKA
Telefon: +385 15554330/+385 912838562
E-pošta: nikola-tkalec@komunalac-samobor.hr
Telefaks: +385 15554333
Internetska adresa(e):
Glavna adresa javnog naručitelja: www.komunalac-samobor.hr
Adresa profila kupca: www.komunalac-samobor.hr
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0010688
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Benzinska postaja naručitelja (u krugu od 5 km od sjedišta naručitelja).
NUTS kod HR012
09000000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 2 000 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Jamstvo za ozbiljnost ponude za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka u smislu čl. 67. st. 1. t. 3. Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14), nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno čl. 95. st. 4. Zakona o javnoj nabavi (NN, br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14), odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude određuje se u iznosu od 50 000 HRK uplaćen na račun: Komunalac d. o. o. Samobor IBAN: HR27 24840081100481256, poziv na broj 2696 – OIB ponuditelja (s naznakom „Ponuda za gorivo”) ili izvorno bankovno jamstvo ili bjanko zadužnicu potvrđena od javnog bilježnika, popunjena sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/12).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u papirnatom obliku – izvorniku, odvojeno od elektroničke dostave ponude, putem pošte ili neposredno u urudžbeni zapisnik na adresu:
Komunalac d. o. o. Samobor, Ulica 151. samoborske brigade HV 2, u zatvorenoj i zapečaćenoj omotnici s naznakom – „ne otvaraj” – „Ponuda za gorivo” – „dio ponude koji se dostavlja odvojeno – jamstvo” s evidencijskim brojem nabave kojeg je naručitelj dodijelio nadmetanju te ostalim podacima sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
U slučaju da se kao jamstvo za ozbiljnost ponude daje novčani polog, dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudi.
Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude ne smije biti kraće od roka valjanosti ponude (60 dana od dana otvaranja ponuda).
2. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Izjava ponuditelja da će, ukoliko njegova ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, odmah kod potpisa ugovora, dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora (bankovnu garanciju ili bjanko zadužnicu potvrđenu kod javnog bilježnika) u iznosu od 100 000 HRK. Rok važenja garancije mora pokriti rok trajanja ugovora.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja ili natjecatelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju pravnu ili poslovnu sposobnost.
Sukladno članku 59. Direktive 2014/24/EU Naručitelj je od 18.4.2016. god., u postupcima velike vrijednosti obvezan prihvatiti Europsku jedinstvenu dokumentaciju o nabavi (ESPD) koja se sastoji od ažurirane osobne izjave kao preliminarnog dokaza umjesto potvrda koje izdaju tijela javne vlasti ili treće strane, a kojima se potvrđuje da se gospodarski subjekt ne nalazi u jednoj od situacija u kojoj se gospodarski subjekti mogu isključiti, da ispunjava kriterije za odabir te da će prije sklapanja ugovora pružiti odgovarajuće podatke koje zahtjeva naručitelj.
ESPD se sastavlja na temelju standardiziranog obrasca kojeg utvrđuje Europska komisija, a kojeg naručitelj prilaže uz dokumentaciju za nadmetanje.
Ponuditelj u ovom postupku nabave velike vrijednosti može dostaviti ESPD obrazac.
Ukoliko dostavlja obrazac, isti mora biti popunjen u:
— dijelu II: Podaci o gospodarskom subjektu, točke A, B i C,
— dijelu III: Osnove za isključenje: točka A – Osnove povezane s kaznenim presudama; točka B - Osnove povezane s plaćanjem poreza ili doprinosa za socijalno osiguranje; točka C - Osnove povezane s insolventnošću, sukobima interesa ili poslovnim prekršajem.
Gospodarski subjekt koji sudjeluje sam i ne oslanja se na sposobnosti drugih gospodarskih subjekata kako bi ispunio kriterije za odabir treba ispuniti jedan ESPD obrazac, za svaku grupu predmeta nabave posebno.
U slučaju zajednice ponuditelja, svaki član zajednice ponuditelja mora dostaviti zaseban ESPD obrazac u kojem su utvrđeni relevantni podaci za svakog člana zajednice ponuditelja, za svaku grupu predmeta nabave posebno.
U slučaju podizvoditelja, gospodarski subjekt mora dostaviti zaseban ESPD u kojem su navedeni relevantni podaci za podizvoditelja.
Ukoliko se dostavlja ESPD obrazac, potrebno je popuniti tražena polja, te ga skenirati i učitati kao zaseban dokument prilikom predaje ponude.
Javni naručitelj može od bilo kojeg ponuditelja u bilo kojem trenutku, a svakako prije dodjele ugovora, zatražiti da dostavi sve dokumente tražene dokumentacijom za nadmetanje, a koje je gospodarski subjekt naveo u ESPD obrascu.
Gospodarske subjekte će se u slučaju lažnog prikazivanja činjenica pri ispunjavanju ESPD obrasca isključiti iz postupka javne nabave.
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
U prostorijama Komunalac d. o. o., Samobor, Ulica 151. samoborske brigade HV 2.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
2. Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu.
3. Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.
4. Pravodobnost žalbe utvrđuje Državna komisija. Žalba koja nije dostavljena naručitelju na dokaziv način smatrat će se nepravodobnom.
5. Žalba se izjavljuje u roku od 10 dana i to od dana:
a) objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje, te dodatne dokumentacije ako postoji;
b) objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
c) otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda;
d) primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
6. Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NESTRO PETROL a.d. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83A 78000 Banja Luka
-
JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo - ul. Vilsonovo šetalište br. 15 71000 Novo Sarajevo
-
ĐERIĆ d.o.o. - u stečaju Nevesinje - Kilavci b.b. 88280 Nevesinje
-
BRČKO - GAS d.o.o. Brčko, ul. Banjalučka br.8 - Banjalučka br. 8 76000 Brčko Distrikt
-
OIL-AC d.o.o. Mostar - Hrvatskih branitelja bb. 88000 Mostar
-
CEROL d.o.o. Brčko distrikt BiH - Cerik bb 76000 Brčko Distrikt
-
PETROL BH OIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul.Džemala Bijedića br. 202 71210 Ilidža