Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.08.2016. 14:23
Nabavka, izrada i isporuka pregrijača 5A bloka 5 u Podružnici Termoelektrana Kakanj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
986-1-1-322-3-263/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE ELEKTROPRIVREDA BOSNE I HERCEGOVINE D.D. - SARAJEVO
IDB/JIB 4200225150005
Kontakt osoba Amela Karić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-000
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta e.ridzal@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
2000015211 - Izrada i isporuka pregrijača 5A bloka 5 u Podružnici Termoelektrana "Kakanj" Kakanj
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
2000015211 - Izrada i isporuka pregrijača 5A bloka 5 u Podružnici Termoelektrana "Kakanj" Kakanj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 42162000-2 | Parni kotlovi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
650000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Podružnica Termoelektrana "Kakanj" Kakanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
U roku od 90 (devedeset) dana od potpisa ugovora.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema nacrtu ugovora.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da je ponuđač registrovan za obavljanje djelatnosti koja je vezana za predmet nabavke u skladu sa važećim propisima zemlje
u kojoj je registrovan.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
• Da ima uspješno iskustvo u realizaciji minimalno jednog ugovora u posljednje 3 (tri) godine (2013., 2014. i 2015.godina) na
poslovima izrade i isporuke tlačnih cijevnih komponenata kotlova, prema direktivi PED 97/23/EC, minimalne vrijednosti
ugovora 300.000,00 KM bez PDV-a.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
2.9.2016.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
30,00 KM/15,34 €
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.9.2016. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.9.2016. 10:00:00
Adresa i mjesto JP Elektroprivreda BiH d.d. - sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, Sarajevo, IV sprat,
sala 430
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Otkup tenderske dokumentacije će se vršiti u prostorijama JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15,
71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 416. ( Potrebno je dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije i zahtjev za
izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e-mail
adresom).
Kontakt osoba za otkup tenderske dokumentacije je Amela Karić, broj telefona 033 751-782.
Ponuđači koji nisu u mogućnosti lično preuzeti tendersku dokumentaciju, dokaz o uplati i zahtjev za izuzimanjem tenderske
dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, mogu poslati
faksom na broj 033 751-756, a ista će im biti poslana putem brze pošte.
Adresa za dostavljanje ponuda: Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protokol.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke d.d Sarajevo, swift VAKUBA22 na račun broj
1601060000004629 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj: 2000015211 - Izrada i isporuka
pregrijača 5A bloka 5 u Podružnici Termoelektrana "Kakanj" Kakanj, IBAN CODE: BA391601020000013652.
Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu „sve troškove snosi nalogodavac“(our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse Bank d.d. Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist
JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj: 2000015211 - Izrada i isporuka pregrijača 5A bloka 5 u Podružnici
Termoelektrana "Kakanj" Kakanj.
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Amela Karić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-782
Faks (033) 751-756
Elektronska pošta a.karic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
JP Grijanje d.o.o. Kakanj - Alije Izetbegovića broj 51 72240 Kakanj
-
CREDIBIL COMPANY d.o.o. Sarajevo - ul. Teheranski trg br. 5 71000 Sarajevo
-
EURO-M d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke br. 242 71000 Sarajevo
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
CENTRUM TRADE d.o.o. Banja Luka - Ulica XVI krajiške NOU brigade broj 10 78000 Banja Luka
-
E+E+E-ENERGY d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička broj 3 71210 Sarajevo
-
D-PRO d.o.o. Sarajevo - ul. Avde Hume broj 11 71000 Sarajevo
-
VODO-INS d.o.o. Tuzla - II Tuzlanske brigade br. 66 75000 Tuzla
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka