Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.08.2016. 09:19
Nabavka tonera
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1157-1-1-506-3-277/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv BRČKO DISTRIKT BIH
IDB/JIB 4600082130006
Kontakt osoba Aida Šerifović
Adresa Bulevar mira 1
Poštanski broj 76000 Brčko (sp bl)
Općina/Grad Brčko Distrikt
Telefon (049) 212-708
Faks (049) 212-708
Elektronska pošta alma.kaloper@bdcentral.net
Internet adresa www.bdcentral.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Brčko Distrikt
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka tonera za potrebe Policije Brčko distrikta BiH
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka tonera za potrebe Policije Brčko distrikta BiH
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30100000-0 | Kancelarijske mašine, oprema i potrepštine osim kompjutera, štampača i namještaja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
38000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Brčko distrikt BiH
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi sa predmetom nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
nije predviđeno u predmetnom postupku
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
nije predviđeno u predmetnom postupku
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
28.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 5.10.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 5.10.2016. 12:15:00
Adresa i mjesto sala 59,II sprat,zgrada Vlade Brčko distrikt BiH, Bulevar mira 1, Brčko
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tendersku dokumentaciju ponuđači mogu preuzeti, besplatno, isključivo na portalu www.ejn.gov.ba
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Aida Šerifović
Adresa Bulevar mira 1
Poštanski broj 76000 Brčko (sp bl)
Općina/Grad Brčko Distrikt
Telefon (049) 240-728
Faks (049) 240-728
Elektronska pošta aida.serifovic@bdcentral.net
Internet adresa www.bdcentral.net
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Government of Brčko District of B&H
UIN 4600082130006
Contact person Aida Šerifović
Address Bulevar mira 1
Postal code 76000 Brčko (sp bl)
Municipality/City Brčko Distrikt
Telephone (049) 212-708
Fax number (049) 212-708
Email address alma.kaloper@bdcentral.net
Website address www.bdcentral.net
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Brčko District
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of toners for the Police of Brcko District of B&H.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 30100000-0 Office machinery, equipment and supplies except
computers, printers and furniture
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Provided in the tender documentation.
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
28.9.2016.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 5.10.2016. 12:00:00
Address and place As in Annex A
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
The bidders may obtain the tender documentation free of charge and exclusively on the web page: www.ejn.gov.ba
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MAXTRADE d.o.o. Zenica - Mustafe Čauševića broj 1 72000 Zenica
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
R1 Informatika d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija do br. 3 71000 Centar
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
GLAS SRPSKI - TRGOVINA a.d. Banja Luka - Ulica Skendera Kulenovića broj 93 78101 Banja Luka
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
Copitrade d.o.o. Bijeljina PJ Brčko - Klosterska 14 76100 Brčko distrikt