Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.08.2016. 09:23
Nabavka stolica za šaltere i za konferencijsku salu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
246-1-1-1063-3-129/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP MEĐUNARODNI AERODROM SARAJEVO D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200068970001
Kontakt osoba Nenad Ćipović
Adresa Kurta Schorka 36
Poštanski broj 71210 Ilidža (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 289-159
Faks (033) 289-141
Elektronska pošta ncipovic@sarajevo-airport.ba
Internet adresa www.sarajevo-airport.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Djelatnost zračne luke
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Stolice za šaltere
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Stolice za šaltere
Stolice za konferencijsku salu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39112000-0 | Stolice |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
74 kom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
60000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište ugovornog organa
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definisani tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisana tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisana tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisana tenderskom dokumentacijom
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
7.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.9.2016. 12:30:00
Adresa i mjesto Sjedište ugovornog organa, upravna zgrada
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AKSA d.o.o. ZENICA - ul. Londža 128b PC Roma II 72000 Zenica
-
JYSK d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
KIS PRODUKT d.o.o. Trn, Laktaši - Nikole Pašića bb 78252 Laktaši
-
FEF Export- Import d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović broj 24 71000 Sarajevo
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
KJP Centar Skenderija d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija bb 71000 Sarajevo
-
PRIM INVEST d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića do br. 9 71000 Sarajevo
-
16.11.2016