Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 28.12.2016. 10:33

(HR) Nabavka i montaža primarne opreme (GIS 110 kV) za unutarnju ugradnju u TS 110_10(20) kV Zamet

Izvor: Official Journal of the European Union, 28.12.2016.

Hrvatska-Zagreb: Oprema za trafostanice

2016/S 250-462339

Poziv na nadmetanje – sektorska nabava

Roba

Direktiva 2004/17/EZ

Odjeljak I.: Naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Hrvatski operator prijenosnog sustava d. o. o.
13148821633
Kupska 4
Služba(e) za kontakt: Hrvatski operator prijenosnog sustava d. o. o., Sektor za razvoj, investicije i izgradnju
Na pažnju (osoba za kontakt): Ante Malić
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 51408206
E-pošta: JN-Zamet@hops.hr
Telefaks: +385 51271318

Internetska adresa(e):

Glavna adresa naručitelja: http://www.hops.hr

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0029057

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Glavna djelatnost

Električna energija

I.3)Nabava u ime drugih naručitelja

Naručitelj nabavlja u ime drugih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis

II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio naručitelj:

Nabava i montaža primarne opreme (GIS 110 kV) za unutarnju ugradnju u TS 110_10(20) kV Zamet.

II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga

Roba
Kupnja
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto isporuke i montaže robe je na lokaciji građevine: TS 110/(10)20 kV Zamet.
Za izradu i isporuku projektno-tehničke dokumentacije, izvješća o mjerenjima i ispitivanjima, dokaza kvalitete je na lokaciji Naručitelja: HOPS d.o.o., Sektor za razvoj, investicije i izgradnju, Odjel za izgradnju Rijeka, Mihovilići 52, 51000 Rijeka i na gradilištu na lokaciji koja će biti određena za boravak predstavnika Naručitelja tijekom izgradnje.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)

Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi

II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu

II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a):

Predmet ovog nadmetanja je isporuka robe u koju je uključeno i pružanje usluga i izvođenje radova, a kojom je obuhvaćeno:
— nabava metalom oklopljenog i plinom SF6 izoliranog postrojenja 110 kV unutarnje izvedbe u TS 110/10(20) kV Zamet,
— izrada izvedbenog projekta,
— doprema na gradilište, montaža,
— te sva potrebna ispitivanja za potpunu funkcionalnost postrojenja i puštanje u pogon,
a sve u skladu s tehničkim specifikacijama iz dijela B. Tehnički zahtjevi i specifikacija (DZN1), i Troškovnikom (DZN3), u kojima su naznačeni naziv, količina te ostali uvjeti potrebni za kompletiranje ponude.

II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

31682540

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne

II.1.8)Podaci o grupama

Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne

II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)

Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne

II.2)Količina ili opseg predmeta nabave

II.2.1)Ukupna količina ili opseg:

Prema DZN.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 12 900 000 HRK

II.2.2)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.3)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Trajanje u mjesecima: 18 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor

III.1.1)Tražena jamstva :

Jamstvo za ozbiljnost ponude.
Kao jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelj će u sklopu svoje ponude dostaviti:
— bankarsku garanciju, koja mora biti neopoziva, bezuvjetna, plativa na „prvi poziv” i „bez prigovora” na iznos od: 645 000 HRK.
— ili može dati novčani polog.
Ukoliko ponuditelj daje novčani polog, u ponudi mora dostaviti dokaz o uplati novčanog pologa u korist Hrvatskog operatora prijenosnog sustava d.o.o. na transakcijski račun (IBAN) HR92 2340 0091 5102 2183 7 na iznos 645.000,00 kuna (rok povrata uplaćenog novčanog pologa kao jamstva za ozbiljnost ponude je neposredno nakon završetka postupka javne nabave, ako je neiskorišteno). U pozivu na broj obavezno navesti broj 3000-8-16, a pod svrhom plaćanja potrebno je navesti da se radi o jamstvu za ozbiljnost ponude i naziv otvorenog postupka javne nabave.
Napomena: Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku izvornika bankarske garancije koje u ovom trenutku nije moguće slati i primati kao elektronički dokument, ponuditelj u roku za dostavu ponuda dostavlja Naručitelju u papirnatom obliku, a u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirano jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije mora glasiti na: Hrvatski operator prijenosnog sustava d.o.o., Kupska 4., HR-10000 Zagreb; OIB 13148821633.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije ne smije biti kraće od roka valjanosti ponude. Ako istekne rok valjanosti ponude i/ili Jamstva za ozbiljnost ponude, Naručitelj će tražiti od ponuditelja njihovo produženje roka. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok.
Jamstvo za ozbiljnost ponude (bankarska garancija ili polog) će biti aktivirano u slučaju:
— ako ponuditelj odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
— ako ponuditelj dostavi neistinite podatke u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. ZJN,
— nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. ZJN,
— ako ponuditelj odbije potpisati ugovor o javnoj nabavi,
— ako ponuditelj ne dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Napomena: U tekstu jamstva za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije obavezno je taksativno navesti sve prethodno naznačene slučajeve za koje se izdaje jamstvo za ozbiljnost ponude.
Napomena: Dokaz o uplati pologa ponuditelj u roku za dostavu ponuda u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirano.
Naručitelj će ponuditeljima čija ponuda nije odabrana jamstvo za ozbiljnost ponude vratiti neposredno nakon završetka postupka javne nabave, a presliku jamstva će pohraniti.
Jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelja čija je ponuda odabrana kao najpovoljnija bit će vraćeno kada odabrani ponuditelj prihvati ugovor, odnosno dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Ponuditelj koji dostavi najpovoljniju ponudu i s kojim se sklopi ugovor o javnoj nabavi će u roku od 7 (sedam) dana od potpisa ugovora, dostaviti Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza.
Naručitelj će aktivirati jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u slučaju neispunjenja preuzetih obveza, neurednog ispunjenja odnosno zakašnjenja s ispunjenjem.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora će biti u obliku izvorne bankarske garancije, koja mora biti neopoziva, bezuvjetna, plativa na „prvi poziv” i „bez prigovora”, te na iznos od 10 % (deset posto) vrijednosti ugovora (bez PDV-a)
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora mora glasiti na: Hrvatski operator prijenosnog sustava d.o.o. , Kupska 4, HR-10000 Zagreb.
Jamstvo se dostavlja na adresu Naručitelja HOPS d.o.o., Sektor za razvoj, investicije i izgradnju Kupska 4, Zagreb
Ponuditelj će, kao sastavni dio svoje ponude, priložiti Izjavu (na ili sukladno Obrascu C iz dijela DZN2), o dostavljanju jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Izjavu je potrebno ovjeriti potpisom osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta i pečatom (ako je primjenjivo).
Rok valjanosti jamstva za uredno ispunjenje Ugovora mora biti sukladno roku predviđenom za izvršenje ugovora plus 10 dana respiro.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skeniranu traženu izjavu.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Ponuditelj koji dostavi najpovoljniju ponudu i s kojim se sklopi ugovor o javnoj nabavi će, najkasnije do potpisa Zapisnika o privremenoj primopredaji, dostaviti Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku će biti u obliku izvorne bankarske garancije, neopozive, bezuvjetne, plative na prvi poziv i bez prigovora, te na iznos od 10 % (deset posto) vrijednosti ugovora (bez PDV-a).
Naručitelj će odabranom Ponuditelju/Izvoditelju vratiti Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora, neposredno nakon što primi Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku. Rok važenja jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku ne može biti kraći od jamstvenog roka predmeta nabave iz ugovora.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora mora glasiti na: Hrvatski operator prijenosnog sustava d.o.o., Kupska 4, HR-10000 Zagreb
Ponuditelj će, kao sastavni dio svoje ponude, priložiti Izjavu (na ili sukladno Obrascu D iz dijela DZN2), o dostavljanju jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.
Izjavu je potrebno ovjeriti potpisom osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta i pečatom (ako je primjenjivo).
Jamstvo za uklanjanje nedostataka u jamstvenom roku odnosi se za slučaj da odabrani ponuditelj u jamstvenom roku ne ispuni obveze za otklanjanje nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skeniranu traženu izjavu.

III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

Račune će Naručitelj platiti u roku 60 dana uplatom na transakcijski račun odabranog ponuditelja, člana zajednice ponuditelja za onaj dio ugovora koji je on izvršio ako se ugovor sklapa sa zajednicom ponuditelja, ako zajednica ponuditelja ne odredi drugačije, odnosno podizvoditelja ako mu je dio ugovora dan u podugovor. Za plaćanje nakon roka od 60 dana, odabrani ponuditelj odnosno podizvoditelj ima pravo obračunati ugovornu stopu zatezne kamate u iznosu od 6 % godišnje za razdoblje od 61-og dana.
Početak roka plaćanja teče od dana zaprimanja izvornika ispravnih računa kod Naručitelja.
Dan primitka računa smatra se dokaziv dan primitka računa kod Naručitelja (putem urudžbenog zapisnika).
Ponuditelj s kojim će se potpisati ugovor o javnoj nabavi mora biti suglasan da vjerovnik ne može prenositi, ustupati, upućivati ili prodati svoju tražbinu i prava proistekla iz te tražbine trećoj osobi (novom vjerovniku) bez prethodne pisane suglasnosti druge ugovorne strane.
Ugovorenu cijenu iz članka 2. stavka (1) Naručitelj će platiti Isporučitelju na sljedeći način:
Putem privremenih situacija/računa i konačne situacije:
— do 90 % ugovorene cijene, odnosno do 90 % vrijednosti sveukupno isporučene opreme, izvedenih radova i izvršenih usluga platit će se na temelju neosporenih iznosa privremenih mjesečnih situacija/računa ovjerenih od strane ovlaštenih osoba Naručitelja,
— ostatak do 100 % ugovorene cijene odnosno, do vrijednosti utvrđene Zapisnikom o konačnom obračunu, platit će se na temelju konačne situacije/računa, ovjerene od strane ovlaštenih osoba Naručitelja.

III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:

U skladu s DZN.

III.1.4)Ostali posebni uvjeti:

Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne

III.2)Uvjeti sudjelovanja

III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Nekažnjavanje
Naručitelj će ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako je gospodarskom subjektu i/ili osobi koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela tog gospodarskog subjekta ili imaju ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora u tom gospodarskom subjektu izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za bilo koje od djela pobrojana u članku 57. stavak 1. Direktive 2014/24/EU niti za bilo koje od niže navedenih kaznenih djela
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (NN br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
c) kazneno djelo terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima kako je definirano u članku 3. Okvirne odluke Vijeća 2002/475/PUP (36) ili poticanje, pomaganje, potpora ili pokušaj počinjenja kaznenog djela, kako je navedeno u članku 4. te Okvirne odluke (članak 57. stavak 1., točka d) Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i vijeća),
d) dječji rad i drugi oblici trgovanja ljudima kako je određeno člankom 2. Direktive 2011/36/EU Europskog parlamenta i Vijeća (38) (članak 57. stavak 1., točka f) Direktive 2014/24/EU Europskog parlamenta i vijeća) odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti Izjavu (Izjava o nekažnjavanju). Izjavu daje osoba koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta (ako je u sudskom, trgovačkom, strukovnom ili drugom odgovarajućem registru po zakonu ovlaštena za samostalno i pojedinačno zastupanje gospodarskog subjekta) ili više osoba (ako su u sudskom, trgovačkom, strukovnom ili drugom odgovarajućem registru po zakonu ovlaštene za zajedničko ili skupno zastupanje gospodarskog subjekta),te ovjerava pečatom gospodarskog subjekta (ako je primjenjivo).
Napomena: prokurist nije osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.
Izjava ne smije biti starija od tri (3) mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Predložak Izjave je sastavni dio DZN, u dijelu Obrasci ponude (DZN2), Obrazac A.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skeniranu traženu Izjavu o nekažnjavanju potpisanu(e) vlastoručno od strane osobe(a) po zakonu ovlaštene(ih) za zastupanje gospodarskog subjekta, te ovjerenu pečatom gospodarskog subjekta.
Naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere gore navedenih okolnosti od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg natjecatelja, ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu iz prethodnog stavka, Naručitelj može od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći dokument:
a) dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ili
b) jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ili
c) Izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti pod a) i b) ili ne obuhvaćaju sva gore navedena kaznena djela.
Plaćene dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Naručitelj će ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnim propisima plaćanje tih obveza nije dopušteno ili odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Za potrebe dokazivanja ovih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
a) potvrdu porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave ili
b) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda pod a) ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave,ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaju dokumenti pod a) i b).
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokument.
Lažni podaci
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata navedenih u točkama 3. i 4. dijela A. (DZN1).
Stečaj, likvidacija, upravljanje od strane osobe postavljene od strane nadležnog suda, nagodba s vjerovnicima, obustava poslovne djelatnosti ili slični postupci prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta i/ili prethodni postupak
Naručitelj će Ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave:
a) ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili
b) ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja navedenih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
a) Izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta ili
b) važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudskog ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako ne postoji izvod pod a) ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje traženih okolnosti ili,
c) Izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod pod a) ili dokument pod b) ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje traženih okolnosti.
Izvod pod a) odnosno Izjava pod c) ne smiju biti stariji od tri mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Napomena: Ako dokument pod a) Izvod iz Sudskog registra Republike Hrvatske ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje okolnosti za isključenje, primjerice zabilježbe prethodnog postupka radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka ili nagodbe s vjerovnicima koja nije predstečajna nagodba, potrebno je dostaviti dokumente pod b) odnosno c).
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokument.
Težak profesionalni propust
Naručitelj će Ponuditelja isključiti iz postupka javne nabave ako su gospodarski subjekt i/ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta u posljednje dvije godine računajući do početka postupka javne nabave učinili težak profesionalni propust koji Naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Težak profesionalni propust je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma koji javni naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje javni Naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
Upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar zemlje sjedišta
Ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava kojom se dokazuje upis u registar ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju Zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Napomena o sprječavanju obavljanja neregistrirane djelatnosti:
Članak 5. Zakona o zabrani i sprječavanju obavljanja neregistrirane djelatnosti („Narodne novine” broj 61/11) navodi da se pod obavljanjem neregistrirane djelatnosti smatraju se sljedeće aktivnosti:
— kad pravna osoba obavlja djelatnost koja nije upisana u sudski registar ili drugi odgovarajući registar,
— kad pravna osoba nema zakonom propisane akte o ispunjavanju uvjeta za obavljanje registrirane djelatnosti,
— kad fizička osoba obavlja djelatnost koju nije registrirala kod nadležnog tijela ili prijavila poreznim tijelima,
— kad fizička osoba nema zakonom propisane akte o ispunjavanju uvjeta za obavljanje registrirane djelatnosti,
— kad pravna ili fizička osoba obavlja djelatnost unatoč zabrani obavljanja djelatnosti.
Također, navodi se da se obavljanjem neregistrirane djelatnosti ne smatra: obavljanje drugih djelatnosti koje služe obavljanju djelatnosti koja je upisana u sudski ili drugi odgovarajući registar nadležnog tijela, ako se one obavljaju u manjem opsegu ili se uobičajeno obavljaju uz upisanu djelatnost; povremeno obavljanje djelatnosti za koje je posebnim zakonom isključena obveza registracije djelatnosti kod nadležnog tijela i prijava poreznim tijelima; rad za vlastite potrebe te obiteljska pomoć, prijateljska pomoć i susjedska pomoć ukoliko se rad obavlja bez plaćanja ili druge materijalne koristi te ako se rad ne obavlja redovito; obavljanje nužnog rada za sprječavanje nesreće ili otklanjanje posljedica prirodnih ili drugih nesreća te volontiranje sukladno posebnom propisu.
Članak 6. Zakona o zabrani i sprječavanju obavljanja neregistrirane djelatnosti („Narodne novine” broj 61/11) navodi da pravna ili fizička osoba koja omogući obavljanje neregistrirane djelatnosti jednoj ili većem broju pravnih ili fizičkih osoba sudionik je u obavljanju neregistrirane djelatnosti.
Ovlaštenje ili članstvo u određenoj organizaciji
Kako bi mogao izvršiti ugovor ili dio ugovora za predmet nabave, ponuditelj mora dostaviti za sebe i/ili za podizvoditelja sljedeće:
a) izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog odnosno odgovarajućeg registra Republike Hrvatske, ukoliko gospodarski subjekt ima sjedište u Republici Hrvatskoj, ili
b) odgovarajući dokument zemlje sjedišta gospodarskog subjekta, ako ponuditelj i/ili podizvoditelj za izvršenje predmeta nabave u državi sjedišta mora posjedovati ovlaštenje ili biti član određene organizacije kojim dokazuje da je registriran za obavljanje djelatnosti građenja odnosno za izvođenje pojedinih radova sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15).
Dokumenti koji se prilažu moraju biti važeći.
U slučaju nuđenja zajedničke ponude, članovi Zajednice ponuditelja sposobnost iz točke 4.1.2. dijela A. DZN1 mogu dokazati na način da predmetnu sposobnost dokazuje onaj član Zajednice ponuditelja koji je u ponudi naveden da će izvršavati taj dio predmeta nabave za čije izvršenje se tražena sposobnost mora dokazati.
U slučaju angažiranja podizvoditelja, ponuditelj ili članovi Zajednice ponuditelja sposobnost iz točke 4.1.2. dijela A. DZN1 mogu dokazati na način da predmetnu sposobnost dokazuje onaj podizvoditelj koji je u ponudi naveden da će izvršavati taj dio predmeta nabave za čije izvršenje se tražena sposobnost mora dokazati.
Ako ponuditelj, član(ovi) Zajednice ponuditelja ili podizvoditelj(i) koji dokazuju sposobnost traženu točkom 4.1.2.1. dijela A. DZN1 ima(ju) sjedište u drugoj državi ugovornici Europskog gospodarskog prostora ili u trećoj državi, sposobnost dokazuju sukladno odredbama čl. 69.-71. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15), ovisno što je primjenjivo.
Napomena: Ponuditelji ili članovi Zajednice ponuditelja mogu u ponudi dostaviti Izvod iz ove točke (4.1.2.1.) pod a) u jednom primjerku pod uvjetom da istim dokazuju svoju sposobnost kako je traženo ovom DZN.
Obrazloženje:
U zakonu o gradnji (NN br.153/13) je uz ostalo navedeno sljedeće:
Građenje je izvedba građevinskih i drugih radova (pripremni, zemljani, konstruktorski, instalaterski, završni te ugradnja građevnih proizvoda, opreme ili postrojenja) kojima se gradi nova građevina, rekonstruira, održava ili uklanja postojeća građevina.
Izvođač je osoba koja gradi ili izvodi pojedine radove na građevini.
Graditi može osoba koja ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti građenja prema posebnom zakonu.
Ako u građenju sudjeluju dva ili više izvođača, investitor ugovorom o građenju određuje glavnog izvođača.
Izvođač na gradilištu, ovisno o vrsti građevine, odnosno radova, mora imati:
1. rješenje o upisu u sudski registar, odnosno obrtnicu i suglasnost za obavljanje djelatnosti građenja sukladno posebnom propisu,
2. ugovor o građenju sklopljen između investitora i izvođača.
U čl. 29. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15) navedeno je da gradili i/ili izvoditi radove na građevini može pravna osoba ili fizička osoba obrtnik, registrirana za obavljanje djelatnosti građenja, odnosno za izvođenje pojedinih radova koja ispunjava uvjete propisane ovim Zakonom te posebnim propisima kojima se uređuje gradnja.
Kako bi gospodarski subjekt (ponuditelj, član(ovi) Zajednice ponuditelja ili podizvoditelj(i)) mogao izvršiti određeni ugovor ili dio ugovora u skladu sa Zakonom o gradnji (NN br. 153/13) i Zakonom o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15), isti mora dokazati posjedovanje traženog dokaza sposobnosti.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Važeću Potvrdu o upisu u Registar pravnih i fizičkih osoba - obrtnika koje se
bave djelatnošću uvoza/izvoza i stavljanja na tržište kontroliranih tvari i/ili fluoriranih stakleničkih plinova, servisiranja, obnavljanja i uporabe tih tvari, u skladu s čl. 69. stavka 1. Zakona o zaštiti zraka (NN 130/11, 47/14) koju izdaje Ministarstvo zaštite okoliša i prirode, ako je ponuditelj i/ili podizvoditelj registriran u RH,odnosno:
— odgovarajući dokument zemlje sjedišta gospodarskog subjekta, ako ponuditelj i/ili podizvoditelj za izvršenje predmeta nabave u državi sjedišta mora posjedovati ovlaštenje ili biti član određene organizacije.

III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Dokaz o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti
Ponuditelj mora kao sastavni dio ponude dostaviti policu osiguranja od odgovornosti iz djelatnosti koja obuhvaća javnu odgovornost prema štetnom događaju i odgovornost prema vlastitim radnicima.
Iznos osiguranja po štetnom događaju treba iznositi najmanje 2 000 000 HRK.
Polica osiguranja mora biti važeća i trajati sve vrijeme trajanja ugovora.
U slučaju kad predmetna polica ističe prije roka koji će biti definiran za realizaciju ugovora, ponuditelj mora u ponudi dostaviti i Izjavu kojom izjavljuje da će odmah po isteku stare sklopiti novu policu osiguranja sa istim uvjetima osiguranja.
Izjavu daje osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta.
Obrazloženje:
Obzirom da se procjenjuje da bi prilikom izgradnje 110 kV postrojenja mogli postojati rizici ugrožavanja djelatnosti i imovine trećih strana, a sve to uz specifičnost ovih radova, tehnologiju njihova izvođenja i potrebnu dinamiku koji predmetne radove čini rizičnim poslom i po materijalne i ljudske resurse izvoditelja, opravdan je zahtjev za traženjem ovog dokaza sposobnosti.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.

III.2.3)Tehnička sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Popis ugovora
Popis ugovora o isporuci robe
Ponuditelj mora dostaviti popis ugovora o isporuci robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom pet godina koje prethode toj godini, koji sadrži iznos, datum isporuke robe i naziv druge ugovorne strane, Naručitelja u smislu Zakona o javnoj nabavi ili privatnog subjekta - na ili sukladno obrascu B.1. iz DZN2.
Obrazloženje uvjeta/okolnosti u smislu članka 72. st. 3. toč.1. ZJN („ako je potrebno radi osiguranja odgovarajuće razine natjecanja naručitelj može odrediti i duže razdoblje”):
U elektroenergetskom sustavu RH postoji relativno mali broj GIS postrojenja i njihova se izgradnja pojavljuje u dužim vremenskim razmacima u odnosu na klasična zrakom izolirana postrojenja na otvorenom (AIS) koja se češće rekonstruiraju, dograđuju ili grade. Stoga gledano unatrag, na tržištu niti nije realiziran velik broj ugovora za isporuku opreme za takve elektroenergetske objekte (GIS), pa se onda s ovako postavljenom odrednicom (5 godina) pruža mogućnost da se u nadmetanje javi veći broj ponuditelja koji su stekli tražene reference u tom razdoblju.
Popis ugovora kao dokaz o uredno izvršenoj isporuci sadrži ili mu se prilaže:
a) potvrda o ispunjenom ugovoru, izdanu ili potpisanu od naručitelja, ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ZJN ili
b) potvrda o ispunjenom ugovoru izdanu od privatnog subjekta ili
c) u nedostatku dokumenta pod b) izjava gospodarskog subjekta o uredno ispunjenom ugovoru uz dokaz da je potvrda zatražena.
Naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
Popisu ugovora kao dokaz o zadovoljavajućoj isporuci roba obvezno se prilaže ili isti sadrži potvrdu druge ugovorne strane da je ugovor o isporuci roba uredno izvršen.
Ovim dokazom Ponuditelj mora dokazati da je u traženom razdoblju uredno izvršio jedan ili više istih ili sličnih ugovora kao što je dio predmeta nabave.
Iz potvrda o ispunjenom ugovoru mora biti vidljivo da se radi o nabavi primarne opreme (GIS 110 kV) ili višeg naponskog nivoa, (uključujući minimalno 2 vodna, 2 transformatorska i 1 sekcijsko polje).
Potvrda manjkava u bilo kojem od gore navedenih obvezatnih podataka neće se smatrati valjanim dokazom.
Obrazloženje:
Naručitelj traži dokaze u svrhu utvrđivanja sposobnosti urednog izvršenja obveza gospodarskog subjekta prema drugoj ugovornoj strani, budući da se radi o izrazito osjetljivoj i odgovornoj problematici nabave GIS postrojenja 110 kV u TS 110/(10)20 kV.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Popis ugovora o izvedenim radovima
Ponuditelj mora dostaviti popis ugovora o radovima izvršenim u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom pet godina koje prethode toj godini. Popis Ugovora daje se na ili sukladno obrascu B.2. iz DZN2.
Popis ugovora kao dokaz o zadovoljavajućem izvršenju radova obvezno sadrži:
— vrijednost radova,
— datum izvođenja radova,
— mjesto izvođenja radova,
— naziv druge ugovorne strane.
Popisu ugovora kao dokaz o zadovoljavajućem izvršenju radova obvezno se prilaže ili isti sadrži potvrdu druge ugovorne strane da su radovi izvedeni u skladu s pravilima struke i uredno izvršeni.
Ovim dokazom Ponuditelj mora dokazati da je u traženom razdoblju uredno izvršio jedan ili više istih ili sličnih ugovora kao što je dio predmeta nabave.
Iz potvrda o ispunjenom ugovoru osim gore navedenog mora biti vidljivo da se radi o izvođenju elektromontažnih radova, ispitivanjima i puštanju u pogon GIS postrojenja 110 kV u TS 110/xx kV ili višeg naponskog nivoa, (uključujući minimalno 2 vodna, 2 transformatorska i 1 sekcijsko polje).
Potvrda manjkava u bilo kojem od gore navedenih obvezatnih podataka neće se smatrati valjanim dokazom.
Obrazloženje:
Naručitelj traži dokaze u svrhu utvrđivanja sposobnosti urednog izvršenja obveza gospodarskog subjekta prema drugoj ugovornoj strani, budući da se radi o izrazito osjetljivoj i odgovornoj problematici montaže, ispitivanja i puštanja u pogon GIS postrojenja 110 kV u TS 110/(10)20 kV.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Popis ugovora o izvršenim uslugama
Ponuditelj mora dostaviti popis ugovora o uslugama izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom pet godina koje prethode toj godini. Popis Ugovora daje se na ili sukladno obrascu B.3. iz djela DZN2.
Obrazloženje uvjeta/okolnosti u smislu članka 72. st. 5. toč.1. ZJN („ako je potrebno radi osiguranja odgovarajuće razine natjecanja naručitelj može odrediti i duže razdoblje”):
U elektroenergetskom sustavu RH postoji relativno mali broj GIS postrojenja i njihova izgradnja i projektiranje pojavljuje se u dužim vremenskim razmacima u odnosu na klasična zrakom izolirana postrojenja na otvorenom (AIS) koja se češće rekonstruiraju, dograđuju ili grade. Stoga gledano unatrag, na tržištu niti nije realiziran velik broj ugovora za usluge projektiranja takvih elektroenergetskih objekata (GIS), pa se onda s ovako postavljenom odrednicom (5 godina) pruža mogućnost da se u nadmetanje javi veći broj ponuditelja koji su stekli tražene reference u tom razdoblju.
Popis ugovora u privitku mora sadržavati ili mu se prilaže:
a) potvrdu o ispunjenom ugovoru, izdanu ili potpisanu od Naručitelja, ako je druga ugovorna strana Naručitelj u smislu ZJN ili
b) potvrdu o ispunjenom ugovoru izdanu od privatnog subjekta ili
c) u nedostatku dokumenta pod b) izjavu gospodarskog subjekta o uredno ispunjenom ugovoru uz dokaz da je potvrda zatražena.
Ovim dokazom Ponuditelj mora dokazati da je u traženom razdoblju uredno izvršio jedan ili više istih ili sličnih ugovora kao što je dio predmeta nabave i to:
— izrada projektno-tehničke dokumentacije cjelovitog elektrotehničkog izvedbenog projekta GIS postrojenja 110 kV u TS 110/xx ili višeg naponskog nivoa, (uključujući minimalno 2 vodna, 2 transformatorska, i 1 sekcijsko polje)
Potvrda manjkava u bilo kojem od gore navedenih obvezatnih podataka neće se smatrati valjanim dokazom.
Obrazloženje:
Naručitelj traži dokaze u svrhu utvrđivanja sposobnosti urednog izvršenja obveza gospodarskog subjekta prema drugoj ugovornoj strani, jer želi sklopiti ugovor s iskusnim i pouzdanim Ponuditeljem, budući da se radi osjetljivoj i odgovornoj problematici projektiranja GIS 110 kV postrojenja u TS 110/(10)20 kV.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Ukupna vrijednosti svih izvršenih ugovora iz točke 4.3.1. treba biti najmanje jednaka procijenjenoj vrijednosti nabave u ovom postupku, pokazatelj je da Ponuditelj ima iskustva u djelatnosti koja je predmet ove nabave u opsegu koji je minimalno potreban za zadovoljenje zahtjeva Naručitelja. Naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
U slučaju ponude Zajednice ponuditelja, članovi Zajednice sposobnost iz ove točke dokazuju za izvršenje onog dijela predmeta nabave kojeg će izvršavati.
Navod o tehničkim stručnjacima ili tehničkim odjelima koji će biti uključeni u ugovor neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu
Izvođenje radova
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da će imati na raspolaganju tehničke stručnjake potrebne za izvođenje radova koji su predmet nabave, te u tu svrhu dostaviti:
a) izjavu o raspolaganju tehničkim stručnjacima (Obrazac E) iz dijela DZN2 Obrasci ponude,
b) popis tehničkih stručnjaka među kojima je najmanje:
1. jednog (1) ovlaštenog voditelja građenja elektrotehničke struke
2. dvije (2) osobe osposobljene za ugradnju, ispitivanje i puštanje u rad ponuđenog tipa metalom oklopljenog i plinom SF6 izoliranog postrojenja naponske razine 110 kV.
Obrazloženje:
1. Za stručnjaka koji se traži pod 1:
Nužnost ispunjavanja ovog uvjeta proizlazi iz odredbi članaka 26.,27. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN 78/15)
2. Za stručnjake koje se traže pod 2:
Ugradnju, ispitivanje na mjestu ugradnje i puštanje u rad metalom oklopljenog i plinom SF6 izoliranog postrojenja naponske razine 110 kV zbog njegove važnosti i složenosti, te valjanosti jamstvenog roka, mogu obaviti samo certificirane osobe.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Pružanje usluga
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da će imati na raspolaganju tehničke stručnjake potrebne za pružanje usluga projektiranja (izradu projektno-tehničke dokumentacije) koje su predmet nabave, te u tu svrhu dostaviti:
a) izjavu o raspolaganju tehničkim stručnjacima na ili sukladno Obrascu E. iz dijela DZN2
b) popis tehničkih stručnjaka, među kojima:
1. Najmanje jednog (1) ovlaštenog inženjera elektrotehnike sa stručnim iskustvom na poslovima projektiranja GIS postrojenja 110 kV ili više naponske razine, uključujući i pripadajuće sekundarne sustave.
Obrazloženje:
Uvjet koji se postavlja u pogledu ovlaštenih inženjera elektrotehnike za izradu projektno tehničke dokumentacije, proizlazi iz činjenice da se projektno tehnička dokumentacija koja se izrađuje u okviru predmeta nabave sastoji od elektrotehničkog dijela, pri čemu se poslovi projektiranja obavljaju isključivo u okviru zadaća struke (članak 17. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN 78/15), kao posebnog propisa).
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Obrazovne i stručne kvalifikacije osoba odgovornih za izvođenje radova i pružanje usluga
Izvođenje radova
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da osobe odgovorne za izvođenje radova (nominirane pod točkom 4.3.2.1. DZN) ispunjavaju uvjete u skladu s člankom 26., 27. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN 78/15) kao i ostale ovdje propisane uvjete, te u tu svrhu dostaviti:
1. Potvrda o upisu u Imenik ovlaštenih voditelja građenja elektrotehničke struke nadležne Komore.
2. Referentnu listu značajnijih poslova iz koje je vidljivo stručno iskustvo inženjera gradilišta (ovlaštenog voditelja građenja) u elektromontažnim radovima izgradnje elektroenergetskih postrojenja 110 kV ili više naponske razine (odnosi se na jednog ovlaštenog voditelja građenja elektrotehničke struke).
3. Važeće certifikate ili uvjerenja izdana od strane proizvođača ponuđenog GIS postrojenja ili njegovog ovlaštenog predstavnika za osobe osposobljene za ugradnju, ispitivanje i puštanje opreme u rad.
Obrazloženje:
1. Za stručnjaka koji se traži pod 1 i 2.:
Prema članku 30. Zakona o poslovima u djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN 78/15); Izvođač mora u obavljanju djelatnosti građenja imati zaposlenog ovlaštenog voditelja građenja i/ili ovlaštenog voditelja radova.
Prema članku 26. Zakona o komori arhitekata i komorama inženjera u graditeljstvu i prostornom uređenju (NN 78/2015); Upisom u imenik ovlaštenih voditelja građenja stječe se strukovni naziv ovlašteni voditelj građenja elektrotehničke struke.
2. Za stručnjake koji se traže pod 3.:
Ugradnju, ispitivanje na mjestu ugradnje i puštanje u rad metalom oklopljenog i plinom SF6 izoliranog postrojenja naponske razine 110 kV zbog njegove važnosti i složenosti, te valjanosti jamstvenog roka, mogu obaviti samo certificirane osobe. Nedostatak traženih certifikata rezultirat će odbijanjem ponude ponuditelja.
Ukoliko dokazi o osposobljenosti (potvrda, uvjerenje ili certifikat) nisu na hrvatskom jeziku, Ponuditelj je obvezan iste dostaviti u izvorniku sa prijevodom ovlaštenog sudskog tumača za odnosni jezik na hrvatski jezik.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Pružanje usluga
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da osobe odgovorne za izvršenje poslova (nominirane pod točkom 4.3.2.2. DZN) ispunjavaju uvjete u skladu s člankom 17. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN 78/15), te u tu svrhu dostaviti:
1. referentnu listu značajnijih projekata, istovjetnog ili višeg nivoa razrade iz koje je vidljivo traženo stručno iskustvo na poslovima projektiranja GIS postrojenja 110 kV ili više naponske razine, uključujući i pripadajuće sekundarne sustave*,
2. potvrdu o upisu u Imenik ovlaštenih inženjera nadležne Komore (odnosi se na tehničkog stručnjaka iz točke 4.3.2.2. DZN, tj. jednog ovlaštenog inženjera elektrotehnike).
Obrazloženje:
1. Za stručnjaka koji se traži pod 1:
Dokaz u obliku preslika potpisnih stranica iz projekata Naručitelj je zatražio u smislu odredbe članka 51. Zakona o gradnji (NN br. 153/13) kojom je projektant definiran kao fizička osoba, odgovorna da projekti koje izrađuje ispunjavaju propisane uvjete. Potpisne stranice izvedbenog projekta moraju biti potpisane i ovjerene od svih osoba navedenih na tim stranicama. Traženim dokazom Ponuditelj treba dokazati raspoloživost upravo onih tehničkih stručnjaka koji imaju potrebno iskustvo i stručnu sposobnost/znanje potrebno za realizaciju izrade projektno-tehničke dokumentacije.
Ukoliko iz preslika potpisnih stranica nije vidljivo da se izvedbeni projekt odnosi na postrojenje 110 kV u TS 110/xx ili višeg naponskog nivoa, potrebno je priložiti i preslike odgovarajućih stranica projekata kojima se dokazuje navedeno.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Izjava o alatima, uređajima, tehničkoj opremi ili programskim paketima koja je Izvoditelju radova na raspolaganju u svrhu izvršenja ugovora
Izvođenje radova
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da će imati na raspolaganju alate, uređaje i tehničku opremu, potrebne za izvođenje radova koji su sastavni dio predmeta ove nabave, te u tu svrhu dostaviti:
1. izjavu o raspolaganju alatima, uređajima, tehničkom opremom i programskih paketima (Obrazac F iz dijela DZN2),
2. popis alata/uređaja/tehničke opreme/programskih paketa među kojom najmanje:
— jedan uređaj za vakumiranje i punjenje plina,
— jedan uređaj za visokonaponska ispitivanja,
— jedan uređaj za mjerenje padova napona,
— jedan uređaj za detekciju SF6 plina,
— jedan uređaj za mjerenje kvalitete SF6 plina.
Za alate/uređaje/tehničku opremu u najmu potrebno je priložiti ugovore o najmu ili drugi odgovarajući dokaz ili izjavu o prihvaćanju obveze drugih gospodarskih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje Ponuditelju za potrebe izvršenja predmeta nabave u vrijeme izvršenja ugovora.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Pružanje usluga (Izrada projektno-tehničke dokumentacije)
Ponuditelj ovim dokazom sposobnosti mora dokazati da će imati na raspolaganju alate, uređaje ili tehničku opremu, potrebnu za izradu projektno-tehničke dokumentacije, te u tu svrhu dostaviti:
a) izjavu o raspolaganju alatima, uređajima ili tehničkom opremom na ili sukladno Obrascu G. iz dijela DZN2,
b) popis cjelokupne tehničke/softverske opreme potrebne za izradu projektno tehničke dokumentacije, među kojom obavezno programske pakete:
o AutoCAD*
Za programske pakete u najmu potrebno je priložiti ugovore o najmu ili drugi odgovarajući dokaz ili izjavu o prihvaćanju obveze drugih gospodarskih subjekata da će te resurse staviti na raspolaganje Ponuditelju za potrebe izvršenja predmeta nabave u vrijeme izvršenja ugovora.
Za svaki programski paket uz popis treba priložiti presliku licence, odnosno dokaz o vlasništvu ili drugu ispravu-dokument o pravu korištenja.
Obrazloženje:
*Navedeni softverski paket koristi standardni format za razmjenu vektorskih podataka između različitih programskih rješenja, kao i za posebne potrebe u domeni projektiranja elektroenergetskih objekata. Koriste ga sve projektantske kuće koje se bave projektiranjem elektroenergetskih objekata, kao i sam HOPS.
Napomena: Ponuditelj u sklopu elektronički uvezane i dostavljene ponude uvrštava (učitava u EOJN) skenirani traženi dokaz sposobnosti.
Ponuditelj treba dokazati da raspolaže svom potrebnom tehničkom i ostalom opremom i sredstvima, za izvršenje svih usluga zahtijevanih DZN.

III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima

III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama

III.3.1)Podaci o određenoj profesiji

III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.2)Kriteriji za odabir ponude

IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude

Najniža cijena

IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi

Provodi se elektronička dražba: ne

IV.3)Administrativni podaci

IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio naručitelj:

3000-V-8/16

IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor

ne

IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije (osim za DSN)

Dokumentacija se naplaćuje: ne

IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

13.2.2017 - 12:00

IV.3.5)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni

hrvatski.

IV.3.6)Rok valjanosti ponude

danima: 120 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.3.7)Uvjeti za javno otvaranje ponuda

Datum: 13.2.2017 - 12:00

Mjesto

Hrvatski operator prijenosnog sustava d.o.o

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

VI.2)Podaci o fondovima Europske unije

Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

VI.3)Dodatni podaci:

VI.4)Žalbeni postupak

VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe

Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Žalba se izjavljuje u roku 10 dana od dana:
i. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje, te dodatne dokumentacije ako postoji,
ii. objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije,
iii. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te postupak otvaranja ponuda,
iv. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.

VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.5)Datum slanja ove objave:

23.12.2016

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: