Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.05.2017. 08:43
Nabavka medicinske opreme i namještaja, stomatološke stolice, automatskih hematoloških brojača, opreme za biohemiju
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
5475-1-1-10-3-14/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv Opština Stanari
IDB/JIB 4403845960005
Kontakt osoba Boris Miličić
Adresa Stanari bb
Poštanski broj 74208 Stanari (sp bl)
Opština/Grad Stanari
Telefon (053) 201-810
Faks
Elektronska pošta finansije@opstinastanari.com
Internet adresa
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Stanari
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Da
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
MEDICINSKA OPREMA
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
MEDICINSKA OPREMA ZA POTREBE JZU DOM ZDRAVLJA STANARI
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
FINANSIRANJE OBEZBJEĐENO BUDžETOM OPŠTINE STANARI.
PLAĆANJE SE VRŠI NA SLEDEĆI NAČIN:
- 20% OD UGOVORENOG IZNOSA AVANSNO PO POTPISIVANJU UGOVORA
- 30% OD UGOVORENOG IZNOSA DO KRAJA 2017. GODINE
- 50% OD UGOVORENOG IZNOSA DO 15.04.2018. GODINE
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
DA JE SUBJEKATA REGISTROVAN ZA OBAVLJANJE PREDMETNE DJELATNOSTI. AKTUELNI IZVOD IZ SUDSKOG REGISTRA
ILI DRUGI DOKUMENT KOJIM SEE DOKAZUJE DA JE PRIVREDNI SUBJEKAT REGISTROVAN ZA PROMETOVANJE
MEDICINSKOM OPREMOM
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
BILANSI USPJEHA ZA POSLEDNJE DVIJE FINANSIJSKE GODINE. NEGATIVAN REZULTAT ZNAČI DISKVALIFIKACIJU.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
USPJEŠNO REALIZOVANA DVA UGOVORA KOJI SE ODNOSE NA ISTI ILI SLIČAN PREDMET NABAVKE.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.6.2017.
IV 3.c. Novčana naknada
Da
IV 3.c-1. Iznos novčane naknade
20
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.6.2017. 08:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.6.2017. 08:30:00
Adresa i mjesto KAO U ANEKSU A
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Boris Miličić
Adresa Stanari bb
Poštanski broj 74208 Stanari (sp bl)
Opština/Grad Stanari
Telefon (053) 201-810
Faks (053) 201-818
Elektronska pošta boris.milicic@opstinastanari.com
Internet adresa www.opstinastanari.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Boris Miličić
Adresa Stanari bb
Poštanski broj 74208 Stanari (sp bl)
Opština/Grad Stanari
Telefon (053) 201-810
Faks (053) 201-818
Elektronska pošta boris.milicic@opstinastanari.com
Internet adresa www.opstinastanari.com
I 7. Adresa ugovornog organa u čije ime se provodi nabavka
Naziv JZU DOM ZDRAVLJA STANARI
IDB/JIB 4404051510001
Adresa Raškovci bb
Poštanski broj 74208 Stanari (sp bl)
Opština/Grad Stanari
Telefon (053) 201-819
Faks (053) 201-818
Elektronska pošta javnenabavke@opstinastanari.com
Internet adresa
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
MEDICINSKI NAMJEŠTAJ I OPREMA
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
MEDICINSKI NAMJEŠTAJ POTREBAN SA OPREMANJE KANCELARIJA I ORDINACIJA KAO I OPREMA POTREBNA ZA
ISTO
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
III Ukupna količina ili obim ugovora
JEDAN UGOVOR
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
98000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 DANA OD DANA POTPISIVANJA UGVORA
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA STANARI, JZU DOM ZDRAVLJA
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
STOMATOLOŠKA STOLICA
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
STOMATOLOŠKA STOLICA ZA POTREBE STOMATOLOŠKE ORDINACIJE U OKVIRU JZU DOM ZDRAVLJA
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
III Ukupna količina ili obim ugovora
JEDAN UGOVOR
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
25000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 DANA OD DANA POTPISIVANJA UGOVORA
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA STANARI, JZU DOM ZDRAVLJA
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
AUTOMATSKI HEMATOLOŠKI BROJAČ
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
BROJAČ SA DEFINISANIM PARAMETRIMA ZA POTREBE JZU DOM ZDRAVLJA STANARI
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
III Ukupna količina ili obim ugovora
JEDAN UGOVOR
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 DANA OD DANA POTPISIVANJA UGOVORA
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA STANARI, JZU DOM ZDRAVLJA
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
OPREMA ZA BIOHEMIJU
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
OPREMA DEFINISANA TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM ZA POTREBE LAOBRATORIJE JZU DOM ZDRAVLJA
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
III Ukupna količina ili obim ugovora
JEDAN UGOVOR
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 DANA OD DANA POTPISIVANJA UGOVORA
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA STANARI, JZU DOM ZDRAVLJA
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
Hercegovinalijek d.o.o. Mostar - Muje Pašića br.4 88000 Mostar
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
ENA d.o.o. Sarajevo - P.J. Trgovina na veliko br. 2 Sarajevo - DŽEMALA BIJEDIĆA 162 71000 Sarajevo
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
31.07.2017
-
15.06.2017
-
30.06.2017
-
06.07.2017
-
17.07.2017
-
24.07.2017
-
14.08.2017
-
24.08.2017
-
28.08.2017
-
02.09.2017
-
22.06.2017