Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.09.2017. 10:30
(poništenje poziva) Nabavka medicinske opreme i namještaja, stomatološke stolice, automatskih hematoloških brojača, opreme za biohemiju
OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE
5475-1-1-10-4-39/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv Opština Stanari
IDB/JIB 4403845960005
Kontakt osoba Boris Miličić
Adresa Stanari bb
Poštanski broj 74208 Stanari (sp bl)
Opština/Grad Stanari
Telefon (053) 201-810
Faks
Elektronska pošta finansije@opstinastanari.com
Internet adresa
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 2.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Stanari
I 2.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Da
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Poništava se
Svi lotovi
II 2.b-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju
1,2,3,4
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
MEDICINSKA OPREMA
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
MEDICINSKA OPREMA ZA POTREBE JZU DOM ZDRAVLJA STANARI
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 4. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ANEKS A
I 4. Adresa ugovornog organa u čije ime se provodi nabavka
Naziv JZU DOM ZDRAVLJA STANARI
IDB/JIB 4404051510001
Adresa Raškovci bb
Poštanski broj 74208 Stanari (sp bl)
Opština/Grad Stanari
Telefon (053) 201-819
Faks (053) 201-818
Elektronska pošta javnenabavke@opstinastanari.com
Internet adresa
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
MEDICINSKI NAMJEŠTAJ I OPREMA
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
MEDICINSKI NAMJEŠTAJ POTREBAN SA OPREMANJE KANCELARIJA I ORDINACIJA KAO I OPREMA POTREBNA ZA
ISTO
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
II Ukupna količina ili obim ugovora
JEDAN UGOVOR
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
98000,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 DANA OD DANA POTPISIVANJA UGVORA
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA STANARI, JZU DOM ZDRAVLJA
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja
postupka javne nabavke.:
Na osnovu uložene žalbe jednog od potencijalnih ponuđača i nemogućnosti sastavljanja odgovarajuće tenderske
dokumentacije ugovorni organ je nakon nekoliko odgađanja termina otvaranja ponuda odluči da isti poništi.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
2.9.2017.
V 2. Broj primljenih ponuda
0
V 3. Broj prihvatljivih ponuda
0
V 4. Informacije o najnižoj/najvišoj cijeni prihvatljivih ponuda
V 4.a. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
0,00
V 4.b. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
0,00
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
STOMATOLOŠKA STOLICA
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
STOMATOLOŠKA STOLICA ZA POTREBE STOMATOLOŠKE ORDINACIJE U OKVIRU JZU DOM ZDRAVLJA
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
II Ukupna količina ili obim ugovora
JEDAN UGOVOR
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
25000,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 DANA OD DANA POTPISIVANJA UGOVORA
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA STANARI, JZU DOM ZDRAVLJA
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja
postupka javne nabavke.:
Na osnovu uložene žalbe jednog od potencijalnih ponuđača i nemogućnosti sastavljanja odgovarajuće tenderske
dokumentacije ugovorni organ je nakon nekoliko odgađanja termina otvaranja ponuda odluči da isti poništi.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
1.9.2017.
V 2. Broj primljenih ponuda
0
V 3. Broj prihvatljivih ponuda
0
V 4. Informacije o najnižoj/najvišoj cijeni prihvatljivih ponuda
V 4.a. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
0,00
V 4.b. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
0,00
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
AUTOMATSKI HEMATOLOŠKI BROJAČ
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
BROJAČ SA DEFINISANIM PARAMETRIMA ZA POTREBE JZU DOM ZDRAVLJA STANARI
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
II Ukupna količina ili obim ugovora
JEDAN UGOVOR
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11000,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 DANA OD DANA POTPISIVANJA UGOVORA
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA STANARI, JZU DOM ZDRAVLJA
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja
postupka javne nabavke.:
Na osnovu uložene žalbe jednog od potencijalnih ponuđača i nemogućnosti sastavljanja odgovarajuće tenderske
dokumentacije ugovorni organ je nakon nekoliko odgađanja termina otvaranja ponuda odluči da isti poništi.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
1.9.2017.
V 2. Broj primljenih ponuda
0
V 3. Broj prihvatljivih ponuda
0
V 4. Informacije o najnižoj/najvišoj cijeni prihvatljivih ponuda
V 4.a. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
0,00
V 4.b. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
0,00
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
OPREMA ZA BIOHEMIJU
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
OPREMA DEFINISANA TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM ZA POTREBE LAOBRATORIJE JZU DOM ZDRAVLJA
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu
njegu
II Ukupna količina ili obim ugovora
JEDAN UGOVOR
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
40000,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
45 DANA OD DANA POTPISIVANJA UGOVORA
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA STANARI, JZU DOM ZDRAVLJA
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Dokazivi razlozi koji su izvan kontrole ugovornog organa i koji se nisu mogli predvidjeti u vrijeme pokretanja
postupka javne nabavke.:
Na osnovu uložene žalbe jednog od potencijalnih ponuđača i nemogućnosti sastavljanja odgovarajuće tenderske
dokumentacije ugovorni organ je nakon nekoliko odgađanja termina otvaranja ponuda odluči da isti poništi.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
1.9.2017.
V 2. Broj primljenih ponuda
0
V 3. Broj prihvatljivih ponuda
0
V 4. Informacije o najnižoj/najvišoj cijeni prihvatljivih ponuda
V 4.a. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
0,00
V 4.b. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
0,00
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar