Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.07.2017. 12:08
Nabavka električnih elevatora sa nadograđenom trakom sa valjcima za ulaz u bagažnik
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
246-1-1-714-3-95/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP MEĐUNARODNI AERODROM SARAJEVO D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200068970001
Kontakt osoba Nenad Ćipović
Adresa Kurta Schorka 36
Poštanski broj 71210 Ilidža (bhp sa)
Općina/Grad Ilidža
Telefon (033) 289-159
Faks (033) 289-141
Elektronska pošta ncipovic@sarajevo-airport.ba
Internet adresa www.sarajevo-airport.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Djelatnost zračne luke
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
ELEKTRIČNI ELEVATORI SA NADOGRAĐENOM TRAKOM SA VALJCIMA ZA ULAZ U BAGAŽNIK
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
ELEKTRIČNI ELEVATOR SA NADOGRAĐENOM TRAKOM SA VALJCIMA ZA ULAZ U BAGAŽNIK
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 42417000-2 | Elevatori i konvejeri |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
2 kom
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1200000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište ugovornog organa
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok isporuke jedan je od kriterija koji se boduje
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Definisani tenderskom dokumentacijom
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisana tenderskom dokumentacijom
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Definisana tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Definisana tenderskom dokumentacijom
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Cijena 70,00 %
3 Garancija 10,00 %
4 Rok isporuke 10,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
15.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.8.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.8.2017. 12:30:00
Adresa i mjesto Sjedište ugovornog organa, Upravna zgrada, Sala za sastanke
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name PC Sarajevo International Airport LLC
UIN 4200068970001
Contact person Nenad Ćipović
Address Kurta Schorka 36
Postal code 71210 Ilidža (bhp sa)
Municipality/City Ilidža
Telephone (033) 289-159
Fax number (033) 289-141
Email address ncipovic@sarajevo-airport.ba
Website address www.sarajevo-airport.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Airport-related activities
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
ELECTRICAL ROLLERTRACK CONVEYOR VEHICLE
II 1.b. Description of the object of the contract
ELECTRICAL ROLLERTRACK CONVEYOR VEHICLE
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 42417000-2 Elevators and conveyors
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
2 pieces
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
15.8.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 16.8.2017. 12:00:00
Address and place as in I 1.
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
No additional information
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
NEXEN d.o.o. Banja Luka - Ulica Kozarska 61 b 78000 Banja Luka
-
TONI KAHLBACHER GmbH & CO. KG Kitzbühel - St.Johanner Straße 48 A-6370 Kitzbühel
-
VACULEX UK Ltd. Birmingham - C5 Aston Seedbed Centre, Avenue Road, Aston B7 4NT Birmingham
-
ProcessControl d.o.o. Sarajevo - ul. Topal Osman paše broj 18A 71000 Sarajevo
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
BISERNICA d.o.o. Sarajevo - Ul. Marka Marulića br.3T 71000 Sarajevo
-
INELEX d.o.o. Sarajevo - ul. Rudija Alvadža broj 137 71000 Sarajevo
-
NS Copex d.o.o. Novi Sad - Žarka Vasiljevića 19 21000 Novi Sad
-
TTU energetik d.o.o. Tuzla - ul. 18. hrvatske brigade br. 25 75000 Tuzla
-
NERMINPROM d.o.o. Sarajevo - Ul. Džemala Bijedića broj 121 71000 Sarajevo