Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.07.2017. 13:23
(izmjena aukcije) Nabavka alata za zavarivanje
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
663-1-1-1232-8-369/17
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 663-1-1-1232-3-336/17
Datum objave obavještenja 20.7.2017.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZD RUDNICI "KREKA" D.O.O. - TUZLA
IDB/JIB 4209020780003
Kontakt osoba Za komercijalna pitanja: Lejla Husejnović, tel. 035/287- 501, za tehnička pitanja:
Anela Karić 035/813-047, Mirza Hasić 035/810-090, Goran Krajina 035/574-232,
Sabina Osmanović 035/349-576
Adresa Mije Keroševića Guje br. 1
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 280-083
Faks (035) 287-460
Elektronska pošta poslovikomercijale@kreka.ba
Internet adresa www.kreka.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3.b. mijenja se i glasi:
10.8.2017.
Odjeljak IV 6. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 10.8.2017. 11:30:00
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 10.8.2017. 12:00:00
Adresa i mjesto Mije Keroševića Guje br.1 75 000 Tuzla
Odjeljak V ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE dodaje se i glasi:
Preuzimanje tenderske dokumentacije od strane potencijalnih ponuđača moguće je isključivo preko Portala e-Nabavke
(https://www.ejn.gov.ba).
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
D.O.O. EUROSAN Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
MEDI-FREY d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 80I 71000 Novo Sarajevo
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Minerva Medica d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 185XII 71210 Ilidža
-
ELMONT D.o.o Bijeljina - Majevičkih brigada br.34 76300 Bijeljina
-
METALOTEHNA d.d. Tuzla - ul. 15. Maja bb - TC Sjenjak 75000 Tuzla
-
SOMEL d.o.o. Sarajevo - ul. Merhemića trg broj 10 71000 Sarajevo
-
BEJTKOV d.o.o. Visoko - Zanatski centar Sebilj bb 71300 Visoko
-
20.07.2017