Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.09.2018. 12:47
Nabavka ratraka mašine za uređenje ski staza
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
707-1-1-150-3-52/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP ZOI'84 OCS D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200347000004
Kontakt osoba Haris Smailhodžić
Adresa Alipašina bb,dvorana Zetra ulaz E
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 276-142
Faks (033) 212-027
Elektronska pošta komercijala@zoi84.ba
Internet adresa www.zoi84.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka ratraka mašine za uređenje ski staza .
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34114000-9 | Vozila za posebne namjene |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
500000,00
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
500000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke i istovara je OJ Ski centar Bjelašnica.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
prema uslovima iz tenderske dokumentacije
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
prema uslovima iz tenderske dokumentacije
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
prema uslovima iz tenderske dokumentacije
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
prema uslovima iz tenderske dokumentacije
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
prema uslovima iz tenderske dokumentacije
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Broj odrađenih radnih sati 20,00 %
2 Starost vozila 20,00 %
3 Cijena 60,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
22.10.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 5.11.2018. 10:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 5.11.2018. 11:00:00
Adresa i mjesto Alipašina bb, dvorana Zetra ulaz E
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Haris Smailhodžić
Adresa Alipašina bb,dvorana Zetra ulaz E
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 276-142
Faks (033) 212-027
Elektronska pošta komercijala@zoi84.ba
Internet adresa www.zoi84.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Haris Smailhodžić
Adresa Alipašina bb,dvorana Zetra ulaz E
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 276-142
Faks (033) 212-027
Elektronska pošta komercijala@zoi84.ba
Internet adresa www.zoi84.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name KJP ZOI'84 OCS d.o.o.
UIN 4200347000004
Contact person Haris Smailhodžić
Address Alipašina bb,dvorana Zetra ulaz E
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 276-142
Fax number (033) 212-027
Email address komercijala@zoi84.ba
Website address www.zoi84.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Sarajevo Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
purchase of a used machine for arranging ski trails
II 1.b. Description of the object of the contract
The subject of public procurement is the purchase of used machines for the organization of ski trails. The subject of
procurement is determined by the Technical specification which is annexed to the tender documentation. In order for the
offer to be considered as a suitable vehicle, it must satisfy all the requirements specified in the Technical Specification.
Purchaser purchases exclusively used vehicles, serviced and ready to work on ski trails immediately after delivery.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 34114000-9 Specialist vehicles
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Quantity of the subject of procurement: 2 vehicles are purchased.
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
22.10.2018.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 5.11.2018. 10:30:00
Address and place Alipašina bb,dvorana Zetra ulaz E
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
There is no fee for the TD. Tender documentation can be downloaded on the portal of the Public Procurement Agency
https://www.ejn.gov.ba/. only after the completion of the registration procedure. The registration process is very simple, it
takes a short time and it is free.In order for the bidder to participate in the public procurement procedure for which the
tender documentation is published on the Public Procurement Portal, it is not sufficient for the bidder to be registered and
activated, but also to directly undertake the tender documentation for the specific procedure. At the moment when the
bidder takes over the tender documentation, it is possible, as already stated, to clarify the tender documentation, to create
a report on its takeover as proof of takeover and to prove timely use of legal remedies. All correspondence regarding the
subject matter of the procurement takes place ONLY through the portal of the Public Procurement Agency where the tender
documentation is published. Through the portal of the Public Procurement Agency, interested bidders can ask questions
and ask for other clarifications for the subject procurement.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ASTORIJA M d.o.o. Banja Luka - Vuka Karadžića 6 78101 Banja Luka
-
TONI KAHLBACHER GmbH & CO. KG Kitzbühel - St.Johanner Straße 48 A-6370 Kitzbühel
-
GUMA PRO d.o.o. Sarajevo - Ulica Džemala Bijedića broj 178 71210 Ilidža
-
EUROMODUS d.o.o. Laktaši - Svetosavska broj 221 78250 Laktaši
-
MACROHARD MECHANIC d.o.o. - Dobrosava Jevđevića bb. 71420 Pale
-
M.R.M. export-import d.o.o. Ljubuški - Hrašljani broj 12 88320 Ljubuški
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
New Gradeko d.o.o. Visoko - ul. Kakanjska broj 4 71300 Visoko
-
12.12.2018
-
29.11.2018