Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.01.2020. 16:18
Nabavka arhitektonsko-inženjerskih usluga iz oblasti projektovanja, revizije i stručnog nadzora objekata visokogradnje
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
848-1-2-15-3-14/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA CENTAR SARAJEVO
IDB/JIB 4200650440009
Kontakt osoba Almir Pušina
Adresa Mis Irbina 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-394
Faks (033) 562-400
Elektronska pošta javnenabavke@centar.ba
Internet adresa www.centar.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Sarajevo Centar
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Više ponuđača
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
500000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka arhitektonsko-inženjerskih usluga iz oblasti projektovanja, revizije i stručnog nadzora objekata visokogradnje
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka arhitektonsko-inženjerskih usluga iz oblasti projektovanja, revizije i stručnog nadzora objekata visokogradnje
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
Dodatni predmet(i) | 71242000-6 | Izrada projekta i nacrta, procjena troškova |
Dodatni predmet(i) | 71248000-8 | Nadzor projekta i dokumentacija |
71247000-1 | Nadzor građevinskih radova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
20.2.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 4.3.2020. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 4.3.2020. 13:00:00
Adresa i mjesto Općina Centar Sarajevo, ul. Mis Irbina 1, kancelarija 204/II
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Izrada investiciono–tehničke dokumentacije objekata visokogradnje
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Izrada investiciono–tehničke dokumentacije objekata visokogradnje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
300000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Ekonomičnost rješenja procentualno neto površine u odnosu na bruto površinu 20,00 %
2 Rok izrade kompletnog projekta 30,00 %
3 Cijena 50,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Centar Sarajevo
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Revizija investiciono-tehničke dokumentacije objekata visokogradnje
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Revizija investiciono-tehničke dokumentacije objekata visokogradnje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
50000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok izvršenja revizije kompletnog projekta 40,00 %
2 Cijena 60,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Centar Sarajevo
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Stručni nadzor nad izvođenjem radova na objektima visokogradnje i tehničko savjetovanje
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Stručni nadzor nad izvođenjem radova na objektima visokogradnje i tehničko savjetovanje
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Navedeno uTD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
150000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 40,00 %
2 Cijena 60,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općina Centar Sarajevo
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Municipality Centar Sarajevo
UIN 4200650440009
Contact person Almir Pušina
Address Mis Irbina 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 562-394
Fax number (033) 562-400
Email address javnenabavke@centar.ba
Website address www.centar.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Municipality level (FBiH),Sarajevo Centar
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Architectural services; engineering services and integrated engineering services; urban planning and landscape
engineering services; related scientific and technical consulting services; technical testing and analysis services
II 1.a. Title of the object of the contract
Architectural and engineering services in the field of designing, auditing and expert supervision of buildings
II 1.b. Description of the object of the contract
Architectural and engineering services in the field of designing, auditing and expert supervision of buildings
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 71000000-8 Architectural, construction, engineering and inspection
services
71242000-6 Project and design preparation, estimation of costs
Additional object(s) 71248000-8 Supervision of project and documentation
71247000-1 Supervision of building work
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Detailed in the tender document
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
20.2.2020.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 4.3.2020. 12:00:00
Address and place Municipality Centar Sarajevo, Mis Irbina 1, 71000, Sarajevo
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
INTEGRA d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb.-zgrada INTEGRA 88000 Mostar
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
D.o.o. CTU-IPKIN Bijeljina - Vidovdanska br.48 76300 Bijeljina
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
Saturn Electric d.o.o. Beograd - Inženjera Kapusa 6 11080 Zemun - Beograd
-
15.01.2021
Stručni nadzor nad izvođenjem radova na objektima visokogradnje i tehničko savjetovanje
-
15.01.2021
Izrada investiciono–tehničke dokumentacije objekata visokogradnje
-
24.07.2020
Izrada investiciono–tehničke dokumentacije objekata visokogradnje
-
30.06.2020
Stručni nadzor nad izvođenjem radova na objektima visokogradnje i tehničko savjetovanje
-
10.03.2020