Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 11.06.2020. 15:48
Nabavka usluga tehničkog pregleda i prijema objekta
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
396-1-2-22-3-30/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv AKCIONARSKO DRUŠTVO OLIMPIJSKI CENTAR "JAHORINA" PALE
IDB/JIB 4400579510008
Kontakt osoba/Služba za kontakt Vanja Koroman
Adresa Jahorina bb
Poštanski broj 71423 Jahorina (sp bl)
Opština/Grad Pale (RS) (Istočno Sarajevo)
Telefon (057) 270-187
Faks (057) 270-090
Elektronska pošta olivera.lopatic@oc-jahorina.com
Internet adresa www.oc-jahorina.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Više ponuđača
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
370000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga - tehnički pregled i prijem objekata
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka usluga - tehnički pregled i prijem objekata
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
Dodatni predmet(i) | 71631300-3 | Usluge tehničkog pregleda zgrada |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u TD
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
2.7.2020.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 2.7.2020. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Ruski dom, Jahorina bb, 71423 Jahorina
Datum i vrijeme 2.7.2020. 12:30
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 1 - Pružanje usluga tehničkog pregleda i prijema objekata za koje je građevinsku dozvolu izdaje Ministarstvo
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Pružanje usluga tehničkog pregleda i prijema objekata za koje je građevinsku dozvolu izdaje Ministarstvo
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71631300-3 | Usluge tehničkog pregleda zgrada |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
250000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 2.7.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 2.7.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 2.7.2020. 12:30
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Lot 2 - pružanje usluga tehničkog pregleda i prijema objekata za koje građevinsku dozvolu izdaje organ jedinice
Lokalne samouprave
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Pružanje usluga tehničkog pregleda i prijema objekata za koje građevinsku dozvolu izdaje organ jedinice Lokalne
samouprave
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71631300-3 | Usluge tehničkog pregleda zgrada |
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Kao u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
120000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Kao u TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 2.7.2020.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 2.7.2020. 12:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 2.7.2020. 12:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
INTEGRA d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb.-zgrada INTEGRA 88000 Mostar
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
D.o.o. CTU-IPKIN Bijeljina - Vidovdanska br.48 76300 Bijeljina
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
Saturn Electric d.o.o. Beograd - Inženjera Kapusa 6 11080 Zemun - Beograd