Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.12.2020.
(aukcija) Nabavka usluga distribucije i maloprodaje administrativnih taksenih maraka Zeničko-dobojskog kantona
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
14143-1-2-5-3-3/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO FINANSIJA ZENIČKO-DOBOJSKOG KANTONA
IDB/JIB 4218335500008
Kontakt osoba/Služba za kontakt NERMIN PILJUG, JASMINA DIVJAN
Adresa KUČUKOVIĆI 2
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 460-770
Faks (032) 460-772
Elektronska pošta min.finansije@zdk.ba
Internet adresa http://www.zdk.ba/ministarstva/item/2955
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
3 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
69000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Javna nabavka za pružanje usluga distribucije i maloprodaje administrativnih taksenih maraka Zeničko-dobojskog kantona
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet javne nabavke je: usluge distribucije i maloprodaje administrativnih taksenih maraka Zeničko-dobojskog kantona,
na području Zeničko-dobojskog kantona, a u skladu sa karakteristikama i ostalim traženim zahtjevima naznačenim u
tenderskoj dokumentaciji.
Ponuđač se obavezuje da će distribuciju i maloprodaju taksenih maraka obezbijediti na najmanje 35 prodajnih mjesta na
području Zeničko-dobojskog kantona.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 98390000-3 | Ostale usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Distribucija i maloprodaja administrativnih taskenih maraka do 69.000,00 KM (bez PDV-a), u zavisnosti od potražnje fizičkih i
pravnih lica za taksenim markama u periodu od tri godine.
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ponuđač se obavezuje da će distribuciju i maloprodaju taksenih maraka obezbijediti na najmanje 35 prodajnih mjesta na
području Zeničko-dobojskog kantona.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u Tendesrkoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđač mora imati pravo obavljanja profesionalne djelatnosti, koja je u vezi s predmetom javne nabavke. Ponuđači moraju
u svrhu dokaza o ispunjavanju uvjeta iz člana 46. Zakona, odnosno tačke 3.2. ove tenderske dokumentacije uz ponudu
dostaviti dokaz o registraciji, ne stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana podnošenja ponude, u odgovarajućim
profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su registrirani ili osigurati posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa
kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke (za privredna
društva kopija Aktuelnog izvoda iz sudskog registra).
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Nema posebnih uslova za ekonomsku i finansijsku sposobnost.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Nema posebnih uslova za tehničku i profesionalnu sposobnost.
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
4.1.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.01.2021. 09:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kučukovići broj 2., 72000 Zenica
Datum i vrijeme 12.01.2021. 10:00
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Kao u Tenderskoj dokumentaciji
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba NERMIN PILJUG i JASMINA DIVJAN
Adresa KUČUKOVIĆI 2
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 460-770
Faks (032) 460-772
Elektronska pošta min.finansije@zdk.ba
Internet adresa http://www.zdk.ba/ministarstva/item/2955
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DUHANPROMET d.o.o. Sarajevo - ul. Radenka Abazovića broj 1 71000 Sarajevo
-
Općina Stari Grad Sarajevo - Zelenih beretki 4 71000 Sarajevo
-
iNovine BH d.o.o. - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Novo Sarajevo
-
Blicdruk d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 8 71000 Sarajevo
-
KJKP Toplane-Sarajevo d.o.o. Sarajevo - ul. Semira Frašte br. 22 71000 Sarajevo
-
Ministarstvo sigurnosti BiH - Služba za poslove sa strancima Sarajevo - Pijačna br.6 71210 Ilidža
-
POŠTE SRPSKE A.D. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 93 78000 Banja Luka
-
OKRUŽNI PRIVREDNI SUD BANJA LUKA - Gundulićeva 108 78101 Banja Luka
-
Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srpske - Trg Republike Srpkse 1 78101 Banja Luka