Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.03.2015. 13:12
Nabavka usluga izrade elaborata i glavnog projekta sanacije šest klizišta na području općine Kladanj
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
241-7-2-6-3-3/15
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA KLADANJ
IDB/JIB 4209176440008
Kontakt osoba Senahid Šarić
Adresa Kladanjske brigade br.2
Poštanski broj 75280 Kladanj (bhp sa)
Općina/Grad Kladanj
Telefon (035) 621-150
Faks (035) 621-150
Elektronska pošta senahid.saric@kladanj.ba
Internet adresa www.kladanj.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Kladanj
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
„Usluge izrade elaborata i glavnog projekta sanacije šest klizišta na području općine Kladanj“
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmetne usluge obuvataju izradu elaborata i glavnog projekta sanacije za šest klizišta na području općine Kladanj, prema
zadatom projektnom zadatku
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71320000-7 | Usluge tehničkog projektiranja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
35000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Šire područje općine Kladanj, lokacije po MZ -konkretnije navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
rok za izvršenje predmetnih usluga je maksimalno 100 dana od dana stupanja na snagu ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
8.4.2015.
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.4.2015. 14:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.4.2015. 14:30:00
Adresa i mjesto zgrada općine Kladanj, multimedijalna sala br. 23
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
tenderska dokumentacija je besplatna
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Tehnograd d.o.o. Tuzla - ul. Turalibegova br. 48 75000 Tuzla
-
GRADNJA - COP d.o.o. Brčko distrikt BiH - Maoča br. 150 76208 Brčko
-
Papilon d.o.o. Čelić - Abdulaha Kovačevića br. 89 75246 Čelić
-
TB INŽENJERING d.o.o. Breza - Ul. Bosanska br.40 71370 Breza
-
Mibral d.o.o. Sarajevo - ul. Srebrenička br.1 71000 Sarajevo
-
GEO KONZALTING d.o.o. Sarajevo - ul. Butmirska cesta broj 16 71210 Ilidža
-
GEOTEHNOS d.o.o. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 3 71000 Sarajevo
-
WINNER PROJECT d.o.o. Sarajevo - Ul. Zmaja od Bosne br. 47A 71000 Novo Sarajevo
-
GEOING GROUP d.o.o. Beograd - Kraljice marije 25 11000 Beograd
-
Građevinski fakultet Univerziteta u Sarajevu - Patriotske lige 30 71000 Sarajevo
-
BALEGEM d.o.o. Gradačac - ul. 6. Bataljona bb 76250 Gradačac
-
JUNUZOVIĆ-KOPEX d.o.o. Lukavac - Modrac, Studenac bb 75300 Lukavac
-
Design & QC d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 25D 71000 Sarajevo