Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 07.05.2015. 13:56

Nabavka usluga za odabir banke za kreditno zaduženje Općine Gračanica za realizaciju kapitalnih projekata na području Općine Gračanica u 2015. godini

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 07.05.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

720-1-2-4-3-3/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA GRAČANICA
IDB/JIB 4209387060007
Kontakt osoba Nerminka Subašić
Adresa Mula Mustafe Bašeskije 1
Poštanski broj 75320 Gračanica (bhp sa)
Općina/Grad Gračanica
Telefon (035) 700-800
Faks (035) 707-000
Elektronska pošta kabinet.nacelnika@opcina-gracanica.ba
Internet adresa www.opcina-gracanica.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo


Općinski nivo (FBIH),Gračanica

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

"Nabavka usluga za odabir banke za kreditno zaduženje Općine Gračanica za realizaciju kapitalnih projekata na području
Općine Gračanica u 2015. godini

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka usluga za odabir banke za kreditno zaduženje Općine Gračanica za realizaciju kapitalnih projekata na području
Općine Gračanica u 2015. godini

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 66113000-5 Usluge odobravanja kredita


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Prema tenderskoj dokumentaciji


II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

120313,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Poslovna jedinica banke

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

48 mjeseci (sa uključenim grejs periodom od 5 mjeseci) za iznos kredita od 1.050.000,00 KM

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđač mora biti registrovan u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u kojoj su osnovali firmu ili
dostaviti posebnu izjavu ili referencu kojom se dokazuje njihovo pravo da se profesionalno bave određenom djelatnošću

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

U skladu sa tenderskom dokumentacijom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne


III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

22.6.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 2.7.2015. 11:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 2.7.2015. 12:00:00
Adresa i mjesto Općina Gračanica, Multifunkcionalna sala, Ulica: M.M. Bašeskije 1, 75320
Gračanica

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Tenderska dokumentacija se može preuzeti lično u kancelariji br. 11, stara zgrada Općine Gračanica, ul. M.M.Bašeskije br.1,
75320 Gračanica, ili na pismeni zahtjev ponuđača. Ugovorni organ će dostaviti tendersku dokumentaciju preporučenom
poštanskom pošiljkom, u zakonom propisanom roku, u kojem slučaju Ponuđač snosi rizik blagovremenog pristizanja
tenderske dokumentacije. Tenderska dokumentacija se može preuzeti i na internet stranici Općine Gračanica na adresi:
www.opcina-gracanica.ba, nakon objave obavještenja o nabavci, uz obavezno pismeno obavještenje ugovornom organu da
je preuzeta tenderska dokumentacija, kao i datum i vrijeme preuzimanja tenderske dokumentacije (uz predočeni i jasno
vidljivi dokaz o datumu i vremenu direktnog skidanja tenderske dokumentacije sa web starnice Općine Gračanica). Ponuđači
koji preuzmu tendersku dokumentaciju, a ne obavjeste pismeno ugovorni organ da su istu preuzeli, smatraće se da nisu
preuzeli tendersku dokumentaciju i njihova ponuda će se odbaciti kao nedopuštena.
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: